ՏՄՊՊՀ-Ն ՆԵՐԿԱՅԱՑՐԵԼ Է ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԵՌԱՄՅԱ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
Ծրագիրը նախանշում է այն հիմնական թիրախային նպատակները, որոնց պետք է հանգեցնի եռամյա ռազմավարության իրականացումը: Այդ նպատակներին հասնելու համար նախանշվել են հինգ հիմնական ուղղություններ. օրենսդրական բարեփոխումների իրականացում, ռեսուրսների կառավարման արդյունավետության բարձրացում, Հանձնաժողովի ինստիտուցիոնալ կարողությունների բարձրացում, միջազգային համագործակցության ընդլայնում, քարոզչության եւ իրազեկվածության բարձրացում: Օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթն, ի դեպ, ՀԲ աջակցությամբ արդեն մշակվել է, քննարկվել շահագրգիռ կողմերի հետ եւ ներկայացվել կառավարություն:
Առաջարկվող փոփոխություններն ուղղված են պատասխանատվության միջոցների խստացմանը, հանձնաժողովի վերահսկողական լիազորությունների, մասնավորապես` ստուգումների իրավասության, ինպես նաեւ` գործառույթների ընդլայնմանը, Հանձնաժողովի գործունեության օպերատիվության բարձրացմանը, ապացուցողական բազայի ամրապնդմանը:
Օրինագծում վերացվել են նաեւ գործող օրենսդրության մեջ առկա անհստակություններն եւ տարընթերցումները, որոնցից օգտվելով, ինչպես նշեց Արտակ Շաբոյանը, տնտեսվարող սուբյեկտները բողոքարկում են հանձնաժողովի որոշումները դատարանում եւ դատարաններն էլ հաճախ ստիպված են լինում որոշում կայացնել հօգուտ տնտեսվարողի:
Փոփոխությունների նպատակն է նաեւ վերացնել այն սողանցքներն ու բացերը, որոնցից օգտվելով հատկապես խոշոր տնտեսվարող սուբյեկտները չարաշահում են շուկայում իրենց գերիշխող դիրքը եւ խուսափում պատասխանատվությունից:
Ներկայացված առաջարկների ընդունման դեպքում Հանձնաժողովը հնարավորություն կունենա նաեւ ձեռք բերել մրցակցության օրենսդրության խախտման լրացուցիչ ապացույցներ, հիմնավորումներ եւ իրականացնել կանխարգելիչ միջոցառումներ:
Ռազմավարությունը նախանշում է նաեւ այն միջցառումները, որոնց շնորհիվ Հանձնաժողովը առաջիկա 3 տարիների ընթացքում հնարավորություն կստանա կառուցվածքային փոփոխություններ իրականացնելու: Կբարելավվեն կառույցի ֆինանսական միջոցներն ու տեխնիկական ռեսուրսները:
Նախատեսվում է ստեղծել նաեւ տեղեկատվական հզոր բազա, որտեղ ներառված կլինի շուկայում գործող բոլոր տնտեսվարող սուբյեկտների մասին անհրաժեշտ ողջ տեղեկատվությունը:
Ռազմավարությունը նախատեսում է նաեւ հասարակական իրազեկվածության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումներ, հատկապես մարզերում:
Այս առումով կարեւորվում է սպառողների շահերի պաշտպանությամբ զբաղվող հասարակական կազմակերպությունների հետ համագործակցության ընդլայնումը, որի վառ օրինակն է Հանձնաժողովին կից վերջերս ստեղծված հասարակական խորհուրդը, որի կազմում ընդգրկված են ինչպես պետական, այնպես էլ մասնավոր եւ հասարակական հատվածի ներկայացուցիչներ:
Այսօր, շնորհանդեսին ներկա ՀԿ-ների ղեկավարները ներկայացված ռազմավարությունը որակեցին որպես խոստումնալից սկիզբ` հավելելով, որ Հանձնաժողովի 10-ամյա գործունեության ընթացքում այն աննախադեպ աշխատաոճ է:
Առաջիկա 3 տարիներին Հանձնաժողովը շարունակելու եւ զարգացնելու է համագործակցությունը նաեւ պետական, հասարակական, միջազգային մարմինների հետ:
Ի դեպ, ծրագրի շնորհանդեսին ներկա միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչները եւս ողջունեցին Հանձնաժողովի նախաձեռնությունը, հատկապես, որ դրանում ներառված քայլերից շատերը հենց միջազգային կառույցների կողմից արված առաջարկություններ են:
ԵԱՀԿ եւ Գերմանիայի տեխնիկական աջակցության ընկերության (GTZ) երեւանյան գրասենյակների ղեկավարները հավաստեցին նաեւ ներկայացված ռազմավարություան համապատասխանությունը միջազգային չափանիշներին:
Դրական գնահատելով ներկայացված փաստաթուղթը, ԵԱՀԿ երեւանյան գրասենյակի ղեկավար Սերգեյ Կապինոսը հետեւյալ եզրահանգումն արեց. «Սա շատ դրական քայլ եւ կարծում եմ փաստաթուղթը կստեղծի կայուն եւ ամուր հիմք այս բնագավառի հետագա զարգացման համար»:
Իսկ GTZ-ի երեւանյան գրասենյակի ղեկավար Ջեյմս Մակբեթի խոսքով. «Սա դրական փաստաթուղթ է թե” ներդրողների, թե” սպառողների եւ թե” ընդհանրապես բոլոր շահառուների համար»:
Ի դեպ, իբրեւ միջազգային կառույցների հետ սերտ համագործակցության թարմ օրինակ, Հանձնաժողովն այսօր, մասնավոր հատվածի զարգացման ծրագրի շրջանակում, GTZ-ի կողմից տեխնիկական աջակցություն ստացավ: