ՄԵԿՆԱՐԿԵՑ ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ-Ի` ԻՐԱԿԱՆ ՌԵԺԻՄՈՒՄ ՕՆԼԱՅՆ ԵՐԿԽՈՍՈՒԹՅԱՆ «111 ՕՆԼԱՅՆ» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը, «ՄՏՍ» ԲԲԸ դուստր ընկերությունը, այսօր հայտարարեց «Ինտերնետ օգնական» ինքնասպասարկման պորտալում «111 օնլայն» իրական ռեժիմում «օնլայն» երկխոսության համակարգի մեկնարկը, ինչը բաժանորդներին բարձրակարգ և արդյունավետ սպասարկում ապահովելուն ուղղված հերթական քայլն է: «111 օնլայն»-ը ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ինտերնետային նոր պորտալ է, որը բաժանորդներին թույլ է տալիս օնլայն ռեժիմում շփվելու կոնտակտային կենտրոնի աշխատակիցների հետ` արագ և արդյունավետ եղանակով լուծելու ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ծառայություններից օգտվելիս ի հայտ եկող խնդիրները:
«Մենք միշտ պատրաստակամ ենք, ոչ մի ջանք չխնայելով, բավարարելու բաժանորդների պահանջները` նրանցից զանգ ստանալիս, սպասարկման կենտրոնում նրանց ընդունելիս, իսկ այժմ էլ` «111 օնլայնով» շփվելիս: Մշտապես ձգտելով նորարարությունների` ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն իր բաժանորդների ամենատարբեր խմբերին առաջարկում է բազմազան ծառայություններ: «111 օնլայնը» թույլ կտա բաժանորդին ստանալ արագ և արդյունավետ աջակցություն, անհատական մոտեցում և հնարավորինս հեշտացված գործընթացով սպասարկում», – ծառայության մեկնարկը մեկնաբանեց ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
«111 օնլայնը» իրական ժամանակում բաժանորդների` ծառայություններին, հաշվին, ի հայտ եկող խնդիրների լուծմանն ու տեխնիկական սպասարկմանը, և այլին վերաբերող հարցերին արձագանքելու հնարավորություն է: Բարձր որակավորմամբ թիմը հասանելի է օրական 24 ժամ, շաբաթը` 7 օր: