Աշխարհ

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 444.50+0.50 EUR SELL - 448.00+0.00
OIL:  BRENT - 60.22-1.97 WTI - 56.49-2.13
COMEX:  GOLD - 4306.70-0.92 SILVER - 62.94-0.02
COMEX:  PLATINUM - 1841.10+2.22
LME:  ALUMINIUM - 2866.00-0.09 COPPER - 11655.50+1.22
LME:  NICKEL - 14346.00-1.65 TIN - 40947.00-0.94
LME:  LEAD - 1941.00-1.37 ZINC - 3093.50-1.01
FOREX:  USD/JPY - 154.83-0.35 EUR/GBP - 1.1749+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1749+0.13 GBP/USD - 1.3362+0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.97+0.70
STOCKS US: DOW JONES - 48416.56-0.09 NASDAQ - 23057.41-0.59
STOCKS US: S&P 500 - 6816.51-0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50168.11-1.31 TOPIX - 3431.47+0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25628.88-1.34 SSEC - 3867.92-0.55
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9751.31+1.06 CAC40 - 8124.88+0.70
STOCKS EUR:  DAX - 24229.91+0.18
15/12/2025  CBA:  USD - 381.7-0.07 GBP - 510.68+0.02
15/12/2025  CBA:  EURO - 448.19+0.49
15/12/2025  CBA:  GOLD - 53346+1422 SILVER - 791.66+29.25
APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
10/05/2011 11:57
Կիսվել

APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Ամերիկյան բարձր տեխնոլոգիական Apple բրենդը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում: Այն գնահատվել է 153 մլրդ դոլար: Այս մասին հաղորդում է Millward Brown գործակալությունը` ներկայացնելով իր ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հատկանշական է, որ Apple-ն այս վարկանիշում առաջին անգամ առաջ է անցել երբեմնի բացարձակ առաջատար Google-ից: Վերջին չորս տարիների ընթացքում Google-ն անընդմեջ գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը և այս տարի ապահովելով իր բրենդի արժեքի միայն 2% աճ (գնահատվում է 111.5 մլրդ դոլար)`  հայտնվել է երկրորդ հորիզոնականում: Ինչ վերաբերում է Apple-ին, ապա վերջինս մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է իր բրենդի արժեքի 84% աճ:
 
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշի առաջին եռյակը եզրափակում է IBM-ը` 100,8 մլրդ դոլար «բրենդային» արժեքով: Վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև McDonald”s, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile և General Electric ընկերությունները, որոնք զբաղեցնում են համապատասխանաբար 6-րդից 10-րդ հորիզոնականները: Այսպիսով, աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում ընդգրկված են 9 ամերիկյան և 1 չինական ընկերություն:
 
Նշենք նաև, որ Facebook-ը, որը  BrandZ Top 100 վարկանիշում զբաղեցնում է 35-րդ հորիզոնականը, ճանաչվել է առավել արագ աճող բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում Facebook ապրանքային նշանի արժեքն աճել է 246%-ով (19,1 մլրդ դոլար):
15/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.7
-0.07
Եվրո (EUR)
448.19
+0.49
Ռուբլի (RUR)
4.8049
+0.0232
Լարի (GEL)
141.59
+0.05
53346
+1422
Արծաթ
791.66
+29.25