Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.50
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 454.00+0.00
OIL:  BRENT - 68.70+0.38 WTI - 65.36+0.45
COMEX:  GOLD - 3336.20-0.07 SILVER - 38.40+0.18
COMEX:  PLATINUM - 1443.40+0.68
LME:  ALUMINIUM - 2635.50-0.58 COPPER - 9769.50-1.62
LME:  NICKEL - 15320.00-1.62 TIN - 34061.00-2.27
LME:  LEAD - 2014.00-0.89 ZINC - 2823.50-1.35
FOREX:  USD/JPY - 148.14+0.33 EUR/GBP - 1.1717-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1717-0.20 GBP/USD - 1.3409-0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1097.84-2.11
STOCKS US: DOW JONES - 44901.92+0.47 NASDAQ - 21108.32+0.24
STOCKS US: S&P 500 - 6388.64+0.40
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41456.23-0.88 TOPIX - 2951.86-0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25388.35-1.09 SSEC - 3593.66-0.33
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9120.31-0.20 CAC40 - 7834.58+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24217.50-0.32
25/07/2025  CBA:  USD - 383.94+0.2 GBP - 516.63-2.88
25/07/2025  CBA:  EURO - 450.25-0.61
25/07/2025  CBA:  GOLD - 41548-567 SILVER - 481.72-3.39
Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք
05/02/2019 11:50
Կիսվել

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հարավկովկասյան երկաթուղում շարունակվում է շարժակազմի արդիականացումը

2019 թվականի հունվարին Հայաստան է բերվել ռուսական «Տրանսմաշխոլդինգ» ընկերության արտադրության ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացքը, որը գնվել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ներդրումային ծրագրի շրջանակներում: Համապատասխան տեխնիկական աշխատանքից հետո էլեկտրագնացքը սկսելու է սպասարկել ուղևորներին այս տարվա առաջին եռամսյակում:

Այն աշխատելու է էքսպրեսի ձևաչափով Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում, որտեղ արդեն իսկ գործում է նմանատիպ նոր էլեկտրագնացքը: Երկրորդ գնացքի գործարկումը թույլ է տալու ավելացնել չվերթների հաճախականությունը:

Համապատասխան պայմանավորվածություն ձեռք էր բերվել ՌԴ տրանսպորտի նախարար Եվգենի Դիտրիխի, «ՌԵ» ԲԲԸ գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ Ալեքսանդր Միշարինի և ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանի 2018 թվականի նոյեմբերին կայացած հանդիպման ժամանակ:

Նոր էլեկտրագնացքը նույնպես հարմարեցված է սահմանափակ ֆիզիկական հնարավորություններ ունեցող ուղևորների համար, վագոններում գործում են օդափոխման, հակահրդեհային, անվտանգության համակարգեր: Բացի այդ, ՀԿԵ ուղևորների առաջարկությունների հիման վրա արտադրող ընկերությունը լրամշակել է էլեկտրագնացքի որոշ չափանիշները:

2018 թվականին ՀԿԵ շարժակազմի արդիականացման ներդրումային ծրագրի շրջանակներում գնվել էր 2 նոր էլեկտրագնացք և 40 նոր կիսավագոն: Կիսավագոններն այժմ շահագործվում են պղնձի խտանյութի արտահանման համար:

Միայն 2018 թվականին ենթակառուցվածքի զարգացմանն ուղղված Հարավկովկասյան երկաթուղու ներդրումները կազմել են $5,6 մլն, իսկ շարժակազմի արդիականացմանը՝ $6,6 մլն.: ՀԿԵ 10-ամյա գործունեության արդյունքներով շարժակազմին հատկացված ներդրումները գերազանցել են $60 մլն.:

Նշենք, որ 2018 թվականին ՀԿԵ-ի ուղևորափոխադրումներն աճել են 5%-ով (ավտոտրանսպորտային ուղևորափոխադրումների ծավալի կրճատման ֆոնին): Երկաթուղին փոխադրել է 385 հազար ուղևոր, որից 64 հազարը՝ միջազգային հաղորդակցությունում: Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով փոխադրվել է ավելի քան 53 հազար ուղևոր, ինչը վերջին 10 տարիների ռեկորդային ցուցանիշ է: Նույնպես ռեկորդային 203 հազար ուղևոր տեղափոխվել է նաև Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղով:

Գնացքների արագությունների ավելացման (ուղևորության տևողությունը կազմում է 2 ժամ 10 րոպե) և գների մատչելիության (2500 դրամ) շնորհիվ 2018 թվականի մարտից շահագործվող Երևան-Գյումրի-Երևան էքսպրեսը մեծ պահանջարկ է վայելում քաղաքացիների շրջանում: Էքսպրեսի ուղևորների թիվը 2018-ին կազմել է 14 հազար:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

25/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.94
+0.2
Եվրո (EUR)
450.25
-0.61
Ռուբլի (RUR)
4.8453
+0.0163
Լարի (GEL)
141.78
+0.07
41548
-567
Արծաթ
481.72
-3.39