PUMA-Ի ՏԱՐԵԿԱՆ ԶՈՒՏ ՇԱՀՈՒՅԹԸ ԿՐՃԱՏՎԵԼ Է 44,9%-ՈՎ
Սպորտային հագուստի և այլ պարագաների արտադրությամբ Եվրոպայի երկրորդ խոշորագույն ընկերությունը համարվող գերմանական Puma AG-ն ամփոփել է 2009 թվականի իր գործունեության արդյունքները: Հրապարակած ֆինանսական հաշվետվության համաձայն հաշվետու 12 ամիսների ընթացքում նախորդ տարվա համապատասխան ժամանակահատվածի համեմատությամբ ընկերության զուտ շահույթը կրճատվել է 44,9%-ով և կազմել 128.2 մլն եվրո: Նշենք, որ 2008 թվականի արդյունքներով ընկերության զուտ շահույթը կազմել էր 232.8 մլն եվրո:
Հրապարակած տվյալների համաձայն 2009 թվականին Puma-ի վաճառքի ծավալները կրճատվել են 2,5%-ով` կազմելով 2.46 մլրդ եվրո:
Նշենք նաև, որ 2009 թվականի միայն չորրորդ եռամսյակի արդյունքներով Puma-ի զուտ շահույթը տարեկան կտրվածքով աճել է շուրջ 2 անգամ և կազմել 16.2 մլն եվրո, իսկ վաճառքի ծավալներն այս նույն ժամանակահատվածում կրճատվել են 12,8%-ով` կազմելով 489.5 մլն եվրո: