Հայաստանում ամենաշատը բողոքում են ԱՊՊԱ-ից և բանկերի վարկային գործարքներից
Ապրիլ-հունիս ամիսներին Ֆինանսական համակարգի հաշտատարի գրասենյակը ստացել է ընդհանուր քանակությամբ 926 բողոք, որից ֆինանսական կազմակերպություններին վերաբերող բողոքները 771-ն են:
Ըստ ներկայացված վիճակագրության՝ ֆինանսական կազմակերպություններին վերաբերող 771 բողոքներից 137-ը, համաձայն օրենքի, ենթակա չեն քննության Հաշտարարի կողմից (հաճախորդների մի մասն իրավաբանական անձինք են, մյուսների բողոքները կապված են մինչ Հաշտարարի մասին օրենքն ուժի մեջ մտնելը տեղի ունեցած իրադարձությունների հետ, որոշ պահանջների վերաբերյալ արդեն իսկ առկա է դատարանի որոշում, կամ գործը գտնվում է դատարանի վարույթում, մնացած դեպքերում բողոքները կրում են ընդհանուր բնույթ, և ըստ էության, չեն պարունակում գույքային պահանջ):
Հաշտարարի քննությանը ենթակա բողոքների մի մասի դեպքում հաճախորդները նախապես դիմած չեն եղել ֆինանսական կազմակերպություններին. նման դեպքերում Գրասենյակի աշխատակիցները հաճախորդներին օգնել են գրել բողոք-պահանջներ: Հաշտարարի քննությանը ենթակա բողոքների մի մասն էլ բավարարվում են կազմակերպությունների կողմից` բողոք-պահանջների հիման վրա` առանց Գրասենյակ պահանջ-դիմում մուտք անելու. լինում են նաև բողոքներ, որոնց նախնական ուսումնասիրությունից հետո Հաճախորդին խորհուրդ է տրվում պահանջը չհանձնել քննության, քանի որ բացակայում է Հաճախորդի` որպես սպառողի շահերի ոտնահարման փաստը:
Արդյունքում, հաշվետու երեք ամսում Հաշտարարի քննությանը ենթակա 634 բողոքներից 356-ն ընդունվել են քննության: Բողոքներից 94-ն ուղղված է եղել բանկերի դեմ, 255-ը՝ ապահովագրական ընկերությունների դեմ, 4-ը՝ ապահովագրողների բյուրոյի դեմ, 2-ը՝ վարկային կազմակերպությունների դեմ, 1-ը՝ դրամական փոխանցումներ իրականացնող վճարահաշվարկային կազմակերպության դեմ:
Բանկերի դեմ ուղղված բողոքների մեծ մասը՝ 73-ը, կապված է եղել վարկային գործարքների հետ: Ապահովագրական ընկերությունների դեմ ուղղված բողոքներից 224-ը կապված է եղել ԱՊՊԱ-ի հետ: