ADIDAS-Ը ՄՏԱԴԻՐ Է ՎԵՐԱԴԱՌՆԱԼ ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ ՄԻՆՉՃԳՆԱԺԱՄԱՅԻՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ԱՐԴԵՆ ՀԱՋՈՐԴ ՏԱՐԻ
Սպորտային հագուստի և այլ պարագաների արտադրությամբ համաշխարհային առաջատար ընկերություններից մեկը` գերմանական Adidas AG-ն, մտադիր է վերադառնալ վաճառքի ծավալների մինևճգնաժամային մակարդակին արդեն 2011 թվականին: Ինչպես նշվում է ընկերության տարածած հաղորդագրության մեջ` ընկերությունը կկարողանա վերականգնել վաճառքի ծավալների նախկին մակարդակը` ֆուտբոլի աշխարհի մրցաշարի և, ընդհանոր առմամբ, տնտեսության աշխուժացման շնորհիվ:
Նշենք, որ 2009 թվականի արդյունքներով նախորդ տարվա համեմատությամբ Adidas ընկերության զուտ շահույթը կրճատվել էր 61,8%-ով և կազմել 245 մլն եվրո` 2008 թվականի ընթացքում գրանցված 642 մլն եվրոյի դիմաց: Հաշվետու 12 ամիսների ընթացքում ընկերության հասույթը կրճատվել է 3,9%-ով և կազմել 10,38 մլրդ եվրո, իսկ գործառնական շահույթն այս նույն ժամանակահատվածում կրճատվել է 52,6%-ով` կազմելով 508 մլն եվրո: