Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 441.00+1.00 EUR SELL - 444.00+0.50
OIL:  BRENT - 62.76-3.34 WTI - 58.49-3.82
COMEX:  GOLD - 4204.40+2.16 SILVER - 52.93+4.56
COMEX:  PLATINUM - 1644.30+3.08
LME:  ALUMINIUM - 2894.50+0.87 COPPER - 10944.00+1.37
LME:  NICKEL - 15053.00-0.36 TIN - 37399.00+3.82
LME:  LEAD - 2095.50+1.80 ZINC - 3075.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 154.72+0.30 EUR/GBP - 1.1587+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.1587+0.07 GBP/USD - 1.3121-0.14
STOCKS RUS:  RTSI - 982.92-1.08
STOCKS US: DOW JONES - 48254.82+0.68 NASDAQ - 23406.46-0.26
STOCKS US: S&P 500 - 6850.92+0.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 51063.31+0.43 TOPIX - 3359.33+1.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26922.73+0.85 SSEC - 4000.14-0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9911.42+0.12 CAC40 - 8241.24+1.04
STOCKS EUR:  DAX - 24381.46+1.22
12/11/2025  CBA:  USD - 382.09-0.43 GBP - 501.45-1.1
12/11/2025  CBA:  EURO - 442.04-0.69
12/11/2025  CBA:  GOLD - 50653+350 SILVER - 629.46+14.05
ՀայՓոստը նշում է Հաճախորդների միջազգային օրը
21/03/2022 14:55
Կիսվել

ՀայՓոստը նշում է Հաճախորդների միջազգային օրը

ՀայՓոստ ընկերության ղեկավար անձնակազմը Հաճախորդների միջազգային օրվա առթիվ այցելում է շուրջ 60 փոստային բաժանմունք, զրուցում հաճախորդների հետ, ծանոթանում առկա խնդիրներին, առաջարկում լուծումներ և սպասարկման բարելավման ուղիներ:

Հաճախորդների հետ մշտական կապը ապահովելու համար՝ ՀայՓոստը վերջերս ներդրել է NPS համակարգը, որը մշակվել է ՀայՓոստի դուստր iNovation ընկերության բարձրակարգ ծրագրավորողների կողմից: NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս հաճախորդների հետ իրական ժամանակում հետադարձ կապ ապահովել և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և խնդիրներին:

ՀայՓոստի գլխավոր գործադիր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը նշել է. «Շնորհավորում եմ մեր հաճախորդներին օրվա կապակցությամբ և շնորհակալ եմ ՀայՓոստի բազմատեսակ ծառայություններից օգտվելու համար: Մենք ընտրել ենք հաճախորդակենտրոն սպասարկման ռազմավարություն, իսկ հաճախորդների հետ կապը մշտապես ապահովելու նպատակով՝ ներդրել ենք NPS համակարգը, և գրեթե չորս ամսվա ընթացքում հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը  Երևանում աճել է 55 %-ով: Հաճախորդների հետ կապը օգնում է մեզ շարունակաբար բարելավել ծառայությունները և սպասարկման որակը»:

Ինչպես նշեց Փոստային բաժանմունքերի ցանցի տնօրեն Կարեն Մկրտումյանը.- «Ողջունում եմ բոլորին ՀայՓոստի 25-րդ վերաբրենդավորված բաժանմունքում: Մեր բաժանմունքները դարձել են ավելի հարմարավետ, նորարար և տեխնիկապես հագեցված: Տեխնոլոգիական  նոր լուծումներով և նոր ծրագրերով հագեցվում են ՀայՓոստի բոլոր բաժանմունքները, որի արդյունքում էապես բարելավվել է մեր սպասարկման որակը»:

ՀայՓոստի Հաճախորդների փորձառության կառավարման բաժնի տնօրեն Գոհար Թարխանյանը ներկայացրել է NPS համակարգը և գրանցված հաջողությունները՝ նշելով.- «ՀայՓոստ ընկերության ուշադրության կենտրոնում հաճախորդներն են, նրանց կողմից բարձրաձայնվող խնդիրներն ու առաջարկությունները, որոնք անհատապես լուծվում են, իրագործվում՝ բարձրացնելով մեր հաճախորդների գոհունակության մակարդակը: NPS համակարգի ներդրումից մինչ օրս հաճախորդներից ստացել և մշակել ենք ավելի քան 28,000 հետադարձ կապ՝ ապահովելով անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդի առաջարկություններին»:

NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս ծառայության մատուցման ավարտից հետո SMS հաղորդագրության միջոցով կապ հաստատել հաճախորդի հետ և կարճ հարցման արդյունքում գնահատել հաճախորդի լոյալությունը, ինչպես նաև գոհունակությունը տվյալ աշխատակցի սպասարկման որակից: NPS համակարգի միջոցով իրականացված հարցումները թույլ են տալիս վերհանել և լուծել յուրաքանչյուր հաճախորդի խնդիրները:

12/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.09
-0.43
Եվրո (EUR)
442.04
-0.69
Ռուբլի (RUR)
4.7177
+0.0063
Լարի (GEL)
141.26
-0.26
50653
+350
Արծաթ
629.46
+14.05