ԱՐՄԵՆՏԵԼ – BEELINE – ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ
«Beeline» ապրանքանիշով հանդես եկող «ԱրմենՏել» ՓԲԸ-ն եւ «Սպառողների իրավունքների պաշտպանություն» հասարակական կազմակերպությունն այսօր ստորագրեցին համագործակցության հուշագիր, որն ուղղված է մատուցվող ծառայությունների որակի բարելավմանը եւ «Beeline»-ի հաճախորդների բավարարվածության բարձրացմանը:
Համագործակցության շրջանակում նախատեսվում է իրականացնել մի շարք միջոցառումներ, որոնց արդյունքում «ԱրմենՏել»-ը կստանա անկախ փորձագիտական տեղեկատվություն իր հաճախորդների բավարարվածության մասին, կկարողանա գնահատել իր գործունեությունը սպառողների իրավունքների պաշտպանության տեսակետից: Կողմերը համաձայնվեցին նաեւ ծավալել հեռահաղարդակցության ոլորտի իրավական դաշտի բարելավմանն ուղղված համատեղ աշխատանքներ:
«Ավանդաբար սպառողների իրավունքների պաշտպան հասարակական կազմակերպությունները դիտարկվել են որպես բարիկադի մի կողմում գտնվողներ, իսկ բիզնեսը` մյուս կողմում: Իրականում մենք ունենք ընդհանուր նպատակ: Մենք ուզում ենք, որ մեր հաճախորդը բավարարված լինի»,-ասաց «ԱրմենՏել» ՓԲԸ-ի գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն: Նրա խոսքով` «Սպառողների իրավունքների պաշտպանություն» ՀԿ-ն հեղինակավոր կազմակերպություն է, որն ունի բազմաթիվ նվաճումներ իր ոլորտում: «Մենք լավատես ենք մեր համագործակցության վերաբերյալ: Այս ՀԿ-ի հետ համագործակցելով` «ՍրմենՏել»-ը սկսում է սպասարկման որակի բարելավման ծրագրի երկրորդ փուլը »,- ասաց նա:
Ըստ «Սպառողների իրավունքների պաշտպանություն» ՀԿ-ի նախագահ Աբգար Եղոյանի` հայաստանյան ընկերությունները դեռ նոր են սկսում համագործակցել հասարակական սեկտորի հետ, եւ «ԱրմենՏել»-ն այդ իմաստով խոշոր բիզնեսի առաջին շարքերում է: Ա. Եղոյանը վստահություն հայտնեց, որ այս գործընկերությունը ոչ միայն իրական օգուտ կտա սպառողին, այլեւ կդառնա հասարակական կազմակերպությունների եւ մասնավոր սեկտորի համատեղ աշխատանքի որոշակի մոդել: