OIL:  BRENT - 78.71-0.79% WTI - 71.44+0.00%
COMEX:  GOLD - 1207.18+0.27% SILVER - 14.32+0.49%
COMEX:  PLATINUM - 835.50 +1.46%
LME:  ALUMINIUM - 2020.00-1.03% COPPER - 6085.00+0.98%
LME:  NICKEL - 12570.00+1.37% TIN - 19025.00+0.26%
LME:  LEAD - 2041.00-0.63% ZINC - 2420.50+2.35%
FOREX:  USD/JPY - 112.4780+0.19% EUR/GBP - 0.8873-0.10%
FOREX:  EUR/USD - 1.1777+0.87% GBP/USD - 1.3272+0.99%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1140.65 +0.58%
STOCKS US: DOW JONES - 26656.98+0.95% NASDAQ - 8028.23+0.98%
STOCKS US: S&P 500 - 2930.75 +0.78%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 23674.93 +0.01% TOPIX - 1787.60 +0.11%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 27477.67 +0.26% SSEC - 2729.25 -0.06%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7367.32+0.49% CAC40 - 5451.59+1.07%
STOCKS EUR:  DAX - 12326.48+0.88%
20/09/2018  CBA:  USD - 482.44 AMD -1.18 GBP - 637.06 AMD -0.25
20/09/2018  CBA:  EURO - 564.60 AMD -0.99
20/09/2018  CBA:  GOLD - 18664.15 AMD +2.55 SILVER - 220.02 AMD -0.93
20/09/2018  CBA:  PLATINUM - 12672.33 AMD +15.65
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»
16-05-2017 16:50 • 1.3K

Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»

Մայիսի 19-ից 21-ը Երևանում տեղի կունենա 4-րդ ամենամյա PR գագաթաժողովը, որը հաղորդակցության մասնագետների առաջատար հարթակ է գիտելիքի փոխանցման և գործնական կապերի հաստատման համար:

Այս տարի գագաթաժողովը հյուրընկալելու է հայ և օտարերկրյա փորձառու խոսնակների ԱՄՆ-ից, Լիբանանից, Ռուսաստանից և Լեհաստանից: Գագաթաժողովի խոսնակները ներկայացնում են միջազգային Ketchum գործակալությունը, Օկլահոմայի համալսարանի լրագրության և դոկտորական ծրագրերի լրագրության և զանգվածային հաղորդակցության Գեյլորդ քոլեջը, Byblos Bank-ը և այլ առաջատար կառույցներ:

Խոսնաները գործնական սեմինարների և քննարկումների ընթացքում կներկայացնեն հաղորդակցության ոլորտի նորագույն միտումները և կխոսեն թվային հաղորդակցության առանձնահատկությունների, PR-ի չափման մեխանիզմների, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության և այլ կարևոր թեմաների շուրջ:

Գագաթնաժողովին ընդառաջ՝ «Բիզնես 24»-ը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության կարևորության և միտումների մասին խոսել է արտերկրից հրավիրված խոսնակներից մեկի՝ Նադա Թավիլի հետ, ով Byblos Bank-ի հաղորդակցության բաժնի ղեկավարն է (Head of the Group Communication Department at Byblos Bank, operating out of its Headquarters in Beirut), ինչպես նաև Լիբանանի բանկերի ասոցիացիայի հաղորդակցության կոմիտեի նախագահը: Տիկին Թավիլը հաղորդակցության և բրենդինգի ոլորտում ավելի քան քսան տարվա փորձ ունի:

- Տիկին Թավիլ, ինչո՞ւ է ընկերությունների համար կարևոր մտածել սոցիալական պատասխանատվության մասին:

- Բիզնեսը, ցանկացած բիզնես չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը. սա է միակ կենսունակ, առողջ ցիկլը: Այն, ինչ մենք այսօր անվանում ենք կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն (ԿՍՊ), դրական գործողությունների շարք է՝ուղղված շրջապատի զարգացմանը: Հետևաբար, ընկերությունները պետք է մտածեն իրենց ԿՍՊ-ի մասին, քանի որ դա երաշխավորում է բիզնեսի շարունակականությունը, նաև՝ ոլորտի շարունակականությունը, որտեղ տվյալ ընկերությունները գործունեություն են ծավալում: Byblos Bank-ի ստեղծման օրվանից ԿՍՊ-ն եղել է մեր բանկի ԴՆԹ-ի կազմում՝ գլխավորապես պայմանավորված բանկի այն ամուր համոզմամբ, որ երբ նպաստում ես հասարակության և մարդկանց զարգացմանը, դա օգնում է պահպանել և պաշտպանել տնտեսական ցիկլը: Վերջին  60 տարվա ընթացքում այս դինամիկան բավականին մեծ դեր է խաղացել Byblos Bank-ի զարգացման և ընդլայնման հարցում: Դա արտացոլվում է Byblos Bank-ի դրական պատկերով ու վարկանիշով այն համայնքներում, որոնց սպասարկում է բանկը: Իսկապես, ԿՍՊ մասով բանկի ռազմավարությունը և սկզբունքը հիմնված են սեփական կապիտալի մարդկայնացնելու վրա, ինչը ևս ավելացրել է աշխատակիցների ներգրավվածությունը, ինչպես նաև մեծացրել աշխատակազմի հավաքագրումն ու պահպանումը: Ավելին, բանկի ԿՍՊ ծրագրերը ապահովել են լայն լուսաբանում, ինչն օգնել է գրավել և պահպանել ավելի շատ նեդրողների՝ հաստատելով արդյունավետ համագործակցություն երկու ոլորտների հետ՝ հանրային և մասնավոր:

- Որո՞նք են ֆինանսական ոլորտում ԿՍՊ ծրագրերի իրականացման գլոբալ միտումները:

- Այսօրվա ֆինանսական ոլորտում շատ կարևոր է մշակել հստակ ԿՍՊ ռազմավարություն, քանի որ ֆինանսական կառույցի ԿՍՊ ծրագրի հաջողությունը կախված է այդ առանցքային գործոնից: Սա նշանակում է ունենալ քաղաքականություն և ընթացակարգեր, որոնք միավորում են սոցիալական, բնապահպանական, էթիկայի, մարդու իրավունքների կամ սպառողական մտահոգությունները բիզնեսի հիմնական ռազմավարության, գործառնությունների, ապրանքների և ծառայությունների մեջ, ներառյալ նաև՝ հաճախորդների սպասարկումը, և այս բոլորը շահառու կողմերի հետ սերտ համագործակցությամբ: Միևնույն ժամանակ, երբ այժմ ֆինանսական ոլորտում կարելի է սպասել ԿՍՊ գործողությունների վերաբերյալ մանրամասն հաշվետվությունների, շատ կառույցներ և երկրներ, ինչպես օրինակ, Եվրոպական Միությունը, Հնդկաստանը և Չինաստանը մեկ քայլ առաջ են անցել այս ուղղությամբ և ԿՍՊ մասով հաշվետվությունները դարձնել պարտադիր:

Բացի այդ, վերջերս ՄԱԿ-ի կողմից Կայուն զարգացման նապատակների հաստատումը, որը միտված է աղքատության կրճատմանը, մոլորակի պաշտպանմանը և բոլորի համար բարեկեցության ապահովմանը, նոր լույս է սփռել երկարաժամկետ և կենտրոնացված ԿՍՊ նպատակների արդյունավետության վրա: Ես ակնկալում եմ անցում կարճաժամկետ, մասնատված ռազմավարություններից դեպի ավելի համակողմանի ջանքերի, ինչպես, օրինակ՝ «Կորպորատիվ ներդրումային ծրագրերը» (Corporate Signature Programs): Այս ծրագրերը պահանջում են էական և շարունակական նվիրվածություն կոնտրետ դեպքին կամ խնդրին: Այսօր ֆինանսական ոլորտն առավել մտահոգված է միջազգային նախաձեռնություններով, ինչպես Ֆինանսական Ներգրավվածության Միությունն է, որի նպատակն է մեկուսացված բնակչությանը ներառել ֆինանսական համակարգի մեջ: Այս համատեքստում, Byblos Bank-ն առաջինը Լիբանանում գործարկել է լիարժեք ֆիանսական գրագիտության ծրագիրը՝ առաջարկելով բարձրացնել ֆինանսական իրազեկվածության մակարդակը Լիբանանի բնակչության շրջանում: Այս երկարաժամկետ նպատակը շարունակում է պահպանել մեր հաճախորդների և սպասարկվող համայնքների նկատմամբ այն հավատարմությունը, որը ձևավորվել է տասնամյակներ առաջ և ենթադրում է նվիրվածություն մեր ուժեղ կորպորատիվ արժեքներին և բիզնես էթրիկայի բարձր չափանիշներին:

- Որո՞նք են ֆինանսական կառույցների կողմից կորպորատիվ հեղինակության և համբավի կարևորության ընկալման հիմնական տարբերությունները զարգացած և զարգացող երկրներում:

- Զարգացած երկրներում կորպորատիվ հեղինակությունը հաջողության կամ ձախողման գործոն է: Այն կարող է ոչնչացնել կամ պահպանել բիզնեսը, ինչով և պայմանավորված կորպորատիվ հեղինակությունը չափազանց կարևոր է, և հատկապես գլոբալ բիզնեսների համար: Իրականում, ընկերությունները, որոնք ունեն միջազգային և տարածաշրջանային ներկայություն, պետք է անեն հնարավոր ամեն բան՝ իրենց կորպորատիվ հեղինակությունը պահպանելու համար, որովհետև ցանկացած անհաջողություն կարող է ունենալ դոմինոյի արդյունք և ազդել արտերկրում ունեցած հեղինակության վրա: Զարգացող երկրներում ԿՍՊ-ն թույլ է տալիս ընկերությանը ձեռք բերել համակրանք՝ հեղինակության առումով, սակայն այլ գործոնները ևս կարող են լինել հավասարապես կարևոր: Երկու դեպքում էլ, ինչպես զարգացող, այնպես էլ զարգացած երկրներում, եթե կա ԿՍՊ քաղաքականություն, այն պետք է լինի կոնկրետ տվյալ բիզնեսի համար, արմատավորված վերջինիս գործելակերպի մեջ: Ընդհանրացնելով՝ ընկերությունը չի կարող կեղծել իր ԿՍՊ-ն, երբ դա կարևոր է հեղինակությունը ստեղծելու, համայնքին ետ վերադարձնելու և կայուն աճ ապահովելու համար:

- Ձեր կարծիքով՝ ի՞նչ ուղղությամբ է շարժվում ԿՍՊ-ը: Առաջիկա տարիներին ի՞նչն է լինելու առաջնային:

- ԿՍՊ-ն արագորեն զարգանում է, և ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին տվյալներն առավել մեծ դեր կխաղան ԿՍՊ-ի մեջ: Իրապես, այնպիսի կազմակերպություններ, ինչպիսին է, օրինակ, ՄԱԿ-ի Գլոբալ Զարկերակն, արդեն ուսումնասիրում են նորարարական միջոցներ՝ մասնավոր հատվածից տվյալների պատասխանատու հավաքագրման համար՝ ի օգուտ մարդկության: Կորպորացիաների և շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունների միջև ռազմավարական գործընկերության և ստույգ համագործակցության շնորհիվ առաջիկա տարիներին «բարեգործական» մեծ տվյալները կսկսեն աճել: Այսօր արդեն մարքեթինգի նպատակների համար սոցիալական մեդիայի առավելություններն այլևս մեծ գաղտնիք չեն շատ կորպորացիաների համար: Ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին աճող թվով բիզնեսներ կօգտագործեն սոցիալական մեդիան իրենց կայունության գործողությունների մասին տեղեկացնելու համար: Նպատակների իրազեկման համար սոցիալական մեդիայի գլոբալ հասանելիության և արդյունավետության շնոհիվ առաջիկա տարիներին մենք կտեսնենք նաև զգալի աճ սոցիալական մեդիայի կայունության հաշվետվության տեսանկյունից:

Ucom - Լայնաշերտ ինտերնետ՝ սկսած 6000 դրամից:
Լրահոս
Արտարժույթ
08:45 21/09 Առք Վաճառք
AMD / USD 481.50 483.50
AMD / EUR 561.00 566.00
AMD / RUR 7.19 7.28
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
20/09/2018
Դոլար / Դրամ
482.44
-1.18
Եվրո / Դրամ
564.60
-0.99
Ռուբլի / Դրամ
7.28
+0.06
Ֆունտ / Դրամ
637.06
-0.25
ԿԲ Մետաղներ
20/09/2018
դրամ / գրամ
Ոսկի
18664.15
+2.55
Արծաթ
220.02
-0.93
Պլատին
12672.33
+15.65
Forex
08:45 21/09
EUR/USD
1.1777
+0.87%
GBP/USD
1.3272
+0.99%
USD/JPY
112.4780
+0.19%
EUR/GBP
0.8873
-0.10%
Նավթ
08:45 21/09
դոլար / բարել
Brent
78.71
-0.79%
Light Sweet
71.44
+0.00%
Comex
08:45 21/09
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1207.18
+0.27%
Արծաթ
14.32
+0.49%
Պլատին
835.50
+1.46%
LME / 3M
08:45 21/09
դոլար / տոննա
Ալյումին
2020.00
-1.03%
Պղինձ
6085.00
+0.98%
Նիկել
12570.00
+1.37%
Անագ
19025.00
+0.26%
Կապար
2041.00
-0.63%
Ցինկ
2420.50
+2.35%
Մոլիբդեն
26000.00
+0.00%
Կոբալտ
60500.00
-4.35%
Ինդեքսներ
08:45 21/09
կետ
Dow Jones
26656.98
+0.95%
S&P 500
2930.75
+0.78%
NASDAQ
8028.23
+0.98%
FTSE
7367.32
+0.49%
CAC 40
5451.59
+1.07%
DAX
12326.48
+0.88%
RTSI
1140.65
+0.58%
Nikkei
23674.93
+0.01%
Topix
1787.60
+0.11%
Hang Seng
27477.67
+0.26%
SSEC
2729.25
-0.06%
Թվային արժույթներ
10:50 21/09
BTC/AMD
3,102,754
+0.68%
BTC/USD
6415.68645844
+0.84%
ETH/USD
209.461404387
-1.08%
BCH/USD
426.489771974
-2.32%
XRP/USD
0.3245423372
-2.36%
LTC/USD
54.2482195491
+0.27%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
110,847,260,166
+0.85%
ETH
21,379,702,426
-1.06%
BCH
7,403,089,429
-2.31%
XRP
12,919,728,329
-2.36%
LTC
3,166,409,245
+0.29%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
20/09/2018
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
07/2018
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+9.30%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
954.567
+4.30%
Արտահանում 1
Արտահանում
1,363.1
+17.3%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
2,726.7
+32.1%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+2.40%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
168,990
+4.0%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
1,507.262
+8.90%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
363.235
+4.60%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
933.650
+18.7%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
162.735
+10.4%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ