24/03/2010 12:35
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ ԵՆ ՌԵԿՈՐԴԱՅԻՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐ` ԻՐԵՆՑ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՂ ԽԱՂԵՐԻՑ
Սոցիալական կայքերը բացահայտել են իրենց համար եկամուտի նոր աղբյուր: Առաջատար սոցիալական կայքերում առաջարկվող խաղերն ապահովում են նույնքան եկամուտ, որքան այդ կայքերում տեղադրվող գովազդի դիմաց ստացվող եկամուտներն են: Միայն Ռուսաստանում ֆերմերային տնտեսության վերաբերյալ խաղերից ամենատարածված «Счастливый фермер» խաղը մեկ տարվա ընթացքում ապահովել է 20 մլն դոլարի եկամուտ, որի զգալի մասը բաժին է հասել «В контакте» սոցիալական կայքին:
Նշենք, որ այս խաղը «В контакте» սոցիալական կայքում հայտնվել էր անցյալ տարվա ապրիլին և առաջին երկու շաբաթների ընթացքում մեծ հետաքրքրություն առաջացրել կայքի շուրջ 1 մլն օգտագործողների շրջանում:
«Счастливый фермер» խաղը մշակել է Elex չինական ընկերությունը, որից և ռուսական I-Jet ընկերությունը գնել է Ռուսաստանում խաղի տարածման լիցենզիան և այն ներկայացրել ռուսական կայքերում` իր տարբեր մեկնաբանություններով: Խաղը հնարավորություն է տալիս վարել ֆերմերային տնտեսություն, կատարել գնումներ` շատ հաճախ անգամ իրական գումարներով` ուղարկելով sms հաղորդագրություններ:
Նշենք, որ ֆերմերային տնտեսության խաղերի իրենց լայն տեսականին ունեն նաև ամերիկյան սոցիալական կայքերը: 2009 թվականի ընթացքում Facebook սոցիալական կայքում լայն տարածում ստացավ Farmville-ը: Այս տարվա փետրվար ամսվա արդյունքներով Farmville խաղում է ավելի քան 22,5 մլն օգտագործող:
13/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.01
-0.30
Եվրո (EUR)
413.24
-0.63
Ռուբլի (RUR)
3.83
+0.02
Լարի (GEL)
139.72
+0.88
Արծաթ
403.85
+1.98
10:50 14/12/24
10:30 14/12/24
17:31 13/12/24