Տնտեսական

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00-1.00
EUR BUY - 446.00+1.00 EUR SELL - 454.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.77-0.35 WTI - 65.07-0.70
COMEX:  GOLD - 3286.10-0.64 SILVER - 35.84-1.35
COMEX:  PLATINUM - 1351.90-3.47
LME:  ALUMINIUM - 2595.00+0.45 COPPER - 9878.00-0.22
LME:  NICKEL - 15245.00+0.24 TIN - 33762.00+0.04
LME:  LEAD - 2044.00+0.27 ZINC - 2779.00+0.40
FOREX:  USD/JPY - 144.65+0.17 EUR/GBP - 1.1719+0.21
FOREX:  EUR/USD - 1.1719+0.21 GBP/USD - 1.3714-0.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1126.55-0.01
STOCKS US: DOW JONES - 43819.27+2.91 NASDAQ - 20273.46+3.27
STOCKS US: S&P 500 - 6173.07+2.45
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40150.79+1.43 TOPIX - 2840.54+1.28
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24284.15-0.17 SSEC - 3424.23-0.70
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8798.91+0.47 CAC40 - 7691.55+2.04
STOCKS EUR:  DAX - 24033.22+3.28
27/06/2025  CBA:  USD - 384.32-0.59 GBP - 527.56-0.77
27/06/2025  CBA:  EURO - 450.23-0.62
27/06/2025  CBA:  GOLD - 41006-58 SILVER - 452.11+9.51
Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք
05/02/2019 11:50
Կիսվել

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հարավկովկասյան երկաթուղում շարունակվում է շարժակազմի արդիականացումը

2019 թվականի հունվարին Հայաստան է բերվել ռուսական «Տրանսմաշխոլդինգ» ընկերության արտադրության ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացքը, որը գնվել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ներդրումային ծրագրի շրջանակներում: Համապատասխան տեխնիկական աշխատանքից հետո էլեկտրագնացքը սկսելու է սպասարկել ուղևորներին այս տարվա առաջին եռամսյակում:

Այն աշխատելու է էքսպրեսի ձևաչափով Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում, որտեղ արդեն իսկ գործում է նմանատիպ նոր էլեկտրագնացքը: Երկրորդ գնացքի գործարկումը թույլ է տալու ավելացնել չվերթների հաճախականությունը:

Համապատասխան պայմանավորվածություն ձեռք էր բերվել ՌԴ տրանսպորտի նախարար Եվգենի Դիտրիխի, «ՌԵ» ԲԲԸ գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ Ալեքսանդր Միշարինի և ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանի 2018 թվականի նոյեմբերին կայացած հանդիպման ժամանակ:

Նոր էլեկտրագնացքը նույնպես հարմարեցված է սահմանափակ ֆիզիկական հնարավորություններ ունեցող ուղևորների համար, վագոններում գործում են օդափոխման, հակահրդեհային, անվտանգության համակարգեր: Բացի այդ, ՀԿԵ ուղևորների առաջարկությունների հիման վրա արտադրող ընկերությունը լրամշակել է էլեկտրագնացքի որոշ չափանիշները:

2018 թվականին ՀԿԵ շարժակազմի արդիականացման ներդրումային ծրագրի շրջանակներում գնվել էր 2 նոր էլեկտրագնացք և 40 նոր կիսավագոն: Կիսավագոններն այժմ շահագործվում են պղնձի խտանյութի արտահանման համար:

Միայն 2018 թվականին ենթակառուցվածքի զարգացմանն ուղղված Հարավկովկասյան երկաթուղու ներդրումները կազմել են $5,6 մլն, իսկ շարժակազմի արդիականացմանը՝ $6,6 մլն.: ՀԿԵ 10-ամյա գործունեության արդյունքներով շարժակազմին հատկացված ներդրումները գերազանցել են $60 մլն.:

Նշենք, որ 2018 թվականին ՀԿԵ-ի ուղևորափոխադրումներն աճել են 5%-ով (ավտոտրանսպորտային ուղևորափոխադրումների ծավալի կրճատման ֆոնին): Երկաթուղին փոխադրել է 385 հազար ուղևոր, որից 64 հազարը՝ միջազգային հաղորդակցությունում: Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով փոխադրվել է ավելի քան 53 հազար ուղևոր, ինչը վերջին 10 տարիների ռեկորդային ցուցանիշ է: Նույնպես ռեկորդային 203 հազար ուղևոր տեղափոխվել է նաև Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղով:

Գնացքների արագությունների ավելացման (ուղևորության տևողությունը կազմում է 2 ժամ 10 րոպե) և գների մատչելիության (2500 դրամ) շնորհիվ 2018 թվականի մարտից շահագործվող Երևան-Գյումրի-Երևան էքսպրեսը մեծ պահանջարկ է վայելում քաղաքացիների շրջանում: Էքսպրեսի ուղևորների թիվը 2018-ին կազմել է 14 հազար:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

27/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.32
-0.59
Եվրո (EUR)
450.23
-0.62
Ռուբլի (RUR)
4.8933
-0.02
Լարի (GEL)
141.11
-0.22
41006
-58
Արծաթ
452.11
+9.51