H&M-Ը ԵՌԱՄՍՅԱԿՆ ԱՄՓՈՓԵԼ Է ՇԱՀՈՒՅԹՈՎ
Շվեդական Hennes&Mauritz (H&M) ընկերությունը, որը հագուստի վաճառքով զբաղվող երրորդ խոշորագույն ցանցն է աշխարհում, ամփոփել է ընթացիկ ֆինանսական տարվա առաջին եռամսյակի իր գործունեության արդյունքները` գրանցելով վաճառքի ծավալների աճ և գերազանցելով վերլուծաբանների կանխատեսումները:
Ընկերության հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության համաձայն հաշվետու եռամսյակի արդյունքներով, որն ավարտվել է այս տարվա փետրվարի 30-ին, ընկերության շահույթը` մինչ հարկումը, կազմել է 5,1 մլրդ շվեդական կրոն (706,9 մլն դոլար): Նախորդ տարվա համապատասխան եռամսյակի արդյունքներով այս ցուցանիշը կազմել էր 3,6 մլրդ շվեդական կրոն:
Հրապարակած տվյալների համաձայն`փետրվար ամսվա ընթացքում ընկերությունը գրանցել է վաճառքի ծավալների անկում, սակայն արդեն մարտ ամսում H&M-ի վաճառքի ծավալներն աճել են 9%-ով: