OIL:  BRENT - 66.37+2.27% WTI - 62.81+2.88%
COMEX:  GOLD - 1330.50+0.36% SILVER - 16.61+0.79%
COMEX:  PLATINUM - 997.57 +0.75%
LME:  ALUMINIUM - 2182.00+0.28% COPPER - 7070.00+0.30%
LME:  NICKEL - 13580.00-0.40% TIN - 21505.00-0.21%
LME:  LEAD - 2532.00-1.25% ZINC - 3483.00-1.35%
FOREX:  USD/JPY - 106.89-0.37% EUR/GBP - 0.8821-0.03%
FOREX:  EUR/USD - 1.2305+0.23% GBP/USD - 1.3952+0.28%
STOCKS RUS:  MICEX - 2336.82+0.71% RTSI - 1299.04 +1.03%
STOCKS US: DOW JONES - 24962.48+0.66% NASDAQ - 7210.09-0.11%
STOCKS US: S&P 500 - 2703.96 +0.10%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 21892.78 +0.72% TOPIX - 1760.53 +0.82%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 31267.17 +0.97% SSEC - 3289.02 +0.63%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7252.39-0.40% CAC40 - 5309.23+0.13%
STOCKS EUR:  DAX - 12461.91-0.07%
23/02/2018  CBA:  USD - 480.63 AMD +0.06 GBP - 671.20 AMD +3.83
23/02/2018  CBA:  EURO - 591.51 AMD +0.84
23/02/2018  CBA:  GOLD - 20526.48 AMD -30.65 SILVER - 254.43 AMD +0.50
23/02/2018  CBA:  PLATINUM - 15298.09 AMD -121.69
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»
16/05/2017 16:50 • 1.1K

Նադա Թավիլ. «Բիզնեսը չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը»

Մայիսի 19-ից 21-ը Երևանում տեղի կունենա 4-րդ ամենամյա PR գագաթաժողովը, որը հաղորդակցության մասնագետների առաջատար հարթակ է գիտելիքի փոխանցման և գործնական կապերի հաստատման համար:

Այս տարի գագաթաժողովը հյուրընկալելու է հայ և օտարերկրյա փորձառու խոսնակների ԱՄՆ-ից, Լիբանանից, Ռուսաստանից և Լեհաստանից: Գագաթաժողովի խոսնակները ներկայացնում են միջազգային Ketchum գործակալությունը, Օկլահոմայի համալսարանի լրագրության և դոկտորական ծրագրերի լրագրության և զանգվածային հաղորդակցության Գեյլորդ քոլեջը, Byblos Bank-ը և այլ առաջատար կառույցներ:

Խոսնաները գործնական սեմինարների և քննարկումների ընթացքում կներկայացնեն հաղորդակցության ոլորտի նորագույն միտումները և կխոսեն թվային հաղորդակցության առանձնահատկությունների, PR-ի չափման մեխանիզմների, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության և այլ կարևոր թեմաների շուրջ:

Գագաթնաժողովին ընդառաջ՝ «Բիզնես 24»-ը կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության կարևորության և միտումների մասին խոսել է արտերկրից հրավիրված խոսնակներից մեկի՝ Նադա Թավիլի հետ, ով Byblos Bank-ի հաղորդակցության բաժնի ղեկավարն է (Head of the Group Communication Department at Byblos Bank, operating out of its Headquarters in Beirut), ինչպես նաև Լիբանանի բանկերի ասոցիացիայի հաղորդակցության կոմիտեի նախագահը: Տիկին Թավիլը հաղորդակցության և բրենդինգի ոլորտում ավելի քան քսան տարվա փորձ ունի:

- Տիկին Թավիլ, ինչո՞ւ է ընկերությունների համար կարևոր մտածել սոցիալական պատասխանատվության մասին:

- Բիզնեսը, ցանկացած բիզնես չի կարող ապահովել կայուն աճ, եթե չի նպաստում իր շրջապատի զարգացմանը. սա է միակ կենսունակ, առողջ ցիկլը: Այն, ինչ մենք այսօր անվանում ենք կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն (ԿՍՊ), դրական գործողությունների շարք է՝ուղղված շրջապատի զարգացմանը: Հետևաբար, ընկերությունները պետք է մտածեն իրենց ԿՍՊ-ի մասին, քանի որ դա երաշխավորում է բիզնեսի շարունակականությունը, նաև՝ ոլորտի շարունակականությունը, որտեղ տվյալ ընկերությունները գործունեություն են ծավալում: Byblos Bank-ի ստեղծման օրվանից ԿՍՊ-ն եղել է մեր բանկի ԴՆԹ-ի կազմում՝ գլխավորապես պայմանավորված բանկի այն ամուր համոզմամբ, որ երբ նպաստում ես հասարակության և մարդկանց զարգացմանը, դա օգնում է պահպանել և պաշտպանել տնտեսական ցիկլը: Վերջին  60 տարվա ընթացքում այս դինամիկան բավականին մեծ դեր է խաղացել Byblos Bank-ի զարգացման և ընդլայնման հարցում: Դա արտացոլվում է Byblos Bank-ի դրական պատկերով ու վարկանիշով այն համայնքներում, որոնց սպասարկում է բանկը: Իսկապես, ԿՍՊ մասով բանկի ռազմավարությունը և սկզբունքը հիմնված են սեփական կապիտալի մարդկայնացնելու վրա, ինչը ևս ավելացրել է աշխատակիցների ներգրավվածությունը, ինչպես նաև մեծացրել աշխատակազմի հավաքագրումն ու պահպանումը: Ավելին, բանկի ԿՍՊ ծրագրերը ապահովել են լայն լուսաբանում, ինչն օգնել է գրավել և պահպանել ավելի շատ նեդրողների՝ հաստատելով արդյունավետ համագործակցություն երկու ոլորտների հետ՝ հանրային և մասնավոր:

- Որո՞նք են ֆինանսական ոլորտում ԿՍՊ ծրագրերի իրականացման գլոբալ միտումները:

- Այսօրվա ֆինանսական ոլորտում շատ կարևոր է մշակել հստակ ԿՍՊ ռազմավարություն, քանի որ ֆինանսական կառույցի ԿՍՊ ծրագրի հաջողությունը կախված է այդ առանցքային գործոնից: Սա նշանակում է ունենալ քաղաքականություն և ընթացակարգեր, որոնք միավորում են սոցիալական, բնապահպանական, էթիկայի, մարդու իրավունքների կամ սպառողական մտահոգությունները բիզնեսի հիմնական ռազմավարության, գործառնությունների, ապրանքների և ծառայությունների մեջ, ներառյալ նաև՝ հաճախորդների սպասարկումը, և այս բոլորը շահառու կողմերի հետ սերտ համագործակցությամբ: Միևնույն ժամանակ, երբ այժմ ֆինանսական ոլորտում կարելի է սպասել ԿՍՊ գործողությունների վերաբերյալ մանրամասն հաշվետվությունների, շատ կառույցներ և երկրներ, ինչպես օրինակ, Եվրոպական Միությունը, Հնդկաստանը և Չինաստանը մեկ քայլ առաջ են անցել այս ուղղությամբ և ԿՍՊ մասով հաշվետվությունները դարձնել պարտադիր:

Բացի այդ, վերջերս ՄԱԿ-ի կողմից Կայուն զարգացման նապատակների հաստատումը, որը միտված է աղքատության կրճատմանը, մոլորակի պաշտպանմանը և բոլորի համար բարեկեցության ապահովմանը, նոր լույս է սփռել երկարաժամկետ և կենտրոնացված ԿՍՊ նպատակների արդյունավետության վրա: Ես ակնկալում եմ անցում կարճաժամկետ, մասնատված ռազմավարություններից դեպի ավելի համակողմանի ջանքերի, ինչպես, օրինակ՝ «Կորպորատիվ ներդրումային ծրագրերը» (Corporate Signature Programs): Այս ծրագրերը պահանջում են էական և շարունակական նվիրվածություն կոնտրետ դեպքին կամ խնդրին: Այսօր ֆինանսական ոլորտն առավել մտահոգված է միջազգային նախաձեռնություններով, ինչպես Ֆինանսական Ներգրավվածության Միությունն է, որի նպատակն է մեկուսացված բնակչությանը ներառել ֆինանսական համակարգի մեջ: Այս համատեքստում, Byblos Bank-ն առաջինը Լիբանանում գործարկել է լիարժեք ֆիանսական գրագիտության ծրագիրը՝ առաջարկելով բարձրացնել ֆինանսական իրազեկվածության մակարդակը Լիբանանի բնակչության շրջանում: Այս երկարաժամկետ նպատակը շարունակում է պահպանել մեր հաճախորդների և սպասարկվող համայնքների նկատմամբ այն հավատարմությունը, որը ձևավորվել է տասնամյակներ առաջ և ենթադրում է նվիրվածություն մեր ուժեղ կորպորատիվ արժեքներին և բիզնես էթրիկայի բարձր չափանիշներին:

- Որո՞նք են ֆինանսական կառույցների կողմից կորպորատիվ հեղինակության և համբավի կարևորության ընկալման հիմնական տարբերությունները զարգացած և զարգացող երկրներում:

- Զարգացած երկրներում կորպորատիվ հեղինակությունը հաջողության կամ ձախողման գործոն է: Այն կարող է ոչնչացնել կամ պահպանել բիզնեսը, ինչով և պայմանավորված կորպորատիվ հեղինակությունը չափազանց կարևոր է, և հատկապես գլոբալ բիզնեսների համար: Իրականում, ընկերությունները, որոնք ունեն միջազգային և տարածաշրջանային ներկայություն, պետք է անեն հնարավոր ամեն բան՝ իրենց կորպորատիվ հեղինակությունը պահպանելու համար, որովհետև ցանկացած անհաջողություն կարող է ունենալ դոմինոյի արդյունք և ազդել արտերկրում ունեցած հեղինակության վրա: Զարգացող երկրներում ԿՍՊ-ն թույլ է տալիս ընկերությանը ձեռք բերել համակրանք՝ հեղինակության առումով, սակայն այլ գործոնները ևս կարող են լինել հավասարապես կարևոր: Երկու դեպքում էլ, ինչպես զարգացող, այնպես էլ զարգացած երկրներում, եթե կա ԿՍՊ քաղաքականություն, այն պետք է լինի կոնկրետ տվյալ բիզնեսի համար, արմատավորված վերջինիս գործելակերպի մեջ: Ընդհանրացնելով՝ ընկերությունը չի կարող կեղծել իր ԿՍՊ-ն, երբ դա կարևոր է հեղինակությունը ստեղծելու, համայնքին ետ վերադարձնելու և կայուն աճ ապահովելու համար:

- Ձեր կարծիքով՝ ի՞նչ ուղղությամբ է շարժվում ԿՍՊ-ը: Առաջիկա տարիներին ի՞նչն է լինելու առաջնային:

- ԿՍՊ-ն արագորեն զարգանում է, և ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին տվյալներն առավել մեծ դեր կխաղան ԿՍՊ-ի մեջ: Իրապես, այնպիսի կազմակերպություններ, ինչպիսին է, օրինակ, ՄԱԿ-ի Գլոբալ Զարկերակն, արդեն ուսումնասիրում են նորարարական միջոցներ՝ մասնավոր հատվածից տվյալների պատասխանատու հավաքագրման համար՝ ի օգուտ մարդկության: Կորպորացիաների և շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունների միջև ռազմավարական գործընկերության և ստույգ համագործակցության շնորհիվ առաջիկա տարիներին «բարեգործական» մեծ տվյալները կսկսեն աճել: Այսօր արդեն մարքեթինգի նպատակների համար սոցիալական մեդիայի առավելություններն այլևս մեծ գաղտնիք չեն շատ կորպորացիաների համար: Ես ակնկալում եմ, որ առաջիկա տարիներին աճող թվով բիզնեսներ կօգտագործեն սոցիալական մեդիան իրենց կայունության գործողությունների մասին տեղեկացնելու համար: Նպատակների իրազեկման համար սոցիալական մեդիայի գլոբալ հասանելիության և արդյունավետության շնոհիվ առաջիկա տարիներին մենք կտեսնենք նաև զգալի աճ սոցիալական մեդիայի կայունության հաշվետվության տեսանկյունից:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Լրահոս
Արտարժույթ
08:40 23/02 Առք Վաճառք
AMD / USD 480.00 482.00
AMD / EUR 589.00 594.00
AMD / RUR 8.46 8.55
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
23/02/2018
Դոլար / Դրամ
480.63
+0.06
Եվրո / Դրամ
591.51
+0.84
Ռուբլի / Դրամ
8.52
+0.05
Ֆունտ / Դրամ
671.20
+3.83
ԿԲ Մետաղներ
23/02/2018
դրամ / գրամ
Ոսկի
20526.48
-30.65
Արծաթ
254.43
+0.50
Պլատին
15298.09
-121.69
Forex
08:40 23/02
EUR/USD
1.2305
+0.23%
GBP/USD
1.3952
+0.28%
USD/JPY
106.89
-0.37%
EUR/GBP
0.8821
-0.03%
Նավթ
08:40 23/02
դոլար / բարել
Brent
66.37
+2.27%
Light Sweet
62.81
+2.88%
Comex
08:40 23/02
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1330.50
+0.36%
Արծաթ
16.61
+0.79%
Պլատին
997.57
+0.75%
LME / 3M
08:40 23/02
դոլար / տոննա
Ալյումին
2182.00
+0.28%
Պղինձ
7070.00
+0.30%
Նիկել
13580.00
-0.40%
Անագ
21505.00
-0.21%
Կապար
2532.00
-1.25%
Ցինկ
3483.00
-1.35%
Մոլիբդեն
16000.00
+0.00%
Կոբալտ
83500.00
+2.45%
Ինդեքսներ
08:40 23/02
կետ
Dow Jones
24962.48
+0.66%
S&P 500
2703.96
+0.10%
NASDAQ
7210.09
-0.11%
FTSE
7252.39
-0.40%
CAC 40
5309.23
+0.13%
DAX
12461.91
-0.07%
RTSI
1299.04
+1.03%
Micex
2336.82
+0.71%
Nikkei
21892.78
+0.72%
Topix
1760.53
+0.82%
Hang Seng
31267.17
+0.97%
SSEC
3289.02
+0.63%
Թվային արժույթներ
08:40 23/02
BTC/AMD
4,809,160
-8.73%
BTC/USD
10007.2
-8.75%
ETH/USD
844.592
-3.00%
BCH/USD
1206.37
-9.84%
XRP/USD
0.949859
-8.50%
BTG/USD
120.704
-5.27%
LTC/USD
195.832
-11.64%
DASH/USD
624.008
-8.40%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
168,934,045,000
-8.74%
ETH
82,590,043,553
-2.98%
BCH
20,487,118,207
-9.83%
XRP
37,053,254,747
-8.50%
BTG
2,032,803,052
-5.26%
LTC
10,837,315,102
-11.62%
DASH
4,930,131,284
-8.38%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
23/02/2018
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
01/2018
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+10.2%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
128.255
+13.9%
Արտահանում 1
Արտահանում
176.7
+45.2%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
327.5
+48.9%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+2.7%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
198,816
+10.2%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
157.387
+17.3%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
17.534
-0.4%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
111.445
+15.2%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
9.334
+19.7%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ