
20/04/2011 11:22
2011Թ.-Ի ԱՌԱՋԻՆ ԵՌԱՄՍՅԱԿՈՒՄ MOET HENNESSY LOUIS VUITTON–Ի ՎԱՃԱՌԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐՆ ԱՃԵԼ ԵՆ 17%-ՈՎ
2011թ.-ի առաջին եռամսյակում ֆրանսիական Moet Hennessy Louis Vuitton-ի վաճառի ծավալներն աճել են 17%-ով: Վերջինս հանդիսանում է աշխարհում «լյուքս» շարքի ապրանքաների արտադրության առաջատարներից մեկը:
LVMH ընկերության արտադրության ծավալների նման աճը վկայում է աշխարհում ըներության արտադրանքի նկատմամբ առաջարկի ավելացման մասին:
2011թ.առաջին եռամսյակում Louis Vuitton, Fendi и Christian Dior, Moet & Chandon ապրանքնանիշերի արտադրանքի վաճառքից ստացված հասույթը կազմել է 5,25 մլրդ եվրո կամ 7,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Նշենք, որ մարտ ամսին ընկերությունը ձեռք է բերել իր իտալական մրցակցին՝ վճարելով 3,7 մլրդ.եվրո: Այս գործարքի շնորհիվ LVMH ընկերությունը, հադիսանալով Tag Heuer ապրանքանիշի ժամացույցների սեփականատերը, հնարավորություն կունենան կրկապատկել ժամացույցների և զարդերի արտադրությունը:
Նշենք, որ աշխարհում LVMH ընկերության խանութների թիվը գերազանցում է 2,4 հազարը, որտեղ աշխատում է ավելի քան 70 հազ.մարդ:
LVMH ընկերության արտադրության ծավալների նման աճը վկայում է աշխարհում ըներության արտադրանքի նկատմամբ առաջարկի ավելացման մասին:
2011թ.առաջին եռամսյակում Louis Vuitton, Fendi и Christian Dior, Moet & Chandon ապրանքնանիշերի արտադրանքի վաճառքից ստացված հասույթը կազմել է 5,25 մլրդ եվրո կամ 7,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Նշենք, որ մարտ ամսին ընկերությունը ձեռք է բերել իր իտալական մրցակցին՝ վճարելով 3,7 մլրդ.եվրո: Այս գործարքի շնորհիվ LVMH ընկերությունը, հադիսանալով Tag Heuer ապրանքանիշի ժամացույցների սեփականատերը, հնարավորություն կունենան կրկապատկել ժամացույցների և զարդերի արտադրությունը:
Նշենք, որ աշխարհում LVMH ընկերության խանութների թիվը գերազանցում է 2,4 հազարը, որտեղ աշխատում է ավելի քան 70 հազ.մարդ:
11/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.58
-0.01
Եվրո (EUR)
446.64
+0.29
Ռուբլի (RUR)
4.7882
-0.0103
Լարի (GEL)
142.49
+0.29
Արծաթ
472.21
-1.06
13:13 12/08/25
10:50 12/08/25
10:30 12/08/25
18:28 11/08/25
17:31 11/08/25