ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ – ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԵՐԿՕՐՅԱ ԴԱՍԸՆԹԱՑ` ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄՆԵՐԸ ԼՈՒՍԱԲԱՆՈՂ ԼՐԱԳՐՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Հուլիսի 23-ին և 24 ին ընկերության գլխամասային գրասենյակում հյուրընկալվել էին հայաստանյան լրատվամիջոցներիներկայացուցիչները` շարժական հեռահաղորդակցությանը և հեռահաղորդակցության էկոնոմիկայի և ֆինանսներիհիմունքներին նվիրված երկօրյա դասընթացին մասնակցելու նպատակով: Այս տեսական դասընթացը հատուկ մշակված էրոլորտը լուսաբանող լրագրողների համար: Դասընթացը վարում էին ընկերության տեխնիկական և ֆինանսական բաժիններիմասնագետները:
«Խոսքն, այս պարագայում, մեր բրենդի մասին չէ: Առանցքայինն այստեղ մեր պատասխանատվությունն է Հայաստանումգործող ԶԼՄ-ների հանդեպ, քանի որ նրանք են մեր երկիրը ներկայացնողները: Աշխարհի տարբեր անկյուններում գտնվողմարդիկ, ովքեր դիտում են Հայաստանում պատրաստած նորությունները և ընթերցում մեր լրագրողների կողմից գրվածհոդվածները, տեղեկություն են ստանում մեր բոլորի մասին և նրանց նյութերին հղելիս` պետք է տեսնեն, որ մերլրատվամիջոցները լիովին տիրապետում են լուսաբանվող թեմային: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն այն վայրն է, ուր մեր լրատվամիջոցներըկարող են ձեռք բերել այս ոլորտին վերաբերող բոլոր անհրաժեշտ գիտելիքներըե,-նշեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության գլխավորտնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
Դասընթացի ընթացքում ունկնդիրները ծանոթացան հեռահաղորդակցության ոլորտի հիմնական տեխնոլոգիաներին`բացահայտելով անլար ցանցերի արագ փոփոխվող և դինամիկ միջավայրը: Լրագրողները ծանոթացանհեռահաղորդակցության ներկայումս գործածվող և մշակման փուլում գտնվող տեխնոլոգիաներին` ներառյալ GSM, GPRS/EDGE, WCDMA/UMTS, HSPA, LTE համակարգերը: Մասնավորապես, լրագրողները ծանոթացան շարժական կապիտարբեր սերունդներին, դրանց ստանդարտներին և կիրառվող տեխնոլոգիաներին` կենտրոնանալով UMTS-ի կառուցվածքիվրա, HSDPA (High Speed Downlink Packet Access), HSUPA (High Speed Uplink Packet Access) ենթահամակարգերի, HSPA+համակարգի, ինչպես նաև դեպի 4G համակարգը էվոլյուցիայի վրա: Դասընթացը թույլ տվեց պատկերացում ստանալշարժական կապի ցանցերի զարգացման, ինտերնետից օգտվելու ավելի բարձր արագություններ ապահովող և միաժամանակ`ծախսարդյունավետ համակարգերի առաջացումը խթանող գործոնների վերաբերյալ: Լրագրողները ծանոթացան այնպիսիառանցքային հասկացությունների, ինչպիսիք են հաճախականությունը, տիրույթը, ազդանշանի փոխանցումը, handover-ը`բաժանորդի` մեկ բջջից մյուսին անցնելու ժամանակ տեղի ունեցող գործընթացները, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ գործոնների,որոնցով պայմանավորված է բաժանորդների կողմից կատարվող տվյալների փոխանցման արագությունը:
Դասընթացի երկրորդ օրը նվիրված էր հեռահաղորդակցության էկոնոմիկային և ֆինանսներին: Դասախոսությունանդրադառձավ այնպիսի հիմնարար հասկացությունների, ինչպիսիք են` ARPU (Մեկ բաժանորդի հաշվով միջին եկամուտ), MOU (Մեկ բաժանորդի հաշվով միջին խոսելաժամանակ), APPM (Մեկ րոպեի միջին արժեք), OIBDA (Գործառնականեկամուտ մինչև մաշվածությունը), և այլն:
ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչների շրջանում առավել մեծ հետաքրքություն առաջացրեցին MOU և ARPU միտումները`սեզոնայնության գործոնով պայմնավորված:
«Բջջային օպերատորներն աշխատում են արագ փոփոխվող և բարձր տեխնոլոգիական շուկայում, որը մշտապես գտնվում էլրատվամիջոցների ուշադրության կենտրոնում: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը ցանկություն ունի աջակցելու լրատվամիջոցներին` քայլելուտեխնոլոգիական զարգացումներին համահունչ: Հեռահաղորդակցության ոլորտի վերաբերյալ լրագրողների համարնախատեսված դասընթացը նպատակ ունի խրախուսելու ժուռնալիստիկայի այդ ոլորտի զարգացումը: Սա նոր ի հայտ եկողնեղ մասնագիտացում պահանջող ոլորտ է, ուր անհրաժեշտ է գիտելիքների հիմնարար բազաե,-ավելացրեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-իգլխավոր տնօրենը:
Դասընթացի երկրորդ օրվա ավարտին կազմակերպած հատուկ արարողության ժամանակ մասնակից լրագրողներին հանձնվեցին ավարտական վկայականներ: