Տնտեսական

USD BUY - 381.50-2.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 444.00+1.50 EUR SELL - 448.00+1.50
OIL:  BRENT - 61.69-0.72 WTI - 58.00-0.70
COMEX:  GOLD - 4276.40+1.19 SILVER - 62.86+1.03
COMEX:  PLATINUM - 1713.50+1.89
LME:  ALUMINIUM - 2856.50-1.09 COPPER - 11487.00-1.28
LME:  NICKEL - 14734.00-0.71 TIN - 39858.00-0.07
LME:  LEAD - 1978.50-1.00 ZINC - 3090.00-0.99
FOREX:  USD/JPY - 155.67+0.04 EUR/GBP - 1.1733+0.34
FOREX:  EUR/USD - 1.1733+0.34 GBP/USD - 1.339+0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1091.47-0.80
STOCKS US: DOW JONES - 48704.01+1.34 NASDAQ - 23593.86-0.25
STOCKS US: S&P 500 - 6901.00+0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50836.55+1.37 TOPIX - 3423.83+1.98
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25976.79+1.75 SSEC - 3889.35+0.41
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9703.16+0.49 CAC40 - 8085.76+0.79
STOCKS EUR:  DAX - 24294.61+0.68
12/12/2025  CBA:  USD - 381.77-0.07 GBP - 510.66-0.17
12/12/2025  CBA:  EURO - 447.7+0.68
12/12/2025  CBA:  GOLD - 51924+361 SILVER - 762.41+13.12
Հակոբ Արշակյանը ներկայացրեց Հայաստանում տրանսպորտային միասնական համակարգ ներդնելու ուղղությամբ կատարված աշխատանքները
17/04/2019 19:00
Կիսվել

Հակոբ Արշակյանը ներկայացրեց Հայաստանում տրանսպորտային միասնական համակարգ ներդնելու ուղղությամբ կատարված աշխատանքները

Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը ներկայացրեց Հանրապետության տարածքում տրանսպորտային միասնական համակարգի ներդրման ուղղությամբ կատարված աշխատանքները:  Ինչպես հաղորդում է «Արմենպրես»-ը, նախարարն ապրիլի 17-ին հրավիրված ասուլիսում նշեց, որ այս հարցն իրենց ուշադրության կենտրոնում է, քանի որ  Հայաստանում տարիներ շարունակ տրանսպորտային ցանցը բավարար չափով չի զարգացել:

Արշակյանը ներկայացրեց, որ ստեղծվել է տվյալների բազա, որի շնորհիվ հնարավոր է տեսնել, թե Հանրապետության տարածքում տրանսպորտային ցանցը ինչպիսին է, որոնք են գործող երթուղիները,  որ ընկերություններն են սպասարկում, ինչպես նաև երևում է, թե ինչպիսի երթուղիներ են նախատեսվում նոր ցանցով: Համակարգում կանաչ գույնով մոդելավորված է ներդրվելիք նոր երթուղային ցանցը, կապույտով՝ գործող ցանցը: Հակոբ Արշակյանն Արագածոտնի մարզի օրինակով ցույց տվեց, որ նոր բազմաթիվ նոր բնակավայրեր կան, որոնք ներառվելու են նոր ցանցի մեջ:

«Հիմա ուղևորահոսքի հաշվարկների ճշգրտում է տեղի ունենում, որի արդյունքում մենք ունենալու ենք նոր ցանցի ավելի ճշգրիտ պատկեր, թե ինչ տիպի  և քանակի ուղևորատրանսպորտային փոխադրամիջոցներ են անհրաժեշտ, ինչ հաճախությամբ դրանք պետք է շարժվեն: Դրանից հետո տեղի կունենան մրցույթներ կենտրոնացված ուղևորացանցի սպասարկման համար և կգործարկվի նոր ցանցը: Այս պահին ողջ տեղեկատվությունը հավաքագրման և մշակման փուլում է»,- մանրամասնեց նա:

Նրա խոսքով՝ մայիսին պատրաստ կլինի ուղևորահոսքերի ամբողջական պատկերը, որից հետո կանցնեն մոդելավորման փուլին:

Հակոբ Արշակյանը պարզաբանեց նաև, թե ինչ է իրենից ենթադրում տրանսպորտային միասնական համակարգը: Նրա խոսքով՝ պետք է լինի միասնական տոմսային համակարգ, որպեսզի մարդը մի կետից մյուսը գնալու համար կարողանա հստակ պատկերացնել, թե որտեղ պետք է իջնի, ինչ այլ տրանսպորտ պետք է նստի և երբ պետք է տեղ հասնի: «Այսինքն, միասնական ասելով նկատի ունենք ամբողջությամբ ինտեգրված տոմսային և լոգիստիկ համակարգ: Թե ինչպես տեղի կունենա օպերատորների բաշխումը, կախված է կոնկրետ ուղղությունների եկամտաբերության աստիճանից: Այդ հաշվարկը նույնպես կատարվում է: Այսինքն, կատարվում է ուղևորափոխադրման ինքնարժեքի գնահատում, դա կապվում է սակագնի հետ և հասկանալի է դառնում՝ արդյոք այս կամ այն ուղղությունը եկամտաբեր է կամ ոչ: Հասկանալի է, որ ոչ եկամտաբեր ուղղությունները պետք է ինտեգրել եկամտաբեր ուղղությունների հետ և այդպիսով մրցույթները հայտարարել, որպեսզի հնարավոր լինի ներդրումային ծրագրերը իրականացնել: Այդ փուլին հասնելու համար դեռ շուտ է խոսել, որովհետև մենք անհրաժեշտություն ունենք հավաքել ամբողջական տվյալները հավաքել ու հասկանալ, թե որքան կլինի այս կամ այն երթուղու  ինքնարժեքը»,- պարզաբանեց Արշակյանը:

Նախարարը հավելեց, որ կոնցեպտուալ առումով պլանավորում են, որպեսզի մարզային երթուղիները հավաքվեն իրենց ամենամոտիկ շրջկենտրոնում կամ մարզկենտրոնում և այնտեղից միանան Երևանին, որպեսզի Երևան եկող և գնացող տրանսպորտային մասը բեռնաթափվի և հնարավոր լինի ճիշտ լոգիստիկա ապահովել՝ այն հասանելի դարձնելով գյուղերին: Նախարարն ընդգծեց, որ շատ գյուղական համայնքներ այս պահին կապված չեն ոչ մարզկենտրոնների, ոչ Երևանի հետ՝ պայմանավորված ոչ եկամտաբեր լինելու հանգամանքով: «Մեր առաջնահերթությունն այն է, որ այդպիսի գյուղերը նույնպես միացած լինեն տրանսպորտային ցանցին հնարավորինս շատ», – ասաց Հակոբ Արշակյանը:

12/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.77
-0.07
Եվրո (EUR)
447.7
+0.68
Ռուբլի (RUR)
4.7817
-0.0401
Լարի (GEL)
141.54
-0.02
51924
+361
Արծաթ
762.41
+13.12