GOOGLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ COCA-COLA-ԻՑ
2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային ցուցակը գլխավորում է ամերիկյան Wal-Mart առևտրային ցանցը: Բրիտանական Brand Finance գործակալության վերլուծաբաններն այս ապրանքային նշանը գնահատել են շուրջ 41.4 մլրդ դոլար:
Աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշային ցուցակի առաջին եռյակում են հայտնվել նաև Google-ը (36,2 մլրդ դոլար) և Coca-Cola-ն (34,8 մլրդ դոլար), որոնք զբաղեցնում են համապատասխանաբար երկրորդ և երրորդ տեղերը:
Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային ցուցակի առաջին տասնյակում են նաև IBM, Microsoft, GE, Vodafone Telecoms, HSBC, hp և Toyota ապրանքային նշանները:
Այս տարի իր շուկայական արժեքի առավել մեծ աճ` շուրջ 136%-ով, գրանցել է ֆրանսիական Santander ընկերության համանուն ապրանքանիշը, որը 41-րդ հորիզոնականից բարձրացել է մինչև 20-րդ հորիզոնականը: Brand Finance գործակալությունը այս ապրանքանիշը գնահատել է 25,6 մլրդ դոլար:
Վերջին մեկ տարվա ընթացքում աշխարհի 500 խոշորագույն բրենդների համախառն արժեքն աճել է ավելի քան 25%-ով և Brand Finance գործակալության վերլուծաբանների գնահատմամբ կազմում է ավելի քան 2.8 տրիլինո դոլար: