Տնտեսական

OIL:  BRENT - 41.77-1.63 WTI - 39.78-2.09
COMEX:  GOLD - 1903.40-0.26 SILVER - 24.70-0.20
COMEX:  PLATINUM - 908.60+2.25
LME:  ALUMINIUM - 1840.00-0.78 COPPER - 6901.50-0.90
LME:  NICKEL - 15740.00-2.24 TIN - 18528.00-1.18
LME:  LEAD - 1804.50-0.22 ZINC - 2557.00-0.47
FOREX:  USD/JPY - 104.69-0.03 EUR/GBP - 1.1859+0.53
FOREX:  EUR/USD - 1.1859+0.53 GBP/USD - 1.3043-0.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1164.06+0.76
STOCKS US: DOW JONES - 28335.57-0.10 NASDAQ - 11548.28+0.37
STOCKS US: S&P 500 - 3465.39+0.34
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 23516.59+0.18 TOPIX - 1625.32+0.34
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24918.78+0.54 SSEC - 3278.00-1.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 5860.28+1.29 CAC40 - 4824.88+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 12645.75+0.82
23/10/2020  CBA:  USD - 494.01-0.30 GBP - 646.41-0.59
23/10/2020  CBA:  EURO - 585.25+0.48
23/10/2020  CBA:  GOLD - 30192.39-387.04 SILVER - 395.72-1.91
23/10/2020  CBA:  PLATINUM - 13818.03-389.81
engрус
Հոկտեմբեր, 2020
October 2020
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
«Փաստ». Մինչև ո՞ւր կհասնի Հայաստանի ավիացիոն ֆիասկոն
04/06/2020 10:41

«Փաստ». Մինչև ո՞ւր կհասնի Հայաստանի ավիացիոն ֆիասկոն

«Ավիացիոն ոլորտը համաշխարհային կարևորություն ունեցող ուղղություն է, որի զարգացումը դրականորեն է անդրադառնում ոչ միայն ոլորտում ներգրավված անձանց բարեկեցության մակարդակի, այլև ողջ տնտեսության վրա։

Ավիացիան մեծ դերակատարություն ունի ինչպես գյուղատնտեսության, տուրիզմի, արդյունաբերության զարգացման գործում, այնպես էլ արտաքին առևտրաշրջանառության ծավալների մեծացման և բիզնես միջավայրի բարելավման հարցում: Եվ պատահական չէ, որ ավիացիայի առաջընթացին վերաբերող հարցերը գտնվում են պետությունների կառավարությունների հատուկ հոգացության ներքո։

Իսկ հայկական ավիացիայի զարգացումը առավել քան կարևոր է՝ ելնելով նաև այն հանգամանքից, որ մեր երկիրը, Ադրբեջանի և Թուրքիայի կողմից շրջափակման ենթարկվելով, տրանզիտի հետ կապված խնդիրներ ունի։ Դրանով է պայմանավորված, որ տարիներ շարունակ մեր կառավարությունները խոսում են ավիացիոն ոլորտը զարգացնելու մասին։

Եվ հատկապես իշխանափոխությունից հետո կառավարությունում ակտիվ քննարկման էր դրվում քաղաքացիական ավիացիայի զարգացման հայեցակարգային ծրագիրը, իսկ վարչապետ Փաշինյանը սիրում էր խոսել քաղաքացիական ավիացիային նոր որակ հաղորդելու մասին։

Վերջինս մասնավորապես հայտարարում էր, թե ժամանակակից աշխարհում գործուն ազգային ավիաընկերություններ ունենալը պետական ատրիբուտիկայի կարևոր բաղադրիչ է, և դրա համար էլ հայկական ավիաընկերությունները շուկայում պետք է լինեն մրցունակ, որպեսզի կարողանան մրցակցել ինչպես միմյանց, այնպես էլ միջազգային իրենց մրցակիցների հետ:

Սակայն հայտարարություններ անելն այլ հարց է, այդ ուղղությամբ գործուն քայլեր կատարելն՝ այլ։ Եվ իշխանությունները փոխանակ պայմաններ ստեղծեին հայկական ավիաընկերությունների զարգացման և նոր ավիաընկերությունների ստեղծման համար, իրենց ողջ ներուժը ներդնում էին արտասահմանյան ավիաընկերություններին հայկական շուկա բերելու համար։

Եվ պատահական չէ, որ իշխանություններն իրենց աշխատանքի ակնառու ցուցանիշներ էին համարում այն, որ արտասահմանյան մի շարք լոուքոստերներ մուտք են գործել հայկական ավիաշուկա։ Փաշինյանն անգամ խոշոր ձեռքբերում էր համարում այն, որ 50 եվրոյով մարդիկ կարող են Իտալիա մեկնել։

Ու այդպես ժամանակն անցնում էր, և քաղաքացիական ավիացիայի զարգացման հարցը մնում էր բարձիթողի վիճակում, մինչև որ Եվրոպական ավիացիոն գործակալության ստուգումների արդյունքում հայտնաբերվեց, որ Հայաստանը՝ որպես շահագործող երկիր, ի վիճակի չէ կազմակերպել օդանավերի թռիչքային պիտանելիության վկայականների հավաստագրումը և թռիչքային անվտանգության գործընթացները:

Սակայն առկա թերություններն ուղղելու փոխարեն, ավիացիոն իրավիճակում ստեղծված խնդիրների համար իշխանությունները փորձում էին ինչպես միշտ իրավիճակի պատասխանատվությունը հեռացնել իրենցից և այն բարդել այլոց՝ մասնավորապես նախկին իշխանությունների վրա։

Դրա համար էլ Փաշինյանը նշում էր, որ ոլորտում խնդիրներ են առաջ եկել, որովհետև քաղավիացիայի ոլորտի որոշ պաշտոնյաների սաբոտաժի արդյունքում պարզապես երկար ժամանակ չեն իմացել իրական փաստերը։

Իսկ փոխվարչապետ Ավինյանը, պատասխանելով քաղավիացիայի ոլորտի շուրջ պատգամավորներից մեկի հարցին, նշում էր, թե խոսքը վերջին տարիներին քաղավիացիայի գործունեության մասին չէ, այլ տասնյակ տարիների մասին է:

Բացթողումների հարցում սեփական մեղքը չընդունելու և քաղավիացիայի ոլորտի բարելավման ուղղությամբ գործուն քայլեր չձեռնարկելու արդյունքում ԵՄ գործադիր մարմինը՝ Եվրահանձնաժողովը, հայտնեց ԵՄ ավիացիոն թարմացված «սև ցուցակի» մասին, որում առաջին անգամ ընդգրկվել է նաև Հայաստանը՝ իր բոլոր ավիափոխադրողներով:

Ու Հայաստանն այդ «պատվավոր» տեղը կիսում է այնպիսի աղքատ և քիչ զարգացած երկրների հետ, ինչպիսիք են Աֆղանստանը, Էրիթրեան, Ջիբութին, Սուդանը, Կոնգոն։

Իսկ սա շատ մեծ ձախողում է Հայաստանի ավիացիոն իշխանությունների համար։ Եվ այս ձախողումը կոնկրետ հետևանքներ պետք է ունենա ոլորտի պատասխանատուների հետագա պաշտոնավարման հարցում, իսկ վարչապետն էլ պետք է ստանձնի այս ձախողման քաղաքական պատասխանատվությունը և նոր ռազմավարություն մշակի ոլորտը ցեխից դուրս հանելու համար, այլապես քաղավիացիան շուտով կարող է կանգնել բարդ իրավիճակի առաջ՝ հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված ավիափոխադրողների համար ֆինանսական դժվարություններ են ի հայտ եկել։

Զուտ հեգնական կամ «սվաղելու» միջոցով իրավիճակն ավելի մեղմ ներկայացնելու քարոզչական հնարքներն արդեն չեն աշխատում…»,-գրում է թերթը:

Նյութն ամբողջությամբ կարդացեք թերթի այսօրվա համարում։

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Լրահոս
Արտարժույթ
10:50 23/10 Առք Վաճառք
AMD / USD 490.00 496.00
AMD / EUR 579.00 587.00
AMD / RUR 6.40 6.53
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
23/10/2020
Դոլար / Դրամ
494.01
-0.30
Եվրո / Դրամ
585.25
+0.48
Ռուբլի / Դրամ
6.47
+0.05
Ֆունտ / Դրամ
646.41
-0.59
ԿԲ Մետաղներ
23/10/2020
դրամ / գրամ
Ոսկի
30192.39
-387.04%
Արծաթ
395.72
-1.91%
Պլատին
13818.03
-389.81%
Ոսկու գին
23/10/2020
դրամ
999 հարգ
24k
30,192.39
958 հարգ
23k
28,934.37
916 հարգ
22k
27,676.36
720 հարգ
18k
22,644.29
625 հարգ
15k
18,870.24
585 հարգ
14k
17,612.23
500 հարգ
12k
15,096.20
417 հարգ
10k
12,580.16
375 հարգ
9k
11,322.15
FOREX
08:56 24/10
EUR/USD
1.1859
+0.53%
GBP/USD
1.3043
-0.15%
USD/JPY
104.69
-0.03%
EUR/GBP
0.9089
+0.66%
Նավթ
08:56 24/10
դոլար / բարել
Brent
41.77
-1.63%
Light Sweet
39.78
-2.09%
COMEX
08:56 24/10
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1903.40
-0.26%
Արծաթ
24.70
-0.20%
Պլատին
908.60
+2.25%
LME / 3M
08:56 24/10
դոլար / տոննա
Ալյումին
1840.00
-0.78%
Պղինձ
6901.50
-0.90%
Նիկել
15740.00
-2.24%
Անագ
18528.00
-1.18%
Կապար
1804.50
-0.22%
Ցինկ
2557.00
-0.47%
Մոլիբդեն
18916.00
+0.35%
Կոբալտ
33305.00
+0.00%
Ինդեքսներ
08:56 24/10
կետ
Dow Jones
28335.57
-0.10%
S&P 500
3465.39
+0.34%
NASDAQ
11548.28
+0.37%
FTSE
5860.28
+1.29%
CAC 40
4824.88
+0.00%
DAX
12645.75
+0.82%
RTSI
1164.06
+0.76%
Nikkei
23516.59
+0.18%
Topix
1625.32
+0.34%
Hang Seng
24918.78
+0.54%
SSEC
3278.00
-1.04%
Թվային արժույթներ
10:50 23/10
Կրիպտոարժույթներ
BTC/AMD
6,326,146
-0.16%
BTC/USD
12796.38
-0.16%
ETH/USD
395.47
-0.28%
BCH/USD
265.91
+0.04%
XRP/USD
0.26
+0.00%
LTC/USD
55.52
+0.16%
ETH/BTC
0.03090507
-0.12%
BCH/BTC
0.02077995
+0.20%
XRP/BTC
0.00002007
+0.00%
LTC/BTC
0.00433871
+0.32%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
23/10/2020
Վերաֆին. տոկ.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
4.25
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
5.75
+0.00%
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
2.75
+0.00%
Մակրոտնտեսական
08/2020
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
-6.4
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
1,242.7
+0.9%
Արտահանում 1
Արտահանում
1,567.9
-6.0%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
2,817.5
-12.4%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+0.80
Աշխատ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
187,061
+4.70%
Առևտուր 3
Առևտրի շրջանառություն
1,773.9
-11.5%
Գյուղտնտ. 3,4
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
239.97
+1.70%
Ծառայ. 3
Ծառայությունների ծավալ
1,114.3
-10.8%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
179.03
-19.1%
1 - մլն Դրամ, 2 - Դրամ, 3 - մլրդ Դրամ, 4 - եռամսյակային