COCA-COLA-Ն ՄՏԱԴԻՐ Է ԿՐԿՆԱՊԱՏԿԵԼ ԻՐ ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԸ
Ոչ ալկոհոլային խմիչքներ արտադրող ամերիկյան Coca-Cola Co ընկերությունը մտադիր է մինչև 2020 թվականն ավելացնել իր վաճառքի ծավալները շուրջ երկու անգամ: Այս մասին հայտարարել են ընկերության ներկայացուցիչները ներդրողների հետ կայացած երկօրյա հանդիպման շրջանակներում:
Ներկայացնելով առաջիկա 10 տարիների ընթացքում ընկերության ռազմավարական հիմնական սկզբունքները` Coca-Cola ընկերության ղեկավարությունը նշել է, որ այս ժամանակահատվածում ընկերությունը մտադիր է ընդլայնել իր վաճառքի ծավալները շուրջ 200 մլրդ դոլարով:
Ինչպես նշվում է ընկերության հայտարարության մեջ` բացի Coca-Cola ապրանքանիշից, ընկերությանն են պատկանում նաև մանրածախ առևտրի 12 բրենդներ, և մինչև 2020 թվականն այսպիսի բրենդների թիվը կհասնի 30-ի: