Տնտեսական

USD BUY - 393.50-1.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 410.00-1.00 EUR SELL - 417.00-1.00
OIL:  BRENT - 75.79-0.11 WTI - 71.89+0.00
COMEX:  GOLD - 2959.50+0.44 SILVER - 33.32+0.24
COMEX:  PLATINUM - 991.90-0.90
LME:  ALUMINIUM - 2687.00+0.69 COPPER - 9466.50-0.06
LME:  NICKEL - 15404.00+0.36 TIN - 32699.00-0.24
LME:  LEAD - 1997.00+0.03 ZINC - 2876.00-0.28
FOREX:  USD/JPY - 150.34-0.98 EUR/GBP - 1.0427-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.0427-0.23 GBP/USD - 1.259-0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44627.59+0.16 NASDAQ - 20056.25+0.07
STOCKS US: S&P 500 - 6144.15+0.24
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38678.04-1.24 TOPIX - 2734.60-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22576.98-1.60 SSEC - 3350.78-0.02
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8712.53-0.62 CAC40 - 8110.54-1.17
STOCKS EUR:  DAX - 22433.63-1.80
20/02/2025  CBA:  USD - 395.31-0.41 GBP - 498.68+0.47
20/02/2025  CBA:  EURO - 412.82+0.40
20/02/2025  CBA:  GOLD - 37326.00+85.00 SILVER - 418.27+5.29
Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք
05/02/2019 11:50
Կիսվել

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հարավկովկասյան երկաթուղում շարունակվում է շարժակազմի արդիականացումը

2019 թվականի հունվարին Հայաստան է բերվել ռուսական «Տրանսմաշխոլդինգ» ընկերության արտադրության ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացքը, որը գնվել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ներդրումային ծրագրի շրջանակներում: Համապատասխան տեխնիկական աշխատանքից հետո էլեկտրագնացքը սկսելու է սպասարկել ուղևորներին այս տարվա առաջին եռամսյակում:

Այն աշխատելու է էքսպրեսի ձևաչափով Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում, որտեղ արդեն իսկ գործում է նմանատիպ նոր էլեկտրագնացքը: Երկրորդ գնացքի գործարկումը թույլ է տալու ավելացնել չվերթների հաճախականությունը:

Համապատասխան պայմանավորվածություն ձեռք էր բերվել ՌԴ տրանսպորտի նախարար Եվգենի Դիտրիխի, «ՌԵ» ԲԲԸ գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ Ալեքսանդր Միշարինի և ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանի 2018 թվականի նոյեմբերին կայացած հանդիպման ժամանակ:

Նոր էլեկտրագնացքը նույնպես հարմարեցված է սահմանափակ ֆիզիկական հնարավորություններ ունեցող ուղևորների համար, վագոններում գործում են օդափոխման, հակահրդեհային, անվտանգության համակարգեր: Բացի այդ, ՀԿԵ ուղևորների առաջարկությունների հիման վրա արտադրող ընկերությունը լրամշակել է էլեկտրագնացքի որոշ չափանիշները:

2018 թվականին ՀԿԵ շարժակազմի արդիականացման ներդրումային ծրագրի շրջանակներում գնվել էր 2 նոր էլեկտրագնացք և 40 նոր կիսավագոն: Կիսավագոններն այժմ շահագործվում են պղնձի խտանյութի արտահանման համար:

Միայն 2018 թվականին ենթակառուցվածքի զարգացմանն ուղղված Հարավկովկասյան երկաթուղու ներդրումները կազմել են $5,6 մլն, իսկ շարժակազմի արդիականացմանը՝ $6,6 մլն.: ՀԿԵ 10-ամյա գործունեության արդյունքներով շարժակազմին հատկացված ներդրումները գերազանցել են $60 մլն.:

Նշենք, որ 2018 թվականին ՀԿԵ-ի ուղևորափոխադրումներն աճել են 5%-ով (ավտոտրանսպորտային ուղևորափոխադրումների ծավալի կրճատման ֆոնին): Երկաթուղին փոխադրել է 385 հազար ուղևոր, որից 64 հազարը՝ միջազգային հաղորդակցությունում: Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով փոխադրվել է ավելի քան 53 հազար ուղևոր, ինչը վերջին 10 տարիների ռեկորդային ցուցանիշ է: Նույնպես ռեկորդային 203 հազար ուղևոր տեղափոխվել է նաև Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղով:

Գնացքների արագությունների ավելացման (ուղևորության տևողությունը կազմում է 2 ժամ 10 րոպե) և գների մատչելիության (2500 դրամ) շնորհիվ 2018 թվականի մարտից շահագործվող Երևան-Գյումրի-Երևան էքսպրեսը մեծ պահանջարկ է վայելում քաղաքացիների շրջանում: Էքսպրեսի ուղևորների թիվը 2018-ին կազմել է 14 հազար:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

20/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
395.31
-0.41
Եվրո (EUR)
412.82
+0.40
Ռուբլի (RUR)
4.47
+0.08
Լարի (GEL)
140.68
-0.15
37326.00
+85.00
Արծաթ
418.27
+5.29