Meta-ի 35 միլիարդ դոլարի ներդրումը AI ոլորտում խթանում է տեխնոլոգիական սպառազինությունների մրցավազքը
Meta-ն այս տարի հայտարարեց արհեստական բանականության (ԱԲ) ոլորտում 35 միլիարդ դոլարի ներդրման մասին՝ ազդարարելով ագրեսիվ առաջընթաց տեխնոլոգիական սպառազինությունների աճող մրցավազքում:
Այս վիթխարի ներդրումը հարցեր է առաջացնում արհեստական բանականության զարգացման ապագայի և դրա ֆինանսական կենսունակության վերաբերյալ: Ոլորտի փորձագետներն այժմ քննարկում են այս ֆինանսավորման չափն ու ազդեցությունը՝ պարզելով, թե երբ այդ ոլորտի ներդրումները կվերադարձվեն և ինչպես կարող են փոխել խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունների եկամուտների մոդելները: Հնարավոր ռազմավարություններով՝ սկսած բաժանորդագրություններից մինչև գովազդ, «Meta»-ի այս քայլը կարող է նոր նախադեպեր ստեղծել, թե ինչպես են տեխնոլոգիական հսկաները օգուտ քաղում ԱԲ-ի առաջխաղացումներից:
«Այս պահին տեխնոլոգիաների մրցավազքի ավարտը կարծես թե չի երևում», – ասում է գեներատիվ արհեստական բանականության «Aisera» ընկերության գործադիր տնօրեն Մուդդու Սուդհաքարը: «Ակնհայտ է, որ արհեստական բանականությունը հիմնական ռազմավարական ուշադրության կենտրոնում է: Լինի դա տեղափոխում լոկալ տարածքից դեպի ամպ, կամ համակարգչից՝ բջջային հեռախոս: Այսպիսով, այնպիսի մեգատեխնոլոգիական ընկերությունների համար, ինչպիսին են «Microsoft»-ը, «Google»-ը, «Meta»-ն կամ «Amazon»-ը, ԱԲ-ի բացակայությունը աղետալի կլիներ։ Այդ իսկ պատճառով միլիարդավոր դոլարներ են ներդրվում կապիտալ ծախսերում»:
Արհեստական բանականության ոլորտում ներդրումների աճ
«Meta»-ի եկամուտների վերջին հաշվետվությունը ցույց է տվել, որ ԱԲ-ի վրա կատարված ներդրումների վերադարձն ավելացնելու փոխարեն, ընկերությունը ավելացնում է իր ծախսերը 5 միլիարդ դոլարով՝ սպառողների, մշակողների, ձեռնարկությունների և սարքավորումներ արտադրողների համար ԱԲ-ի նոր արտադրանքներ մշակելու համար։
Նախատեսվում է, որ ընկերության ներդրումներն արհեստական բանականության ոլորտում և նրա մետատիեզերքի զարգացման ստորաբաժնում՝ «Reality Labs»-ում, մինչև տարեվերջ կկազմեն 35-40 միլիարդ դոլար:
Գործադիր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգը անցյալ շաբաթ նաև քննարկել է «Meta»-ի ԱԲ օգնականի՝ «Meta AI»-ի վերջին տարբերակի գործարկումը, որը համլրվում է «Meta Llama 3»-ի բազմալեզու մոդելի վերջին թարմացումներով:
«Մենք ԱԲ-ի ցիկլի ներդրումային փուլում ենք», – ասաց Սուդաքարը: «Ուստի անիրատեսական է ակնկալել համատարած ներդրումների վերադարձ: Մեկ այլ պատմական օրինակ է համացանցի վաղ շրջանը: Այն պահանջում էր փորձարկումներ օգտագործման ձևերի, վերապատրաստման, խոշոր ենթակառուցվածքային ներդրումների և այլնի հետ կապված: Նույնը տեղի է ունենում ԱԲ-ի հետ»:
Ծախսերը կարող են խոչընդոտել շահույթի ստացմանը
Ըստ Սուդհաքարի, չնայած արհեստական բանականության հանդեպ ոգևորությունն ու ներդրումները աճում են, սակայն տեխնոլոգիան, հատկապես գեներատիվ արհեստական բանականությունը, շատ բարձր գին ունի:
ԱԲ-ի արժեքը կայանում է ոչ միայն օգտագործողներին վաճառվող վերջնական ապրանքների և ծառայությունների մեջ, այլ նաև ընկերության ներքին արդյունավետության և խնայողության, ասում է «CUDO Compute»-ի մարքեթինգի գլխավոր տնօրեն Լարս Նայմանը:
«Իհարկե, որոշ հավելվածներ, ինչպիսիք են չաթ-բոտերը կամ ավելի լավ գովազդային ալգորիթմները, արագորեն ապահովում են հաստատուն եկամուտներ», – ասաց նա: «Սակայն հիմնական հետազոտական նախագծերի համար ներդրումների վերադարձը կարող է հստակ չլինել՝ չափված երկարաժամկետ նորարարության օգուտներով, որոնք չափվում են տարիներով, այլ ոչ թե եռամսյակներով»:
Խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունները, հավանաբար, կընդունեն հիբրիդային բիզնես մոդել՝ իրենց ԱԲ մոդելներից շահույթ ստանալու համար, ասել է Սուդաքարը: Սկզբում հասուն ամպային ենթակառուցվածք ունեցողները կարող են անմիջապես օգուտ քաղել՝ դրամայնացնելով իրենց ներդրումները օգտագործման վրա հիմնված ամպային ծառայությունների մոդելի միջոցով: Սա հաճախ ներառում է լեզուների մեծ մոդելներ (LLMs) և ավելի փոքր լեզվական մոդելներ (SLMs) մուտք գործելու հնարավորություն: Բացի այդ, այս էկոհամակարգում առկա են փոխադարձ վաճառքի հնարավորություններ զարգացման գործիքների և տարբեր այլ ծառայությունների համար:
Ինչպես նշել է Սուդաքարը, ԱԲ հավելվածները կարող են վաճառվել բաժանորդագրության հիմունքներով։ Օրինակ, «OpenAI»-ն զգալի հաջողություններ է գրանցել իր «ChatGPT» համակարգով, մինչդեռ «Microsoft»-ը նմանատիպ հաջողություն է ունեցել «GitHub Copilot»-ով: Բաժանորդագրություններից բացի, գովազդը եկամուտի կենսունակ աղբյուր է, հատկապես այնպիսի ընկերությունների համար, ինչպիսիք են «Google»-ը և «Meta»-ն, որոնք կարող են օգտագործել իրենց հսկայական գովազդային ենթակառուցվածքը և ԱԲ-ի բարելավումները՝ գովազդից ստացված եկամուտը օպտիմալացնելու համար:
«Սակայն «Google»-ը գտնվում է բարդ իրավիճակում», – ասաց նա: Նա հիմնական եկամուտը ստանում է հղումների համար վճարումներից: Քանի որ գեներատիվ ԱԲ հավելվածը կարող է տրամադրել տեղեկատվության մեծ մասը մեկ հարցման միջոցով, դա կնվազեցնի «Google»-ի եկամտի հոսքը»:
«Vela Partners»-ի գլխավոր գործընկեր Յիգիթ Իհլամուրը ասել է, որ երբ գովազդը ներդրվի արհեստական բանականությունում, եկամուտները կտրուկ կաճեն:
«Օրինակ, եթե դուք օգտագործում եք «ChatGPT» թռիչքներ ամրագրելու համար, դրան համապատասխան և հովանավորների գովազդները կհայտնվեն», – ասաց նա: «Ես հավատում եմ, որ տեխնոլոգիական ընկերությունները կշարունակեն դրամականացնել իրենց մոդելները վճարովի բաժանորդագրությունների, hավելվածի ծրագրավորման ինտերֆեյսների, որոնք ուղղված են մշակողներին, և շուկայական գործարքների միջոցով»:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։