ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ-Ի ԳԼԽԱՎՈՐ ՏՆՕՐԵՆ ՌԱԼՖ ՅԻՐԻԿՅԱՆԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՆԴԵՍ ԵԿԱՎ ԵՊՀ-ՈՒՄ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրենն ուսանողներին ներկայացրեց «ՎիվաՍել-ՄՏՍ` բիզնես, որն ունի առաքելություն» դասախոսությունը, որի ընթացքում խոսեց ընկերության` կորպորատիվ պատասխանատվության ռազմավարության, ինչպես նաևգործունեության այլ ոլորտների մասին` շեշտադրումն անելով Հայաստանում 3G ամենամեծ ցանցին և ռազմավարականնշանակություն ունեցող այլ ոլորտներին առնչվող հարցերին: Ունկնդիրների մասնագիտական հետաքրքրություններըկանխորոշեցին դասախոսության հիմնական ուղղվածությունը. ուսանողներին հետաքրքրում էին ընկերության հասարակականգործունեությունն ու լրագրողների հետ հարաբերությունները: Քննարկումների առանցքային թեմաներն էին համապատասխանօրենսդրության շրջանակներում` լրագրողների համար ինֆորմացիայի հասանելիությունը, դրա հետ կապված գործընթացները,տրամադրման ձևերը, ինչպես նաև լրատվամիջոցների հետ աշխատանքը:
«Հասարակության տարբեր շերտերի հետ երկխոսություն և թափանցիկ հարաբերություններ հաստատելու առումովժուռնալիստիկան ամենակարևոր և պատասխանատու մասնագիտությունն է: Բոլոր տեսակի ընկերությունները պետք է լինենլրատվամիջոցների ուշադրության կենտրոնում, ինչը կխթանի ընկերությունների պատասխանատու վերաբերմունքի դրսևորումըհաճախորդների և հասարակության հանդեպ, որոնք էլ հանդիսանում են երկրում գործող ցանկացած բիզնեսի հիմնականշահառուները»,-ասաց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրենը: «Պետք է չմոռանանք նաև ժուռնալիստիկայի մեկ այլ կարևորգործառույթի` բիզնեսի և հասարակության միջև հետադարձ կապի ապահովման մասին: Այլ աղբյուրների հետ մեկտեղ,ընկերություններն իրենց գործունեության վերաբերյալ հասարակական ընկալման մասին տեղեկանում են նաև մամուլում տեղգտած հրապարակումներից, ինչն ինֆորմացիայի կարևոր աղբյուր է` ընկերության իմիջի և վարկանիշի մասին կարծիք կազմելուհամար»,- ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի հիմնական մոտեցումները ներկայացրեց Ռալֆ Յիրիկյանը: Հաճախորդների և հասարակությանհանդեպ պատասխանատու վերաբերմունքի դրսևորումը սերտ կապված է կորպորատիվ պատասխանատվության գաղափարիհետ` բիզնես-մոտեցում և միաժամանակ կառավարման գործառույթ, որն օգնում է հաղորդակցման, փոխըմբռնման ևհամագործակցության եզրեր ստեղծելուն և պահպանելուն` ընկերության և հասարակության միջև:
Քննարկման ընթացքում ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրենը շեշտեց ընկերությունների կողմից թափանցիկ աշխատաոճիընդունման անհրաժեշտության մասին` հիմնվելով «Հասարակությունն իրավունք ունի իմանալուե գաղափարի վրա:ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը համոզված է, որ հասարակության կարծիքին արագ արձագանքելը երաշխավորում է առաջատար դիրքեր`մատուցվող ծառայությունների որակի և նորարարությունների առումով:
Ռալֆ Յիրիկյանը ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ուսանողներին ներկայացրեց լրատվամիջոցների և հասարակության հետշփվելու ձևերը. անհրաժեշտ է ունենալ բազմալեզու կայքէջ` անընդհատ թարմացվող տեղեկատվությամբ, կազմակերպելմիջոցառումներ` լրատվամիջոցների մասնակցությամբ, և հրավիրել լրագրողներին` լուսաբանելու կազմակերպության ուշագրավիրադարձությունները, ունենալ հասարակության հետ կապերի հատուկ բաժին, որը պետք է զբաղվի լրատվամիջոցների հետաշխատանք կազմակերպելով, անցկացնել հեռահաղորդակցության և ֆինանսների հիմունքներին նվիրված դասընթացներլրագրողների համար` ոլորտի յուրահատկությունների մասին նրանց գիտելիքներն ընդլայնելու նպատակով: Հանդիսանալով ՄՏՍ միջազգային խմբի մաս, յուրաքանչյուր եռամսյակ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հրապարակում է գործունեության ֆինանսական ևգործառնական արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվությունները: