OIL:  BRENT - 65.42+0.89% WTI - 62.29+0.99%
COMEX:  GOLD - 1343.50-0.94% SILVER - 16.53-1.08%
COMEX:  PLATINUM - 1005.05 -0.04%
LME:  ALUMINIUM - 2180.50+0.00% COPPER - 7204.00+0.00%
LME:  NICKEL - 14075.00+0.00% TIN - 21675.00+0.00%
LME:  LEAD - 2632.00+0.00% ZINC - 3586.00+0.00%
FOREX:  USD/JPY - 106.78+0.40% EUR/GBP - 0.8865+0.20%
FOREX:  EUR/USD - 1.2386-0.27% GBP/USD - 1.3972-0.48%
STOCKS RUS:  MICEX - 2254.92-0.02% RTSI - 1259.64 -0.28%
STOCKS US: DOW JONES - 25219.38+0.00% NASDAQ - 7239.47+0.00%
STOCKS US: S&P 500 - 2732.22 +0.00%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 21925.10 -1.01% TOPIX - 1762.45 -0.72%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 30873.63 -0.78% SSEC - 3199.16 +0.00%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7247.66-0.64% CAC40 - 5256.18-0.48%
STOCKS EUR:  DAX - 12385.60-0.53%
20/02/2018  CBA:  USD - 480.58 AMD -0.23 GBP - 673.24 AMD -0.62
20/02/2018  CBA:  EURO - 593.23 AMD -3.41
20/02/2018  CBA:  GOLD - 20806.32 AMD -94.98 SILVER - 258.34 AMD -1.90
20/02/2018  CBA:  PLATINUM - 15559.16 AMD +23.47
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Հյուսիս-Հարավ ավտոճանապարհի Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածների շինարարությունն արժեցել է 70.4 մլն ԱՄՆ դոլար
07/09/2017 11:28 • 1.2K

Հյուսիս-Հարավ ավտոճանապարհի Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածների շինարարությունն արժեցել է 70.4 մլն ԱՄՆ դոլար

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի վերաբերյալ մամուլում տեղ գտած որոշ հրապարակումների առիթով

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության լրատվական ծառայությունից «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ վերջին մի քանի օրերին զանգվածային լրատվամիջոցներում տեղ են գտել Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի վերաբերյալ հրապարակումներ, որոնք կարող են տարընկալման տեղիք տալ, ավելին՝ մոլորության մեջ գցել այդ տեղեկատվությունն օգտագործողներին:

Այդուհանդերձ, ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունն իր երախտիքն է հայտնում ԶԼՄ-ների կողմից իրականացվող մշտադիտարկմանը և վստահեցնում է, որ հնչեցված բոլոր ահազանգերը մանրամասն ուսումնասիրվում են և, անհրաժեշտության դեպքում, յուրաքանչյուր հիմնավոր փաստարկին տրվում է համապատասխան ընթացք:

Հյուսիս-հարավ ճանապարհի 1կմ-ի արժեքի մասին

Մասնավորապես, տարընթերցման տեղիք է տվել «tert.am» կայքին ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության կողմից տրամադրված տեղեկատվությունը, որը հրապարակվել է լրատվական կայքի կողմից` Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի շրջանակներում կատարված բոլոր վճարումները վերագրելով շահագործման հանձնված հատվածին:

Մեկ անգամ ևս պարզաբանում ենք, որ շահագործման հանձնված 31կմ ճանապարհը Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածներն են, որոնց շինարարական կապալի պայմանագրի գինը կազմում է 70.4 մլն ԱՄՆ դոլար: Ներկայում այդ ճանապարհահատվածներում իրականացվում է երաշխիքային սպասարկում, ի հայտ եկող թերությունները շտկվում են կապալառուի հաշվին:

Կապալառուին դեռևս չի վճարվել պահված գումարների կեսը՝ մոտ 3.3 մլն ԱՄՆ դոլար: Այդ գումարները ենթակա են վճարման միայն ի հայտ եկած թերությունները վերացնելուց և երաշխիքային ժամանակահատվածի ավարտից հետո:

Հակառակ մամուլում շրջանառվող տեղեկատվության, Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածների 1կմ-ի միջինացված գինը կազմում է մոտ 2.35 մլն ԱՄՆ դոլար: Միաժամանակ, Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածների 1կմ-ի հաշվարկով միջինացված գնի ցուցանիշը չպետք է դիտարկվի իբրև ամբողջ Հյուսիս-հարավ ճանապարհի 1կմ-ի միջինացված գին, հաշվի առնելով, որ ճանապարհի շինարարական աշխատանքների գնի վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ, մասնավորապես.

•    Կառուցվող և գոյություն ունեցող ճանապարհի համադրման համամասնությունը. Շինարարությունն ամբողջովին նոր ծրագծով իրականացնելու դեպքում հողային աշխատանքների ծավալը նշանակալի աճում է.

•    Կառուցվող արհեստական կառուցվածքների (ուղեանցեր, անասնանցումներ, գյուղատնտեսական տեխնիկայի անցումներ, ջրթող խողովակներ, ջրահեռացման համակարգեր) քանակը.

•    Ճանապարհի ծրագծում և դրան հարող տարածքներում առկա հնագիտական վայրերը, որտեղ շինարարություն իրականացնելուց առաջ անհրաժեշտ է իրականացնել պեղումներ և այլն:

Շինարարական աշխատանքների համար վճարված ընդհանուր գումարի մասին

Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի կառուցման սկզբից մինչև 2017թ. օգոստոսի 1-ը ընկած ժամանակահատվածում վճարվել է շուրջ 150.3 մլն ԱՄՆ դոլար և 23,14 մլն եվրո:

Հանրության և որոշ ԶԼՄ-ների արձագանքից կարելի է եզրակացնել, որ առկա է թյուրըմբռնում: Մասնավորապես, ընդհանուր վճարված գումարի չափը ընկալվել է որպես 31կմ շահագործման հանձնված բետոնե պատվածքով ճանապարհահատվածների համար կատարված վճարում, մինչդեռ, այդ գումարը ներառում է, ոչ միայն արդեն իսկ հիշատակված 70.4 մլն ԱՄՆ դոլարը, այլև Աշտարակ-Թալին և Թալին-Գյումրի ճանապարհահատվածներում իրականացված բետոնացման աշխատանքների (2017թ. օգոստոսի 1-ի դրությամբ մոտ 11 կմ հատվածում իրականացվել են ճանապարհի բետոնե պատվածքի աշխատանքներ), հողային աշխատանքների, արհեստական կառուցվածքների հնագիտական պեղումների համար վճարված գումարները, ինչպես նաև դեռևս չմարված կանխավճարը:

Նույն գումարի մեջ է ներառված նաև Թալին-Լանջիկ և Լանջիկ-Գյումրի ճանապարհահատվածների շինարարական աշխատանքների համար տրված կանխավճարը, ինչպես նաև Տրանշ 3 ծրագրի վարկային համաձայնագրի խնայողությունների հաշվին Երևան - Արտաշատ և Երևան - Աշտարակ ճանապարհահատվածներում նոր կառուցվող և վերակառուցվող 9 ուղեանցերի և մեկ կամրջի աշխատանքների համար վճարված գումարները:

Շինարարական աշխատանքների ընթացքում հայտնաբերված թերությունների մասին

Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի շինարարական աշխատանքների որակի հսկողությունը և ծավալների ստուգումը, ինչպես ցանկացած այլ շինարարական աշխատանքների դեպքում, ստուգում է որակի տեխնիկական հսկողություն իրականացնող ընկերությունը:

Աշխատանքի որակը ստուգում է ինժեները՝ համապատասխան որակի հսկման համակարգի միջոցով, որի շրջանակներում իրականացվում են տարատեսակ լաբորատոր փորձարկումներ: Եթե կատարված աշխատանքի որակը համապատասխանում է պայմանագրով սահմանված պահանջներին, ապա համապատասխան աշխատանքը ներկայացվում է վճարման: Հակառակ դեպքում ինժեները մերժում է կատարված աշխատանքը, դրա համար չի վճարվում, իսկ կապալառուն պարտավոր է`

1.    շտկել աշխատանքների որակը կամ,

2.    վերակատարել տվյալ աշխատանքը:

Մասնավորապես, կապալառուն պարտավոր է իրականացնել ճանապարհի բետոնե պատվածքի փորձնական հատված: Թալին-Լանջիկ և Լանջիկ-Գյումրի հատվածներում իրականացված փորձնական բետոնե պատվածքը չի համապատասխանել պայմանագրի պահանջներին, ուստի բետոնե պատվածքի այդ հատվածը քանդվել է:

Բետոնե պատվածքի որակի անհամապատասխանության մասին տեխհսկողություն իրականացնող ընկերությունը տեղեկացրել է ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությանը: Հենց այդ անհամապատասխանության և այն շտկելու վերաբերյալ էլ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարը հունիս և հուլիս ամիսներին շինհրապարակ կատարած այցելի ընթացքում արել է համապատասխան հայտարարություններ:

Բետոնացման աշխատանքները թույլ կտրվի շարունակել համապատասխան որակ ստանալու դեպքում:

Բերրի հողի պահպանման մասին

Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի շրջանակներում իրականացվող բոլոր հատվածներում շինարարական աշխատանքների իրականացման ընթացքում պարտադիր է ՀՀ օրենսդրության պահանջների պահպանությունը:

Շինարարության ընթացքում հանված բերրի հողը պահուստավորվում և պահպանվում է դրա համար նախատեսված հատուկ վայրերում: Որակի տեխնիկական հսկողություն իրականացնող ընկերությունը բերրի հողը պահպանելու կանոնների խախտման դեպքեր չի արձանագրել: Միաժամանակ, հաշվի առնելով ԶԼՄ-ների հնչեցրած ահազանգը, ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը հանձնարարել է ուսումնասիրել ահազանգը և է՛լ ավելի խստացնել բերրի հողի պահպանման նկատմամբ հսկողությունը:

Բետոնե պատվածքի կարերը փոխարինելու մասին

Երևան-Աշտարակ և Երևան-Արտաշատ ճանապարհահատվածները շահագործելու փուլում որակի տեխնիկական հսկողություն իրականացնող ընկերությունը մտահոգություն է հնչեցրել, որ բետոնե պատվածքի կարերը հերմետիկացնելու նպատակով կիրառված նյութը չի ապահովում երկարաժամկետ հերմետիկացում:

Այդ պատճառով երաշխիքային սպասարկման ժամանակահատվածում կապալառուին հանձնարարվել է կարերը հերմետիկացնող նյութն իր հաշվին փոխարինել բետոնե պատվածքի ավելի լավ ցուցանիշներ ապահովող նյութով: Փոխարինման աշխատանքները կապալառուն ավարտել են 2017թ. օգոստոսին:

Հավատարիմ մնալով իր որդեգրած թափանցիկ աշխատաոճին, ինչպես նաև կարևորելով ազգային ծրագրերի իրականացման գործընթացի նկատմամբ հանրային վերահսկողության անհրաժեշտությունը՝ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը մեկ անգամ ևս հայտարարում է, որ շարունակելու է խիստ հսկողությունը այդ գործընթացի նկատմամբ:

Ucom - Լայնաշերտ ինտերնետ սկսած 6000 դրամից:
Լրահոս
Արտարժույթ
08:29 20/02 Առք Վաճառք
AMD / USD 480.00 481.50
AMD / EUR 593.00 597.50
AMD / RUR 8.49 8.59
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
20/02/2018
Դոլար / Դրամ
480.58
-0.23
Եվրո / Դրամ
593.23
-3.41
Ռուբլի / Դրամ
8.47
-0.05
Ֆունտ / Դրամ
673.24
-0.62
ԿԲ Մետաղներ
20/02/2018
դրամ / գրամ
Ոսկի
20806.32
-94.98
Արծաթ
258.34
-1.90
Պլատին
15559.16
+23.47
Forex
08:29 20/02
EUR/USD
1.2386
-0.27%
GBP/USD
1.3972
-0.48%
USD/JPY
106.78
+0.40%
EUR/GBP
0.8865
+0.20%
Նավթ
08:29 20/02
դոլար / բարել
Brent
65.42
+0.89%
Light Sweet
62.29
+0.99%
Comex
08:29 20/02
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1343.50
-0.94%
Արծաթ
16.53
-1.08%
Պլատին
1005.05
-0.04%
LME / 3M
08:29 20/02
դոլար / տոննա
Ալյումին
2180.50
+0.00%
Պղինձ
7204.00
+0.00%
Նիկել
14075.00
+0.00%
Անագ
21675.00
+0.00%
Կապար
2632.00
+0.00%
Ցինկ
3586.00
+0.00%
Մոլիբդեն
16000.00
+0.00%
Կոբալտ
82000.00
+0.00%
Ինդեքսներ
08:29 20/02
կետ
Dow Jones
25219.38
+0.00%
S&P 500
2732.22
+0.00%
NASDAQ
7239.47
+0.00%
FTSE
7247.66
-0.64%
CAC 40
5256.18
-0.48%
DAX
12385.60
-0.53%
RTSI
1259.64
-0.28%
Micex
2254.92
-0.02%
Nikkei
21925.10
-1.01%
Topix
1762.45
-0.72%
Hang Seng
30873.63
-0.78%
SSEC
3199.16
+0.00%
Թվային արժույթներ
08:29 20/02
BTC/AMD
5,544,557
+9.08%
BTC/USD
11531.7
+9.11%
ETH/USD
954.078
+2.64%
BCH/USD
1525.43
+1.99%
XRP/USD
1.14872
+1.78%
BTG/USD
141.53
+6.66%
LTC/USD
243.305
+12.73%
DASH/USD
730.443
+5.64%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
194,601,761,888
+9.12%
ETH
93,238,272,393
+2.66%
BCH
25,897,434,857
+1.99%
XRP
44,810,666,417
+1.78%
BTG
2,382,712,193
+6.68%
LTC
13,453,910,834
+12.76%
DASH
5,766,771,888
+5.66%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
20/02/2018
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
12/2017
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+7.7%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
1,660.995
+12.6%
Արտահանում 1
Արտահանում
2,242.9
+25.2%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
4,182.7
+27.8%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+1.0%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
194,259
+2.9%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
2,602.132
+14.0%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
906.760
-3.00%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
1,453.515
+14.4%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
415.873
+2.2%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ