
ԿԵՍ ՐՈՊԵ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅԱՄԲ ԳՈՎԱԶԴԻ ՀԱՄԱՐ ԱՄՆ-ՈՒՄ ԿՎՃԱՐԵՆ 2,5 ՄԼՆ ԴՈԼԱՐ
ԱՄՆ CBS հեռուստատեսությամբ հեռարձակվող ամերիկյան ֆուտբոլի մրցաշարի (Super Bowl) եզրափակիչ փուլի ժամանակ ցուցադրվող 30 վայրկյանանոց գովազդային տեսահոլովակի համար գովազդատուները կվճարեն միջինը 2,5-2,8 մլն դոլար:Այսպիսի տվյալներ է հրապարակել TNS Media Intelligence ընկերությունն` ամփոփելով իր հաշվարկների արդյունքները:
Նշենք, որ անցյալ տարի NBC հեռուստատեսությամբ Super Bowl մրցաշարի ընթացքում ցուցադրվող գովազդի գինը տատանվում էր 3 մլն դոլարի սահմաններում:
Այսպիսով, ճգնաժամն իր ազդեցությունն է թողել նաև ԱՄՆ ամենաթանկ գովազդների վրա: Մրցաշարի եզրափակիչ փուլի ժամանակ ցուցադրվող գովազդային հոլովակների գինը անկում է գրանցում արդեն երկրորդ անգամն անընդմեջ` հեռուստատեսության պատմության մեջ առաջին անգամ: Super Bowl մրցաշարի ժամանակ իրենց գովադների ցուցադրումից արդեն հրաժարվել են ոչ ալկոհոլային խմիչքներ արտադրող Pepsi, միջազգային փոխադրումների FedEx և ամերիկյան խոշոր ավտոարտադրող GM ընկերությունները: