ԻՆՏԵՐՆԵՏԱՅԻՆ ԳՈՎԱԶԴՆ ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ ՏՊԱԳԻՐ ԳՈՎԱԶԴԻՑ
ԱՄՆ-ում ինտերնետային օրաթերթերից և օնլայն-գովազդից ստացվող եկամուտներն առաջին անգամ գերազանցել են տպագրվող մամուլի եկամուտները: Ինչպես նշվում է «Լրատվության վիչակագրություն» («State of the News Media») հաշվետվության մեջ` ոլորտի հետազոտության շրջանակներում անցկացված հարցումներին մասնակցածների 46%-ը նշել է, որ գերադասում է նորություններին ծանոթանալ ինտենետային ռեսուրսներից` նվազագույնը շաբաթական երեք անգամ, մինդեռ տպագիր մամուլը գերադասում է միայն 40%-ը: «Լրատվության ոլորտում անցումն ինտերնետային միջավայր առավել է արագանում, որի վերջին ժամանակներում նպաստում է նաև պլանշետ-համակարգիչների և սմարթֆոնների տարածումը», – նշվում է հաշվետվության մեջ: Հատկանշական է, որ տպագիր մամուլը այսօր ֆինանսական առումով տուժել է ոչ միայն ճգանաժամի պայմաններում ընկերությունների` գովազդային ծախսերի կրճատման քաղաքականությունից, այլև մարդկանց` օնլայն ռեժիմին անցնելու միտումներից: 2010 թվականին արդյունքներով տպագիր մամուլի գովազդային եկամուտները կրճատվել են ավելի քան 46%–ով և կազմել 22.8 մլրդ դոլար, մինչդեռ օնլայն գովազդից ստացվող եկամուտներն աճել են և կազմել 25,8 մլրդ դոլար: