Ֆինանսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 444.00+0.00
OIL:  BRENT - 64.29+0.53 WTI - 59.95+0.52
COMEX:  GOLD - 4086.50-2.65 SILVER - 50.98-3.99
COMEX:  PLATINUM - 1558.40-3.40
LME:  ALUMINIUM - 2858.50-1.24 COPPER - 10852.00-0.84
LME:  NICKEL - 14891.00-1.08 TIN - 36787.00-1.64
LME:  LEAD - 2064.00-1.50 ZINC - 3020.50-1.77
FOREX:  USD/JPY - 154.5+0.08 EUR/GBP - 1.162-0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.17 GBP/USD - 1.3168+0.13
STOCKS RUS:  RTSI - 980.73-1.34
STOCKS US: DOW JONES - 47147.48-0.65 NASDAQ - 22900.59+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 6734.11-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50323.91-0.10 TOPIX - 3347.53-0.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26384.28-0.71 SSEC - 3972.03-0.46
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9698.37-1.11 CAC40 - 8170.09-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23876.55-0.69
17/11/2025  CBA:  USD - 381.72-0.4 GBP - 502.04-0.14
17/11/2025  CBA:  EURO - 442.6-1.19
17/11/2025  CBA:  GOLD - 49963-1582 SILVER - 638.3-23.52
ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵ – ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ԲԱՑՎԵԼ Է ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՍՊԱՍՐԱԿՄԱՆ ՀԵՐԹԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ
09/03/2010 18:42
Կիսվել

ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵ – ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ԲԱՑՎԵԼ Է ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՍՊԱՍՐԱԿՄԱՆ ՀԵՐԹԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԸ

ՀՀ ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանի մասնակցությամբ բացվել է Արաբկիրի հարկ վճարողների սպասարկման կենտրոնը: Համակարգի ղեկավարը ծանոթացել է նորաբաց կենտրոնի պայմաններին, զրուցել աշխատակիցների հետ, լսել հարկ վճարողների դիտողություններն ու առաջարկները:

Հաշվետվությունների լրացման և էլեկտրոնային եղանակով ուղարկելու հետ կապված հարցերում  աջակցություն, հաշվետվություններն էլեկտրոնային եղանակով հարկային մարմին ներկայացնելու համար  պայմանագրի կնքում, էլեկտրոնային ծածկագրի և գաղտնաբառի տրամադրում և մի շարք այլ ծառայությունների մատուցում, որ առաջարկվում է հարկ վճարողների սպասարկման կենտրոնում:

ՀՀ ՊԵԿ նախագահի առաջին տեղակալ Կարինե Մինասյանը տեղեկացրել է, որ սպասարկման կենտրոններում հարկ վճարողը կարող է ստանալ հարկային համակարգին առնչվող ցանկացած բնույթի լիարժեք և սպառիչ տեղեկատվություն. «Այս կենտրոններում հարկատուն հնարավորություն ունի տեղեկանալ հարկային օրենսդրության և հարկային հարաբերությունները կարգավորող իրավական ակտերի հիմնական դրույթներին և դրանց պարզաբանումներին, հանգամանալի տեղեկատվություն ստանալ հաշվետվություններն էլեկտրոնային եղանակով ուղարկելու կարգի,  կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի շրջանակներում միասնական հարկի ներդրման վերաբերյալ: Հարկ վճարողների սպասարկման կենտրոնն էապես կթեթևացնի նաև նորաստեղծ հակատուի գործը` վերջինիս հնարավորություն տալով հարկային տեղեկատվություն և աջակցություն ստանալ հենց իր աշխատավայրում»:

Կոմիտեի նախագահի առաջին տեղակալը մատնանշել է սպասարկման կենտրոնների հիմնական նպատակները. «Հարկատուներին  որակյալ ծառայություններ մատուցելով` մենք փորձում ենք խթանել հարկ վճարողի կողմից հարկերի կամավոր վճարումը, բարձրացնել մեր հարկատուների ինքնագնահատման մակարդակը և, իհարկե, կրճատել ՊԵԿ-ի կողմից կատարվող ծախսերը: Բացի այդ, նաև նպատակ ունենք այսպիսով տարանջատել սպասարկման գործառույթները վերահսկողականից»:

Ժամանակակից սպասարկման կենտրոնները հագեցած  են որակյալ ծառայություն մատուցելու համար անհրաժեշտ գույքային պայմաններով, համակարգչային տեխնիկայով, բարձրակարգ և վերապատրաստված մասնագետներով: Սպասարկման կենտրոններում տեղադրված է նաև տերմինալ` որոշ ծառայություններից  ինքանսպասարկման սկզբունքով օգտվելու համար: Կենտրոնի կողմից մատուցվող ծառայություններից հարկ վճարողը կարող  է օգտվել տարբեր եղանակներով` այցելելով, զանգահարելով, էլեկտրոնային փոստի /նաև փոստի/  և ֆաքսի միջոցով:

Տեղեկացնենք, որ սպասարկման կենտրոնի ծառայություններից կարող են օգտվել բոլոր ցանկացողները` անվճար: Պահպանվում է նաև հարկատուի վերաբերյալ տեղեկատվության գաղտնիությունը:

Այսպիսով հարկ վճարողների սպասարկման բարելավումը և իրազեկվածության առավել բարձր մակարդակի ապահովումը ՊԵԿ առաջնահերթ խնդիրներից է: Կոմիտեն նպատակ ունի առավելագույնս ընդլայնել հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների շրջանակը:  Ընդ որում, պետեկամուտների կոմիտեն առաջնահերթ է համարում սպասարկման կենտրոնների ստեղծումը նաև մարզերում. այս տարվա ընթացքում այսպիսի կենտրոններ կբացվեն հարկ վճարողների խտության տեսանկյունից խոշոր շրջաններում: Կ.Մինասյանի տվյալներով,  խոշոր սպասարկման կենտրոններ կբացվեն Վանաձորում, Գյումրիում, Կապանում և Հրազդանում: Համապատասխան աշխատանքներն արդեն սկսվել են:

Հարկ վճարողների արագ և որակյալ սպասարկումն իրականացվելու է վերապատրաստված, որակյալ մասնագետների, տեղեկատվական նոր տեխնոլոգիաների առկայությամբ:

Այսպիսի կենտրոնների բացումն աննախադեպ քայլ է համարում պետական եկամուտների կոմիտեի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետ Միքայել Փաշայանը` հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացման, էլեկտրոնային եղանակով հաշվետվությունների ներկայացման և, առհասարակ, մեր երկրում էլեկտրոնային կառավարման զարգացման տեսակետից: «Միանշանակ կարող եմ փաստել, որ նման սպասարկման կենտրոնները բնորոշ են զարգացած երկրներին: Արդյունքում մեր հարկ վճարողներն այսօր լիարժեք տեղեկացված են ամբողջ իրավական, հարկային դաշտից»:

Կոմիտեի մասնագետները փաստում են, որ այս ուղղությամբ տարվող աշխատանքները շարունակական են, քանի որ պետեկամուտների կոմիտեում գիտակցում են` ապագան էլեկտրոնայինինն է:

AMP
17/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.72
-0.4
Եվրո (EUR)
442.6
-1.19
Ռուբլի (RUR)
4.7045
-0.0282
Լարի (GEL)
140.99
-0.25
49963
-1582
Արծաթ
638.3
-23.52