Team Telecom
Team Telecom
Team Telecom
Team Telecom
Team Telecom

Պաշտոնական

USD BUY - 394.00+0.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 423.50+0.00 EUR SELL - 434.00+1.00
OIL:  BRENT - 86.66-1.28 WTI - 79.38-2.39
COMEX:  GOLD - 1927.60+0.15 SILVER - 23.73-0.84
COMEX:  PLATINUM - 1019.00+0.28
LME:  ALUMINIUM - 2627.00-0.45 COPPER - 9263.50-0.71
LME:  NICKEL - 28902.00-1.78 TIN - 30838.00-4.41
LME:  LEAD - 2183.00-0.98 ZINC - 3413.50-2.09
FOREX:  USD/JPY - 129.85-0.11 EUR/GBP - 1.0867-0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.0867-0.02 GBP/USD - 1.2397+0.10
STOCKS RUS:  RTSI - 992.37+0.66
STOCKS US: DOW JONES - 33978.08+0.08 NASDAQ - 11621.71+0.95
STOCKS US: S&P 500 - 4070.56+0.25
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 27382.56+0.07 TOPIX - 1982.66+0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22688.90+0.54 SSEC - 3264.81+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7765.15+0.05 CAC40 - 7097.21+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 15150.03+0.11
27/01/2023  CBA:  USD - 396.02+0.37 GBP - 490.04-0.21
27/01/2023  CBA:  EURO - 431.27-0.19
27/01/2023  CBA:  GOLD - 24604.61+43.98 SILVER - 301.88+3.84
engрус
Հունվար, 2023
January 2023
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Սահմանադրական Դատարան. կուտակային կենսաթոշակների մասին օրենքի որոշ դրույթներ հակասահմանադրական են
02/04/2014 14:25 •

Սահմանադրական Դատարան. կուտակային կենսաթոշակների մասին օրենքի որոշ դրույթներ հակասահմանադրական են

«Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի պատգամավորների դիմումի հիման վրա՝ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5, 7, 8, 37, 38, 45, 49 և 86-րդ հոդվածների սահմանադրականության վերաբերյալ» գործով Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի 2014թ. ապրիլի 2-ի որոշման ԵԶՐԱՓԱԿԻՉ ՄԱՍ

Ելնելով գործի քննության արդյունքներից եւ ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 100-րդ հոդվածի 1-ին կետով, 101-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետով, 102-րդ հոդվածով, «Սահմանադրական դատարանի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 63, 64 եւ 68-րդ հոդվածներով, Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանը Ո Ր Ո Շ Ե Ց.

1. «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 5-րդ հոդվածի 1-ին մասի, 7-րդ հոդվածի 1-ին եւ 11-րդ մասերի, դրանց հետ համակարգային առումով փոխկապակցված՝ 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի դրույթները՝ այն մասով, որով չեն ապահովում յուրաքանչյուր անձի հայեցողությամբ իր սեփականություն հանդիսացող աշխատավարձի տիրապետման, օգտագործման եւ տնօրինման իրավունքը եւ հանգեցնում են մարդու կամքից անկախ նրա սեփականության իրավունքի սահմանափակման, ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 8-րդ հոդվածի 1-ին մասի, 31 եւ 43-րդ հոդվածների պահանջներին հակասող եւ անվավեր։

2. Իրավունքի գերակայության եւ իրավական որոշակիության սկզբունքների պահանջներին համարժեք իրավունքների պաշտպանության կոնկրետ երաշխիքներ չամրագրելու եւ տվյալ իրավահարաբերություններում գործադիր իշխանության հայեցողության սահմանները չհստակեցնելու հանգամանքից ելնելով` «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 49-րդ հոդվածի 1-ին մասը ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 1-ին հոդվածի, 3-րդ հոդվածի 2-րդ մասի եւ 83.5-րդ հոդվածի 1-ին կետի պահանջներին հակասող եւ անվավեր։

3. Վեճի առարկա հոդվածների հետ համակարգային առումով փոխկապակցված՝ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 2-րդ հոդվածի 6-րդ կետի՝ ‹…որի տնօրինման … կարգն ու պայմանները սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը› դրույթը եւ 44-րդ հոդվածի 1-ին մասը ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 83.5-րդ հոդվածի 1-ին կետի պահանջներին հակասող եւ անվավեր։

4. Վեճի առարկա հոդվածների հետ համակարգային առումով փոխկապակցված՝ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 41-րդ հոդվածի 4-րդ մասի՝ ‹Ռիսկերի կառավարման համակարգին ներկայացվող պահանջները սահմանվում են Կենտրոնական բանկի նորմատիվ իրավական ակտերով› դրույթը ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 83.5-րդ հոդվածի 1-ին կետի պահանջներին հակասող եւ անվավեր։

5. Վեճի առարկա հոդվածների հետ համակարգային առումով փոխկապակցված՝ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 76-րդ հոդվածի 2-րդ մասի՝ գույքի արգելանքի միջոցով վարչական ակտի հիման վրա սեփականության իրավունքը սահմանափակող դրույթը՝ գույքի տնօրինման, տիրապետման կամ օգտագործման սահմանափակման միջոցով, ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 8-րդ հոդվածի 1-ին մասի, 31 եւ 43-րդ հոդվածների պահանջներին հակասող եւ անվավեր, հաշվի առնելով նաեւ, որ տվյալ դրույթին առնչվող իրավահարաբերությունները չեն վերաբերում սույն օրենքի իմաստով պարտադիր կուտակային վճար կատարողի /հարկային գործակալի/ անմիջական հարկային պարտավորությունների կատարմանը։

6. «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-10-րդ մասերի, 8, 37, 38, 45-րդ հոդվածների, 49-րդ հոդվածի 2-րդ մասի եւ 86-րդ հոդվածի վեճի առարկա դրույթները համապատասխանում են Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը՝ սույն որոշման մեջ սահմանադրական դատարանի արտահայտած իրավական դիրքորոշումների շրջանակներում՝ այն սահմանադրաիրավական բովանդակությամբ, համաձայն որի` դրանցով նախատեսված իրավակարգավորումները չեն կարող հիմքում ունենալ, մեկնաբանվել եւ կիրառվել մարդկանց հայեցողությունից անկախ նրանց սեփականության իրավունքի սահմանափակում ենթադրող իրավակարգավորման համատեքստում, իսկ կենսաթոշակային ֆոնդի կառավարիչների իրավունքները պետք է իրացվեն միայն համարժեք պարտավորություններով հավասարակշռման սկզբունքին համապատասխան։

7. Հաշվի առնելով, որ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը, մասնավորապես՝ սույն որոշման եզրափակիչ մասի 1-5 կետերով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը հակասող ճանաչված իրավադրույթները համակարգային առումով փոխկապակցված են Հայաստանի Հանրապետության շուրջ 50 օրենքներով եւ ութ տասնյակից ավելի այլ նորմատիվ իրավական ակտերով նախատեսված իրավակարգավորումների հետ, որոնց շատ դրույթներ սույն որոշման հիման վրա օրենքով սահմանված կարգով ենթակա են վերանայման, ինչպես նաեւ նկատի ունենալով օրենքի պահանջը՝ համակարգային առումով իրավական անվտանգությունը չխաթարելու վերաբերյալ, Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 102-րդ հոդվածի 3-րդ մասի եւ «Սահմանադրական դատարանի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 68-րդ հոդվածի 15-րդ մասի հիման վրա սույն որոշմամբ Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը հակասող ճանաչված իրավանորմերի ուժը կորցնելու վերջնաժամկետ սահմանել 2014 թվականի սեպտեմբերի 30-ը՝ հնարավորություն տալով Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովին եւ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը՝ իրենց իրավասության շրջանակներում «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի եւ դրա հետ համակարգային առումով փոխկապակցված այլ օրենքների ու նորմատիվ իրավական ակտերի իրավակարգավորումները համապատասխանեցնելու սույն որոշման պահանջներին։

Սույն որոշման պահանջներից բխող նոր իրավակարգավորումներից ելնելով եւ հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 42-րդ հոդվածի 4-րդ մասի պահանջները` վերահաշվարկման են ենթակա մինչ այդ կատարված կուտակային վճարները:

8. Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 102-րդ հոդվածի երկրորդ մասի համաձայն սույն որոշումը վերջնական է եւ ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից:

ՆԱԽԱԳԱՀՈՂ` Գ. ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ

2 ապրիլի 2014 թվականի
ՍԴՈ-1142

Արտարժույթ
10:30 28/01 Առք Վաճառք
AMD / USD 396.00 400.00
AMD / EUR 425.00 435.00
AMD / RUR 5.65 5.75
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
27/01/2023
Դոլար / Դրամ
396.02
+0.37
Եվրո / Դրամ
431.27
-0.19
Ռուբլի / Դրամ
5.71
-0.02
Ֆունտ / Դրամ
490.04
-0.21
ԿԲ Մետաղներ
27/01/2023
դրամ / գրամ
24604.61
+43.98
Արծաթ
301.88
+3.84
Կրիպտոարժույթներ
10:30 28/01
BTC/AMD
9,094,781
-0.09%
BTC/USD
22965.46
-0.18%
ETH/USD
1583.26
+0.19%
BCH/USD
133.18
-1.32%
BIT/USD
0.582357
+1.26%
XRP/USD
0.410534
+1.32%
LTC/USD
88.11
+0.79%
BNB/USD
306.09
+0.51%
DOGE/USD
0.088584
+3.58%
ETH/BTC
0.068934153
+0.36%
BCH/BTC
0.005798437
-1.15%
BIT/BTC
0.005798437
+1.43%
XRP/BTC
0.000017874
+1.49%
LTC/BTC
0.003836078
+0.96%
BNB/BTC
0.013326926
+0.68%
DOGE/BTC
0.000003857
+3.77%
Ոսկու հարգեր
27/01/2023
դրամ
999 հարգ
24k
24,604.61
958 հարգ
23k
23,579.42
916 հարգ
22k
22,554.23
720 հարգ
18k
18,453.46
625 հարգ
15k
15,377.88
585 հարգ
14k
14,352.69
500 հարգ
12k
12,302.31
417 հարգ
10k
10,251.92
375 հարգ
9k
9,226.73
FOREX
10:39 28/01
EUR/USD
1.0867
-0.02%
GBP/USD
1.2397
+0.10%
USD/JPY
129.85
-0.11%
EUR/GBP
0.8763
-0.15%
Նավթ
10:39 28/01
դոլար / բարել
Brent
86.66
-1.28%
Light Sweet
79.38
-2.39%
COMEX
10:39 28/01
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1927.60
+0.15%
Արծաթ
23.73
-0.84%
Պլատին
1019.00
+0.28%
LME / 3M
10:39 28/01
դոլար / տոննա
Ալյումին
2627.00
-0.45%
Պղինձ
9263.50
-0.71%
Նիկել
28902.00
-1.78%
Անագ
30838.00
-4.41%
Կապար
2183.00
-0.98%
Ցինկ
3413.50
-2.09%
Մոլիբդեն
73017.01
+0.55%
Կոբալտ
49000.00
+0.00%
Ինդեքսներ
10:39 28/01
կետ
Dow Jones
33978.08
+0.08%
S&P 500
4070.56
+0.25%
NASDAQ
11621.71
+0.95%
FTSE
7765.15
+0.05%
CAC 40
7097.21
+0.02%
DAX
15150.03
+0.11%
RTSI
992.37
+0.66%
Nikkei
27382.56
+0.07%
Topix
1982.66
+0.22%
Hang Seng
22688.90
+0.54%
SSEC
3264.81
+0.00%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
27/01/2023
Վերաֆին. տոկ.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
10.75
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
12.25
+0.00%
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
9.25
+0.00%
Մակրոտնտեսական
11/2022
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+14.4%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
2,383.1
+8.40%
Արտահանում 1
Արտահանում
4,749.2
+75.2%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
7,739.8
+63.6%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+8.70%
Աշխատ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
228,636
+14.80%
Առևտուր 3
Առևտրի շրջանառություն
3,846.5
+16.20%
Գյուղտնտ. 3,4
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
672.82
-0.7%
Ծառայ. 3
Ծառայությունների ծավալ
2,314.3
+28.2%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
427,704
+13.9%
1 - մլն Դրամ, 2 - Դրամ, 3 - մլրդ Դրամ, 4 - եռամսյակային