ՍԵՄԻՆԱՐ-ԽՈՐՀՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ` ՀԱՐԿԱՏՈՒՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
2010-ի տարեվերջին ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների կոմիտեն հարկ վճարողների հետ սկսել է սպասարկման ոլորտում տեղի ունեցած փոփոխությունների քննարկում, որպեսզի վերջիններիս առաջարկների և կարծիքների հիման վրա 2011թ.-ին ձևավորվեն որակապես նոր, ավելի գործընկերային մոտեցումներ:
Բարեփոխումների գործընթացը ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանի հանձնարարությամբ մեկնարկել է հարկատուների համար սեմինար-խորհրդակցությունների կազմակերպմամբ, քանի որ հարկ վճարողների որակյալ սպասարկմամբ է պայմանավորված նաև փոխվստահության մթնոլորտի ձևավորումը: Ըստ Մաշտոցի ՀՏ պետ Ռոմա Սարգսյանի` այս առումով ՊԵԿ նախագահը հատկապես կարևորում է տարածքային ստորաբաժանումների յուրաքանչյուր հարկային ծառայողի դերը:
Սեմինար խորհրդակցության ժամանակ հարկ վճարողների սպասարկման խնդիրներին գուգընթաց քննարկվել է նաև ԱԱՀ վճարողների համար հարկային հաշիվների դուրսգրման նոր եղանակը, ինչը ևս, ըստ էության միտված է հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացմանը: Ըստ Մալաթիա-Սեբաստիա հարկային տեսչության պետ Գագիկ Սաֆարյանի, տեսչությունների սպասարկման բաժինների առջև խնդիր է դրվել ժամանակին իրազեկել հարկային օրենսդրությունում կատարված բոլոր փոփոխությունների, հարկ վճարողների պարտավորությունների մասին, ժամանակին և առանց խոչնդոտների ապահովել գրանցամատյանների, ՀԴՄ-ների և այլ փաստաթղթերի հաշվառումը, կնքումը և տրամադրումը:
Հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացման ուղղությամբ կատարվող բոլոր քայլերը միտված են ինքնագնահատման համակարգի վերջնական կայացմանը, այսինքն հասնել նրան, որ հարկատուն ինքնուրույն հաշվարկի և վճարի իր իրական հարկերը: