ՃՈԽՈՒԹՅԱՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՇՈՒԿԱՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐԵԼ Է ՃԳՆԱԺԱՄԸ
Ճգնաժամային տարում լյուքս դասի ապրանքների վաճառքի ծավալներն ամբողջ աշխարհում կրճատվել են ընդամենը 12%-ով` կազմելով 153 մլրդ եվրո, ընդ որում ճոխության ապրանքների արտադրությամբ հայտնի մի շարք ընկերություններ, ինչպիսիք են Pinault-Printemps-Redoute (սեփականատերը` Gucci Group), Moet Hennessy Louis Vuitton և Tiffany&Co. ընկերությունները, նախորդ մեկ տարվա ընթացքում գրանցել են վաճառքի ծավալների կայուն մակարդակ: Այսպես, 2009 թվականի արդյունքներով այս ընկերությունների վաճառքից հասույթը կրճատվել է 0,8-2,7%-ի սահմաններում, իսկ Hermes ընկերությունն այս նույն ժամանակահատվածում գրանցել է նույնիսկ վաճառքի ծավալների 8,5% աճ:
Միլանի հետազոտական և խորհրդատվական Bain&Company ընկերության տվյալներով` ճոխության ապրանքների շուկան կվերականգնվի միայն 2012 թվականին, ընդ որում վերականգնման առավել արագ տեմպեր կապահովեն զարգացող երկրները:
Ինչ վերաբերում է ճոխության ապրանքների արտադրությամբ հայտնի ընկերությունների կանխատեսումներին` ապա վերջիններս ցուցաբերում են զգուշավորություն` կարևորելով ներկայիս պայմաններում Ճապոնական, չինական և ասիական այլ շուկաներում գործունեության ընդլայնումը:
Նշենք, որ Euromonitor գործակալության կանխատեսումների համաձայն ասիական երկրներում 2010 թվականին ճոխության և թանկարժեք ապրանքների վաճառքի ծավալները կաճեն միջինը 3,5%-ով: