ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ – «BRAIN-RING» ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԽԱՂ ՄՐՑՈՒՅԹ
՚ՀՀ կենտրոնական բանկից «Բիզնես 24»-ին հայտնում են, որ այսօր` մայիսի 11-ին, Կենտրոնական բանկում անցկացվում է «Brain-Ring» տնտեսագիտական-ֆինանսական խաղ-մրցույթի եզրափակիչ փուլը: Խաղ-մրցույթի նպատակն է հանրակրթական դպրոցներում «Տնտեսագիտություն» առարկան ուսումնասիրող աշակերտների տնտեսագիտական և ֆինանսական գիտելիքների, հմտությունների խորացումը, ճկուն մտածելու և կողմնորոշվելու կարողությանը նպաստելը, ինչպես նաև ֆինանսների և տնտեսագիտության նկատմամբ դպրոցականների հետաքրքրության ավելացումը:
Խաղ-մրցույթի կազմակերպիչներն են Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկը և «Հայաստանի Պատանեկան նվաճումներ» հասարակական կազմակերպությունը:
«Brain-Ring» տնտեսագիտական-ֆինանսական խաղ-մրցույթը «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» հասարակական կազմակերպության կրթական ծրագրերի շրջանակներում կազմակերպվող ամենամյա մրցույթների շարք է: ՀՀ կենտրոնական բանկն իր հերթին մշակել է «Հանրության տնտեսագիտական և ֆինանսական գրագիտության մակարդակի բարձրացման» ծրագիր, որով բազմաթիվ միջոցառումների շարքում նախատեսված են տնտեսագիտական և ֆինանսական թեմաներով խաղ-մրցույթների իրականացում:
Մրցույթի առաջին, երկրորդ և երրորդ փուլերը կազմակերպվել են ՀՀ մարզերում և Երևանում` 2009 թ. փետրվար – ապրիլ ամիսներին: Մրցույթի այդ փուլերին մասնակցել են շուրջ 2500 աշակերտներ ավելի քան 500 դպրոցներից:
Մրցույթի եզրափակիչ փուլի մասնակից թիմերն են` Երևանի թիվ 106 դպրոց, Իջևանի թիվ 1 դպրոց (Տավուշի մարզ), Անտառուտի դպրոց (Արագածոտնի մարզ), Վարդենիկի կրթահամալիր (Գեղարքունիքի մարզ), Դաշտավանի դպրոց (Արարատի մարզ), Վանաձորի թիվ 30 դպրոց (Լոռու մարզ), Մրգաշատի թիվ 1 դպրոց (Արմավիրի մարզ), Աշոցքի դպրոց (Շիրակի մարզ), Աղավնաձորի դպրոց (Վայոց Ձորի մարզ), Քաջարանի թիվ 2 դպրոց (Սյունիքի մարզ), Եղվարդի թիվ 3 դպրոց (Կոտայքի մարզ):
Եզրափակիչ փուլի նկարագրությունը
- Մրցույթին մասնակցել են 5 հոգանոց 11 թիմեր:
- Թիմերին առաջադրվել են տնտեսագիտական խնդիրներ, վարժություններ, ինչպես նաև տեսական հարցեր:
- Առաջադրանքներին պատասխանելու համար տրվել է 2-10 րոպե ժամանակ, որից հետո թիմերը ժյուրիի դատին են ներկայացրել առաջադրված խնդրի լուծման իրենց տարբերակը:
- Մրցույթի ընթացքում կարևորվել է ոչ միայն ճիշտ պատասխանը, այլ նաև խնդիրների լուծման ընթացքում արագ և ճկուն կողմնորոշվելու կարողությունը և թիմային աշխատանքը:
- Մրցույթի հաղթող թիմերը (1-ին, 2-րդ և 3-րդ հորիզոնականները զբաղեցրածները) պարգևատրվել են ՀՀ կենտրոնական բանկի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության կողմից սահմանված հատուկ մրցանակներով և պատվոգրերով, իսկ մնացած թիմերին շնորհվել են մասնակցության վկայականներ և նվերներ:
Մրցույթի եզրափակիչ փուլում հաղթող թիմերին ընտրեց ժյուրին, որի կազմում են Վաչե Գաբրիելյանը (ՀՀ կենտրոնական բանկի նախագահի տեղակալ), Արմեն Աշոտյանը (ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ), Արմինե Հովհաննիսյանը («Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության գործադիր տնօրեն) և Թիմ Սլեյթերը (HSBC բանկի գլխավոր գործադիր տնօրեն):
Մրցույթի հաղթողներ ճանաչվեցին Վարդենիկի կրթահամալիրը (Գեղարքունիքի մարզ)` 1-ին տեղ, Աշոցքի դպրոցը (Շիրակի մարզ)` 2-րդ տեղ, և Իջևանի թիվ 1 դպրոցը (Տավուշի մարզ)` 3-րդ տեղը: Հաղթողները ԿԲ կողմից պարգևատրվեցին համապատասխանաբար «Սարդարապատ», «Սասունցի Դավիթ» և «Գառնի» հուշադրամներով, իսկ մրցույթի 1-ին տեղը զբաղեցրած Վարդենիկի կրթահամալիրի խաղին մասնակցած սաները HSBC բանկի և «Պատանեկան նվաճումներ» միջազգային կազմակերպության կողմից պարգևատրվեցին Ծաղկաձորում ամառային 7-օրյա ճամբարի ուղեգրերով:
————
«Պատանեկան նվաճումներ» միջազգային կազմակերպությունը տնտեսագիտական և ձեռնարկատիրական կրթական ծրագրերի բնագավառում աշխարհի առաջատար կազմակերպությունն է, որի ծրագրերին մասնակից ուսանողների թիվը աշխարհի 111 երկրներում գերազանցում է 2.5 միլիարդը: «Հայաստանի Պատանեկան Նվաճումներ» հասարակական կազմակերպությունը «Պատանեկան նվաճումներ» միջազգային կազմակերպության մասնաճյուղն է Հայաստանում: Այն հիմնադրվել է 1993 թվականի աշնանը` իր աշխատանքները սկսելով Երևանի 8 դպրոցներում: Կազմակերպության առաքելությունը բարձր դասարանի աշակերտներին տնտեսագիտության և ձեռնարկատիրության հիմունքներին ծանոթացնելը, անհրաժեշտ գիտելիքներով և հմտություններով զինելն է, որոնց շնորհիվ նրանք կկարողանան կողմնորոշվել տնտեսական բարդ հարաբերություններում և ամբողջական պատկերացում ունենալ Հայաստանի տնտեսական զարգացման հեռանկարների վերաբերյալ: Այդ նպատակով ՀՊՆ կազմակերպությունը իրականացնում է բազմաթիվ կրթական ծրագրեր: Ներկայումս կազմակերպության Տնտեսագիտության ծրագիրը գործում է հանրապետության շուրջ 800 դպրոցներում: Մանրամասն տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք այցելել կազմակերպության վեբ կայքը` http://www.jaarmenia.org/ կամ զանգահարել` (010) 576 673 հեռախոսահամարով:
Հասարակության տնտեսագիտական և ֆինանսական գրագիտության մակարդակի բարձրացման նպատակով ՀՀ Կենտրոնական բանկը` շահառուների և միջազգային կազմակերպությունների օժանդակությամբ, նախատեսում է իրականացնել լայնածավալ միջոցառումներ: Կենտրոնական բանկի համոզմունքն է, որ տնտեսագիտությունը և ֆինանսական համակարգի մասին գիտելիքները պետք է հասանելի լինեն բոլորին` եթե ոչ խորը տեսական, ապա գոնե կիրառական մակարդակով: Դա, առաջին հերթին, պայմանավորված է այն փաստով, որ տնտեսագիտությունը վերաբերվում է մեզանից յուրաքանչյուրին, իսկ ֆինանսական համակարգին առնչվում ենք բոլորս: ՀՀ կենտրոնական բանկի խնդիրների շարքում ամրագրված է «ֆինանսական համակարգում սպառողների իրավունքների և օրինական շահերի պաշտպանության համար անհրաժեշտ պայմանների ապահովումը»: Սպառողների շահերի պաշտպանության անկյունաքարը սպառողների կրթումն է, և ավելի հեշտ է պաշտպանել ֆինանսապես կիրթ սպառողին: Մանրամասն տեղեկություններ ստանալու համար կարող եք այցելել Կենտրոնական բանկի վեբ կայքը` http://www.cba.am/ կամ զանգահարել` (010) 592 697 հեռախոսահամարով: