Տնտեսական

USD BUY - 381.00-0.50 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 445.50+1.00 EUR SELL - 449.00+1.00
OIL:  BRENT - 60.22-1.97 WTI - 56.49-2.13
COMEX:  GOLD - 4306.70-0.92 SILVER - 62.94-0.02
COMEX:  PLATINUM - 1841.10+2.22
LME:  ALUMINIUM - 2866.00-0.09 COPPER - 11655.50+1.22
LME:  NICKEL - 14346.00-1.65 TIN - 40947.00-0.94
LME:  LEAD - 1941.00-1.37 ZINC - 3093.50-1.01
FOREX:  USD/JPY - 154.83-0.35 EUR/GBP - 1.1749+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1749+0.13 GBP/USD - 1.3362+0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.97+0.70
STOCKS US: DOW JONES - 48416.56-0.09 NASDAQ - 23057.41-0.59
STOCKS US: S&P 500 - 6816.51-0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49383.29-1.56 TOPIX - 3370.50-1.78
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25235.41-1.54 SSEC - 3824.81-1.11
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9751.31+1.06 CAC40 - 8124.88+0.70
STOCKS EUR:  DAX - 24229.91+0.18
16/12/2025  CBA:  USD - 381.76+0.06 GBP - 512.4+1.72
16/12/2025  CBA:  EURO - 448.8+0.61
16/12/2025  CBA:  GOLD - 52972-374 SILVER - 783.93-7.73
ՄԱՅՐԱՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍՆԵՐԸ ՀՈԳԵՎԱՐՔԻ ՄԵՋ ԵՆ, ԱՅՆԻՆՉ ՊԵՏՔ Է ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԸ
27/11/2009 18:39
Կիսվել

ՄԱՅՐԱՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏՐՈԼԵՅԲՈՒՍՆԵՐԸ ՀՈԳԵՎԱՐՔԻ ՄԵՋ ԵՆ, ԱՅՆԻՆՉ ՊԵՏՔ Է ԶԱՐԳԱՑՆԵԼ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԸ

Մայրաքաղաքի վերգետնյա երթեւեկության ծանրաբեռնվածությունը մեղմացնելու համար անհրաժեշտ է զարգացնել էլեկտրական տրանսպորտը: Դա կթոթափի քաղաքը միկրոավտոբուսներով ծանրաբեռնվածությունից, ինչը վնասակար ` էկոլոգիական տեսանկյունից: Բացի դրանից, եղած միկրոավտոբուսներն ամբողջությամբ բավարար չեն եւ շարունակում են սահմանվածից շատ ուղեւորներ վերցնել: Այսօր նման տեսակետ հայտնեց «Հայաստանի սպառողների ասոցիացիա»-ի նախագահ Արմեն Պողոսյանը Երեւանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի տրանսպորտի վարչության գլխավոր մասնագետ Կարեն Հակոբյանի հետ հրավիրված մամուլի ասուլիսում:

«Մայրաքաղաքում տրոլեյբուսները հոգեվարքի մեջ են, այնինչ, պետք է զարգացնել էլեկտրական տրանսպորտը, որը եւ հարմար է, եւ անվտանգ: Մարդիկ կարող են հանգիստ տեղափոխվել`առանց ողնաշարը մի քանի տակ ծալելու»,-ասաց Ա. Պողոսյանը: Նա կարեւորեց նաեւ Երեւանում ավտոբուսների ավելացումը:

Կ. Հակոբյանի խոսքով, մայրաքաղաքում էլեկտրական տրանսպորտը զարգացնելու ուղղությամբ քայլեր կատարվել են: Երեւանում կա 100 միավոր տրոլեյբուս, որոնցից 36-ը վերջին երկու տարում է ներկրվել ՌԴ-ից` ամբողջությամբ նոր վիճակում: «Դրանք գրեթե դատարկ են երթեւեկում, ուղեւորին չի կարելի պարտադրել, որ ինքը կոնկրետ տրասպորտային միոջոցից օգտվի, սակայն մեր հասարակության մեջ մի ինչ-որ կարծրատիպ գոյություն ունի, ամբողջովին նոր տրոլեյբուսը երթեւեկում է եւ ոչ ոք ուշադրություն չի դարձնում: Երիտասարդությունը  գերադասում է ծռմռվել միկրոավտոբուսում, բայց տրոլյեբուսին ուշադրություն չդարձնել»,-ասաց Կ. Հակոբյանը: 

Քաղաքապետարանը որդեգրել է այնպիսի քաղաքականություն, որ մայրաքաղաքում հիմնականում ուղեւորափոխադրումը պետք է իրականացվի միջին եւ մեծ տարողունակությամբ ավտոբուսներով: Դրանց թիվը պետք է լինի 800: Արդեն ներկրվել է 384 միավոր ավտոբուս, որից շահագործվում է 280-ը: Կ. Հակոբյանը նշեց, որ դրանք միանգամից ներկրելը բավական բարդ է, հատկապես տնտեսական ճգնաժամի պայմաններում: Ավտոբուսների քանակը քիչ է, այդ իսկ պատճառով ուղեւորափոխադրումների մեծ ծանրաբեռնվածությունն ընկնում է միկրոավտոբուսների վրա: Ա. Պողոսյանը նշեց, որ տրոլեյբուսների երթուղին բավականին կարճ է եւ դրանք դանդաղ են ընթանում, այդ պատճառով էլ մարդիկ չեն նստում:

AMP
16/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.76
+0.06
Եվրո (EUR)
448.8
+0.61
Ռուբլի (RUR)
4.8082
+0.0033
Լարի (GEL)
141.71
+0.12
52972
-374
Արծաթ
783.93
-7.73