ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ – ՌԱԼՖ ՅԻՐԻԿՅԱՆԸ ՀԱՆԴԻՊԵԼ Է ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱԿԱԴԵՄԻԱՅԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԵՏ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից («ՄՏՍ» ԲԲԸ-ի դուստր ձեռնարկություն) «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ ուսանողների հետ անմիջական շփման ձևաչափով հանդիպումները շարունակվում են: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կառավարման մշակույթին ծանոթացել են ՀՀ Ոստիկանության ակադեմիայի ուսանողները:
Ամենատարբեր ոլորտ և գործունեություն ենթադրող կազմակերպություններին անհրաժեշտ է շարունակաբար հարստացնել ուսանողների գիտելիքների բազան: Լավագույն փորձի փոխանցումն այդ տեսանկյունից շահեկան է` մեկ քայլ առաջ կատարելու տրամաբանությամբ: Հայաստանի բջջային առաջատար օպերատորի համբավն արժանապատվորեն կրող ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը կարևորում է այդ մոտեցումը: Ոստիկանության ակադեմիայի ուսանողների հետ հանդիպումը ճանաչողական լինելուց բացի` ուսուցողական էր:
«Մեր առաքելությունը դրսևորվում է մեր առօրյա աշխատանքում կիրառվող հիմնարար արժեքներով: Քրտնաջան աշխատանքի և շարունակական կատարելագործման շնորհիվ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը ձեռք է բերել հայաստանյան շուկայի առաջատարի համբավ: Այնուամենայնիվ, ընկերության համար դա դեռ վերջնական նպատակ չէ: Առաջատար լինելը ենթադրում է բաժանորդի և հասարակության հանդեպ պատասխանատվության դրսևորում: Բիզնեսում, ինչպես և սպորտում, հաղթողը պետք է կարողանա պահպանել իր դիրքերը: Մենք զբաղեցրել և պահպանում ենք տեղական առանձնահատկություններով միջազգային օպերատորի դիրքը` որակի շարունակական կատարելագործման, ծառայությունների մատուցման և հաճախորդների սպասարկման հարցում նորարարությունների կիրառման շնորհիվ»,-հայտարարեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
Գլխավոր տնօրենն ապագա ոստիկաններին ներկայացրեց ընկերության գործունեության և հաճախորդների սպասարկման մշակույթի հիմնական սկզբունքները.
ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընտանիքի համար առաջնահերթություն է սպասարկման կենտրոնից գոհ հեռացող բաժանորդն իր դիտարկումներով: Նրան ողջունելու, սպասարկման գործընթացն արհեստավարժ կառավարելու և իրավիճակային լուծումներ տալու քաղաքակիրթ մոտեցումը բխում է մեր ընկերության ներսում կիրառվող արժեհամակարգից: Պատասխանատվության մեծ զգցումը մեզ թույլ է տալիս չանտեսել դա, անկախ այն հանգամանքից` առաջակության, շնորհակալության, թե՞ բողոքելու նպատակով է այցելել բաժանորդը: Երբ կա անհրաժեշտ կամք` չի ուշանում նաև սպասված հաջողությունը »,- համոզված է ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
Հանդիպման արդյունքում ուսանողներն արձանագրեցին նաև, որ կառավարման կարևոր հմտություններից են ժամանակի ճիշտ և օգտակար տնօրինումը, թիմային աշխատանքի կազմակերպումն ու արդյունքները վերլուծելու կարողությունը:
Հիշեցնենք, որ ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը (Ղ-Տելեկոմ ՓԲԸ) Հայաստանում շարժական կապի առաջատար օպերատոր է, որը տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի: Իր հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, կարճ ժամանակամիջոցում ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների զգալի բազա: ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը Հայաստանի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայում նորարարական տեսականու և ծառայությունների զարգացման ու առաջարկի առաջատարն է: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.vivacell.am:
«Բջջային Հեռահամակարգեր» ԲԲԸ-ն (ՄՏՍ) Ռուսատանի եւ ԱՊՀ երկրների բջջային կապի խոշորագույն օպերատորն է: Դուստր ձեռնարկությունների հետ միասին կազմակերպությունը սպասարկում է ավելի, քան 97.46 միլիոն բաժանորդի: Ռուսաստանի 82 տարածաշրջանների բնակչությունը, ինչպես նաեւ Բելառուսի, Ուկրաինայի, Ուզբեկստանի եւ Թուրքմենստանի բնակչությունը, որտեղ ՄՏՍ-ը եւ իր դուստր ձեռնարկություններն ունեն լիցենզիա GSM ստանդարտներին համապատասխան ծառայություններ մատուցելու համար, կազմում է ավելի քան 230 միլիոն մարդ: 2000թ-ից «ՄՏՍ»-ի բաժնետոմսերը գնանշված են Նյու Յորքի բորսայում MBT ծածկագրի տակ: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.ru: