OIL:  BRENT - 63.93-2.16% WTI - 57.53-1.30%
COMEX:  GOLD - 1246.00+0.01% SILVER - 15.74-0.19%
COMEX:  PLATINUM - 878.71 -1.20%
LME:  ALUMINIUM - 2026.50+1.02% COPPER - 6653.00+0.99%
LME:  NICKEL - 11140.00+2.20% TIN - 19325.00-0.23%
LME:  LEAD - 2512.00+1.33% ZINC - 3168.00+2.13%
FOREX:  USD/JPY - 113.28-0.18% EUR/GBP - 0.8823+0.03%
FOREX:  EUR/USD - 1.1756-0.11% GBP/USD - 1.3324-0.15%
STOCKS RUS:  MICEX - 2160.75+0.57% RTSI - 1147.43 +0.63%
STOCKS US: DOW JONES - 24504.80+0.49% NASDAQ - 6862.32-0.19%
STOCKS US: S&P 500 - 2664.11 +0.15%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22758.07 -0.47% TOPIX - 1810.84 -0.23%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 29222.10 +1.49% SSEC - 3303.04 +0.68%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7500.41+0.63% CAC40 - 5427.19+0.75%
STOCKS EUR:  DAX - 13183.53+0.46%
13/12/2017  CBA:  USD - 483.55 AMD -0.56 GBP - 645.35 AMD -0.65
13/12/2017  CBA:  EURO - 568.22 AMD -2.21
13/12/2017  CBA:  GOLD - 19291.64 AMD -119.62 SILVER - 245.32 AMD -1.14
13/12/2017  CBA:  PLATINUM - 13727.55 AMD -31.46
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»
16/05/2017 16:50

Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»

Մայիսի 19-ից 21-ը Երևանում տեղի կունենա 4-րդ ամենամյա PR գագաթաժողովը, որը հաղորդակցության մասնագետների առաջատար հարթակ է գիտելիքի փոխանցման և գործնական կապերի հաստատման համար:

Այս տարի գագաթաժողովը հյուրընկալելու է հայ և օտարերկրյա փորձառու խոսնակների ԱՄՆ-ից, Լիբանանից, Ռուսաստանից և Լեհաստանից: Գագաթաժողովի խոսնակները ներկայացնում են միջազգային Ketchum գործակալությունը, Օկլահոմայի համալսարանի լրագրության և դոկտորական ծրագրերի լրագրության և զանգվածային հաղորդակցության Գեյլորդ քոլեջը, Byblos Bank-ը և այլ առաջատար կառույցներ:

Խոսնաները գործնական սեմինարների և քննարկումների ընթացքում կներկայացնեն հաղորդակցության ոլորտի նորագույն միտումները և կխոսեն թվային հաղորդակցության առանձնահատկությունների, PR-ի չափման մեխանիզմների, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության և այլ կարևոր թեմաների շուրջ:

Գագաթնաժողովին ընդառաջ՝ «Բիզնես 24»-ը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության կարևորության և միտումների մասին խոսել է արտերկրից հրավիրված խոսնակներից մեկի՝ Նադա Թավիլի հետ, ով Byblos Bank-ի հաղորդակցության բաժնի ղեկավարն է (Head of the Group Communication Department at Byblos Bank, operating out of its Headquarters in Beirut), ինչպես նաև Լիբանանի բանկերի ասոցիացիայի հաղորդակցության կոմիտեի նախագահը: Տիկին Թավիլը հաղորդակցության և բրենդինգի ոլորտում ավելի քան քսան տարվա փորձ ունի:

- Տիկին Թավիլ, ինչո՞ւ է ընկերությունների համար կարևոր մտածել սոցիալական պատասխանատվության մասին:

- Բիզնեսը, ցանկացած բիզնես չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը. սա է միակ կենսունակ, առողջ ցիկլը: Այն, ինչ մենք այսօր անվանում ենք կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն (ԿՍՊ), դրական գործողությունների շարք է՝ուղղված շրջապատի զարգացմանը: Հետևաբար, ընկերությունները պետք է մտածեն իրենց ԿՍՊ-ի մասին, քանի որ դա երաշխավորում է բիզնեսի շարունակականությունը, նաև՝ ոլորտի շարունակականությունը, որտեղ տվյալ ընկերությունները գործունեություն են ծավալում: Byblos Bank-ի ստեղծման օրվանից ԿՍՊ-ն եղել է մեր բանկի ԴՆԹ-ի կազմում՝ գլխավորապես պայմանավորված բանկի այն ամուր համոզմամբ, որ երբ նպաստում ես հասարակության և մարդկանց զարգացմանը, դա օգնում է պահպանել և պաշտպանել տնտեսական ցիկլը: Վերջին  60 տարվա ընթացքում այս դինամիկան բավականին մեծ դեր է խաղացել Byblos Bank-ի զարգացման և ընդլայնման հարցում: Դա արտացոլվում է Byblos Bank-ի դրական պատկերով ու վարկանիշով այն համայնքներում, որոնց սպասարկում է բանկը: Իսկապես, ԿՍՊ մասով բանկի ռազմավարությունը և սկզբունքը հիմնված են սեփական կապիտալի մարդկայնացնելու վրա, ինչը ևս ավելացրել է աշխատակիցների ներգրավվածությունը, ինչպես նաև մեծացրել աշխատակազմի հավաքագրումն ու պահպանումը: Ավելին, բանկի ԿՍՊ ծրագրերը ապահովել են լայն լուսաբանում, ինչն օգնել է գրավել և պահպանել ավելի շատ նեդրողների՝ հաստատելով արդյունավետ համագործակցություն երկու ոլորտների հետ՝ հանրային և մասնավոր:

- Որո՞նք են ֆինանսական ոլորտում ԿՍՊ ծրագրերի իրականացման գլոբալ միտումները:

- Այսօրվա ֆինանսական ոլորտում շատ կարևոր է մշակել հստակ ԿՍՊ ռազմավարություն, քանի որ ֆինանսական կառույցի ԿՍՊ ծրագրի հաջողությունը կախված է այդ առանցքային գործոնից: Սա նշանակում է ունենալ քաղաքականություն և ընթացակարգեր, որոնք միավորում են սոցիալական, բնապահպանական, էթիկայի, մարդու իրավունքների կամ սպառողական մտահոգությունները բիզնեսի հիմնական ռազմավարության, գործառնությունների, ապրանքների և ծառայությունների մեջ, ներառյալ նաև՝ հաճախորդների սպասարկումը, և այս բոլորը շահառու կողմերի հետ սերտ համագործակցությամբ: Միևնույն ժամանակ, երբ այժմ ֆինանսական ոլորտում կարելի է սպասել ԿՍՊ գործողությունների վերաբերյալ մանրամասն հաշվետվությունների, շատ կառույցներ և երկրներ, ինչպես օրինակ, Եվրոպական Միությունը, Հնդկաստանը և Չինաստանը մեկ քայլ առաջ են անցել այս ուղղությամբ և ԿՍՊ մասով հաշվետվությունները դարձնել պարտադիր:

Բացի այդ, վերջերս ՄԱԿ-ի կողմից Կայուն զարգացման նապատակների հաստատումը, որը միտված է աղքատության կրճատմանը, մոլորակի պաշտպանմանը և բոլորի համար բարեկեցության ապահովմանը, նոր լույս է սփռել երկարաժամկետ և կենտրոնացված ԿՍՊ նպատակների արդյունավետության վրա: Ես ակնկալում եմ անցում կարճաժամկետ, մասնատված ռազմավարություններից դեպի ավելի համակողմանի ջանքերի, ինչպես, օրինակ՝ «Կորպորատիվ ներդրումային ծրագրերը» (Corporate Signature Programs): Այս ծրագրերը պահանջում են էական և շարունակական նվիրվածություն կոնտրետ դեպքին կամ խնդրին: Այսօր ֆինանսական ոլորտն առավել մտահոգված է միջազգային նախաձեռնություններով, ինչպես Ֆինանսական Ներգրավվածության Միությունն է, որի նպատակն է մեկուսացված բնակչությանը ներառել ֆինանսական համակարգի մեջ: Այս համատեքստում, Byblos Bank-ն առաջինը Լիբանանում գործարկել է լիարժեք ֆիանսական գրագիտության ծրագիրը՝ առաջարկելով բարձրացնել ֆինանսական իրազեկվածության մակարդակը Լիբանանի բնակչության շրջանում: Այս երկարաժամկետ նպատակը շարունակում է պահպանել մեր հաճախորդների և սպասարկվող համայնքների նկատմամբ այն հավատարմությունը, որը ձևավորվել է տասնամյակներ առաջ և ենթադրում է նվիրվածություն մեր ուժեղ կորպորատիվ արժեքներին և բիզնես էթրիկայի բարձր չափանիշներին:

- Որո՞նք են ֆինանսական կառույցների կողմից կորպորատիվ հեղինակության և համբավի կարևորության ընկալման հիմնական տարբերությունները զարգացած և զարգացող երկրներում:

- Զարգացած երկրներում կորպորատիվ հեղինակությունը հաջողության կամ ձախողման գործոն է: Այն կարող է ոչնչացնել կամ պահպանել բիզնեսը, ինչով և պայմանավորված կորպորատիվ հեղինակությունը չափազանց կարևոր է, և հատկապես գլոբալ բիզնեսների համար: Իրականում, ընկերությունները, որոնք ունեն միջազգային և տարածաշրջանային ներկայություն, պետք է անեն հնարավոր ամեն բան՝ իրենց կորպորատիվ հեղինակությունը պահպանելու համար, որովհետև ցանկացած անհաջողություն կարող է ունենալ դոմինոյի արդյունք և ազդել արտերկրում ունեցած հեղինակության վրա: Զարգացող երկրներում ԿՍՊ-ն թույլ է տալիս ընկերությանը ձեռք բերել համակրանք՝ հեղինակության առումով, սակայն այլ գործոնները ևս կարող են լինել հավասարապես կարևոր: Երկու դեպքում էլ, ինչպես զարգացող, այնպես էլ զարգացած երկրներում, եթե կա ԿՍՊ քաղաքականություն, այն պետք է լինի կոնկրետ տվյալ բիզնեսի համար, արմատավորված վերջինիս գործելակերպի մեջ: Ընդհանրացնելով՝ ընկերությունը չի կարող կեղծել իր ԿՍՊ-ն, երբ դա կարևոր է հեղինակությունը ստեղծելու, համայնքին ետ վերադարձնելու և կայուն աճ ապահովելու համար:

- Ձեր կարծիքով՝ ի՞նչ ուղղությամբ է շարժվում ԿՍՊ-ը: Առաջիկա տարիներին ի՞նչն է լինելու առաջնային:

- ԿՍՊ-ն արագորեն զարգանում է, և ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին տվյալներն առավել մեծ դեր կխաղան ԿՍՊ-ի մեջ: Իրապես, այնպիսի կազմակերպություններ, ինչպիսին է, օրինակ, ՄԱԿ-ի Գլոբալ Զարկերակն, արդեն ուսումնասիրում են նորարարական միջոցներ՝ մասնավոր հատվածից տվյալների պատասխանատու հավաքագրման համար՝ ի օգուտ մարդկության: Կորպորացիաների և շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունների միջև ռազմավարական գործընկերության և ստույգ համագործակցության շնորհիվ առաջիկա տարիներին «բարեգործական» մեծ տվյալները կսկսեն աճել: Այսօր արդեն մարքեթինգի նպատակների համար սոցիալական մեդիայի առավելություններն այլևս մեծ գաղտնիք չեն շատ կորպորացիաների համար: Ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին աճող թվով բիզնեսներ կօգտագործեն սոցիալական մեդիան իրենց կայունության գործողությունների մասին տեղեկացնելու համար: Նպատակների իրազեկման համար սոցիալական մեդիայի գլոբալ հասանելիության և արդյունավետության շնոհիվ առաջիկա տարիներին մենք կտեսնենք նաև զգալի աճ սոցիալական մեդիայի կայունության հաշվետվության տեսանկյունից:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Լրահոս
Արտարժույթ
08:36 13/12 Առք Վաճառք
AMD / USD 482.50 484.00
AMD / EUR 565.00 570.00
AMD / RUR 8.13 8.23
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
13/12/2017
Դոլար / Դրամ
483.55
-0.56
Եվրո / Դրամ
568.22
-2.21
Ռուբլի / Դրամ
8.18
-0.05
Ֆունտ / Դրամ
645.35
-0.65
ԿԲ Մետաղներ
13/12/2017
դրամ / գրամ
Ոսկի
19291.64
-119.62
Արծաթ
245.32
-1.14
Պլատին
13727.55
-31.46
Forex
08:36 13/12
EUR/USD
1.1756
-0.11%
GBP/USD
1.3324
-0.15%
USD/JPY
113.28
-0.18%
EUR/GBP
0.8823
+0.03%
Նավթ
08:36 13/12
դոլար / բարել
Brent
63.93
-2.16%
Light Sweet
57.53
-1.30%
Comex
08:36 13/12
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1246.00
+0.01%
Արծաթ
15.74
-0.19%
Պլատին
878.71
-1.20%
LME / 3M
08:36 13/12
դոլար / տոննա
Ալյումին
2026.50
+1.02%
Պղինձ
6653.00
+0.99%
Նիկել
11140.00
+2.20%
Անագ
19325.00
-0.23%
Կապար
2512.00
+1.33%
Ցինկ
3168.00
+2.13%
Մոլիբդեն
16000.00
+0.00%
Կոբալտ
73000.00
-2.01%
Ինդեքսներ
08:36 13/12
կետ
Dow Jones
24504.80
+0.49%
S&P 500
2664.11
+0.15%
NASDAQ
6862.32
-0.19%
FTSE
7500.41
+0.63%
CAC 40
5427.19
+0.75%
DAX
13183.53
+0.46%
RTSI
1147.43
+0.63%
Micex
2160.75
+0.57%
Nikkei
22758.07
-0.47%
Topix
1810.84
-0.23%
Hang Seng
29222.10
+1.49%
SSEC
3303.04
+0.68%
Թվային արժույթներ
08:36 13/12
BTC/AMD
8,239,891
+1.27%
BTC/USD
17020.7
+1.40%
ETH/USD
628.852
+17.90%
BCH/USD
1562.82
+5.06%
XRP/USD
0.390363
+45.93%
BTG/USD
269.567
+2.66%
LTC/USD
313.477
+27.50%
DASH/USD
870.488
+10.38%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
284,884,817,285
+1.42%
ETH
60,562,472,940
+17.92%
BCH
26,337,306,839
+5.07%
XRP
15,122,328,800
+45.93%
BTG
4,502,691,787
+2.67%
LTC
17,015,157,943
+27.53%
DASH
6,746,249,033
+10.41%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
13/12/2017
Վերաֆին.
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
10/2017
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+7.0%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
1,338.331
+12.4%
Արտ. 1
Արտահանում
1,745.4
+19.4%
Ներմ. 1
Ներմուծում
3,234.4
+24.0%
ՍԳԻ
Սպառողական գների ինդեքս
+0.7%
Մջն. Աշխ. 2
Միջին Աշխատավարձ
189,972
+2.6%
Ծառ. 3
Ծառայությունների Ծավալ
1,182.168
+13.9%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
274.599
-0.9%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ