
Nike, Zara, H&M. Ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 ամենամյա վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:
Ըստ 2017 թվականի վարկանիշի՝ ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ բրենդը Nike-ն է: Այն գնահատվում է $34,185 մլրդ: Առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Zara և H&M բրենդները: Հարկ է նշել, որ այս բրենդների արժեքը ևս գերազանում է 10 մլրդ ԱՄՆ դոլարը:
Ընդհանուր առմամբ, ամենօրյա և սպորտային հագուստի ամենաթանկ 10 բրենդների արժեքը գնահատվում է $105.9 մլրդ:
Հագուստի 10 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը ներկայացնում ենք ստորև.
#1 Nike / բրենդի արժեքը՝ $34,185 մլրդ
#2 Zara / բրենդի արժեքը՝ $25,135 մլրդ
#3 H&M / բրենդի արժեքը՝ $10,482 մլրդ
#4 Adidas / բրենդի արժեքը՝ $8,296 մլրդ
#5 Uniqlo / բրենդի արժեքը՝ $7,570 մլրդ
#6 Under Armour / արժեքը՝ $5,875 մլրդ
#7 Victoria’s Secret / արժեքը՝ $5,028 մլրդ
#8 Lululemon / բրենդի արժեքը՝ $3,570 մլրդ
#9 Ralph Lauren / բրենդի արժեքը՝ $2,992 մլրդ
#10 Massimo Dutti / բրենդի արժեքը՝ $2,831 մլրդ
10:30 08/02 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 397.00 | 400.00 |
AMD / EUR | 421.00 | 428.00 |
AMD / RUR | 5.49 | 5.62 |
դոլար | ||
դոլար | ||
-
21:00 02/02Հայկ Եսայան. 2023թ.-ին ևս 120,000 տնտեսություն հնարավորություն կունենա օգտվել գերարագ կապից
-
16:52 31/01Team Telecom Armenia-ն ու Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը թողարկել են հայկական ռինգթոններ
-
14:39 26/01Team Telecom Armenia. ՀԱՊՀ-ում բացվեցին տեխնիկապես հագեցած 7 համակարգչային լաբորատորիաներ
-
12:50 26/012022թ.-ին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 4.57%-ով
-
13:14 24/01Ucom-ը սոցկայքերի օգտատերերին առաջարկում է մասնակցել #Միսպասիր մրցույթին և ստանալ նվերներ
-
15:07 15/12Ucom-ի հովանավորությամբ կայացել է «Բուկինիստ» գրախանութի հիմնադրման 90-ամյակի տոնակատարությունը