HEINEKEN – ՃԳՆԱԺԱՄԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԳԱՐԵՋՐԻ ՍՊԱՌՄԱՆ ԾԱՎԱԼՆԵՐԻ ՎՐԱ ԴԵՌԵՎՍ ԶԳԱԼԻ Է
Գարեջրի արտադրությամբ համաշխարհային առաջատար նիդերլանդական Heineken ընկերությունն ամփոփել է 2010 թվականի երրորդ եռամսյակի իր գործունեւթյան արդյունքները: Ընկերության հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության համաձայն` հաշվետու եռամսյակում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ ընկերության վաճառքի ծավալները զգալի կրճատվել են` պայմանավորված վատ եղանակով, տնտեսական ճգնաժամով և Եվրոպայում ու ԱՄՆ-ում սպառողների սպառողական անվստահությամբ: Հատկանշական է, որ հաշվետու այս երեք ամիսներին ընկերությունը գրանցել է վաճառքի ծավալների զգալի աճ Աֆրիկայում, Ասիայում և Լատինական Ամերիկայում:
Ներկայացված տվյալների համաձայն` հաշվետու եռամսյակում ընկերության հասույթը կրճատվել է 13%-ով և կազմել 4,619 մլրդ եվրո, իսկ զուտ շահույթն աճել է 10%-ով և կազմել 520 մլն եվրո:
Heineken ընկերությունը հիմնադրվել է 1864 թվականին: Ներկայումս ընկերության արտադրանքն իրացվում է աշխարհի ավելի քան 170 երկրներում: