
ՃԱՊՈՆԱԿԱՆ HONDA-Ն ՏԱՐԻՆ ԱՄՓՈՓԵԼ Է ԼԱՎԱՏԵՍԱԿԱՆ ՍՊԱՍՈՒՄՆԵՐՈՎ
Ճապոնական առաջատար ավտոարտադրող Honda Motor Co. ընկերությունն ամփոփել է 2009 թվականի իր գործունեության արդյունքները` գրանցելով վաճառքի ծավալների կայուն աճ ինչպես տեղական շուկայում, այնպես էլ ասիական մի շարք երկրներում:
Ինչպես նշվում է ընկերության հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության մեջ` նախնական տվյալների համաձայն 2009-2010 ֆինանսական տարվա արդյունքներով, որն ավարտվելու է 2010 թվականի մարտի 31-ին, ընկերության շահույթը կգերազանցի 320 մլրդ յենը (3.5 մլրդ դոլար), իսկ ընկերության վաճառքից հասույթը կկազմի ավելի քան 8.53 տրիլիոն յեն (95 մլրդ դոլար):
Հրապարակած տվյալների համաձայն 2009 թվականի ապրիլ-դեկտեմբեր ամիսների արդյունքներով Honda ընկերության վաճառքի ծավալները ԱՄՆ-ում և Եվրոպայում տարեկան կտրվածքով գրանցել են զգալի անկում: Այս ինն ամիսների ընթացքում ընկերության զուտ շահույթը կրճատվել է 38 տոկոսով` կազմելով 2.2 մլրդ դոլար, իսկ վաճառքի համախառն ծավալները հաշվետու ժամանակահատվածում կրճատվել են շուրջ 11.2 տոկոսով: