ՌՈՒՍԱՍՏԱՆՈՒՄ ՀԵՌՈՒՍՏԱԳՈՎԱԶԴԻ ՇՈՒԿԱՆ 10 ՏԱՐՎԱ ՄԵՋ ԱՌԱՋԻՆ ԱՆԳԱՄ ԿՐՃԱՏՎԵԼ Է
2009թ.-ի առաջին եռամսյակում ռուսական ընկերությունները հեռուստագովազդներ են գնել 20%-ով պակաս, քան 2008թ.-ի նույն ժամանակահատվածում: Այս մասին հայտնում է Վեդոմոստին:
Հեռուստագովազդի կրճատման մասին այս գնահատականը տրվել է` առանց վերլուծական տվյալները հաշվի առնելու, սակայն եթե այն ճիշտ է, ուրեմն կարելի է պնդել, որ ռուսական հեռուստագովազդի շուկան կրճատվել է 90-ականների վերջից ի վեր առաջին անգամ:
Փետրվարին Ռուսաստանի հեռահաղորդակցման գործակալությունների միավորումը 2008թ.-ին հեռուստագովազի շուկայի ծավալը գնահատել է 137,6 մլրդ ռուբլի: Այս ցուցանիշը 22%-ով ավելի է, քան 2007թ.-ինը:
Միաժամանակ նշվում է, որ սա հեռուստագովազդի շուկային վերջերս տրված ամենևին էլ միակ գնահատականը չէ: Այսպես, Maxus գործակալության տվյալներով, հեռուստագովազդի վաճառքը աճել է Ռուսաստանի քաղաքաների մեծ մասում:
Ըստ Maxus-ի` 2009թ.-ի հունվար և փետրվար ամիսներին դաշնային հեռուստատեսությունից գնացել է յուրաքանչյուր 10-րդ գովազդատուն: Ճգնաժամային եռամսյակում հենց հեռուստաընկերություններն են մեծ զեղչեր սահմանել գովազդի համար: Այդ պատճառով որոշ խոշոր գովազդատուներ ոչ միայն պահպանել են, այլև ավելացրել տեղադրվող գովազդի ծավալները: