Աշխարհ

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-1.00
EUR BUY - 443.00-1.00 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 66.75+1.38 WTI - 63.84+1.56
COMEX:  GOLD - 3389.50-0.58 SILVER - 38.05-1.48
COMEX:  PLATINUM - 1365.00+1.36
LME:  ALUMINIUM - 2619.50+1.22 COPPER - 9766.00+0.35
LME:  NICKEL - 15031.00-2.08 TIN - 33464.00-1.01
LME:  LEAD - 1989.50-0.43 ZINC - 2848.50+0.94
FOREX:  USD/JPY - 147.17+0.46 EUR/GBP - 1.1661-0.35
FOREX:  EUR/USD - 1.1661-0.35 GBP/USD - 1.3546-0.18
STOCKS RUS:  RTSI - 1175.86-0.06
STOCKS US: DOW JONES - 44911.26-0.02 NASDAQ - 21710.67-0.01
STOCKS US: S&P 500 - 6468.54+0.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43378.31+1.71 TOPIX - 3107.68+1.63
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25270.07-0.98 SSEC - 3696.77+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9177.24+0.13 CAC40 - 7870.34+0.84
STOCKS EUR:  DAX - 24377.50+0.79
15/08/2025  CBA:  USD - 383.1-0.4 GBP - 519.52-1.2
15/08/2025  CBA:  EURO - 447.84-0.59
15/08/2025  CBA:  GOLD - 41186-296 SILVER - 471.92-4.07
APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
10/05/2011 11:57
Կիսվել

APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Ամերիկյան բարձր տեխնոլոգիական Apple բրենդը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում: Այն գնահատվել է 153 մլրդ դոլար: Այս մասին հաղորդում է Millward Brown գործակալությունը` ներկայացնելով իր ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հատկանշական է, որ Apple-ն այս վարկանիշում առաջին անգամ առաջ է անցել երբեմնի բացարձակ առաջատար Google-ից: Վերջին չորս տարիների ընթացքում Google-ն անընդմեջ գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը և այս տարի ապահովելով իր բրենդի արժեքի միայն 2% աճ (գնահատվում է 111.5 մլրդ դոլար)`  հայտնվել է երկրորդ հորիզոնականում: Ինչ վերաբերում է Apple-ին, ապա վերջինս մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է իր բրենդի արժեքի 84% աճ:
 
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշի առաջին եռյակը եզրափակում է IBM-ը` 100,8 մլրդ դոլար «բրենդային» արժեքով: Վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև McDonald”s, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile և General Electric ընկերությունները, որոնք զբաղեցնում են համապատասխանաբար 6-րդից 10-րդ հորիզոնականները: Այսպիսով, աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում ընդգրկված են 9 ամերիկյան և 1 չինական ընկերություն:
 
Նշենք նաև, որ Facebook-ը, որը  BrandZ Top 100 վարկանիշում զբաղեցնում է 35-րդ հորիզոնականը, ճանաչվել է առավել արագ աճող բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում Facebook ապրանքային նշանի արժեքն աճել է 246%-ով (19,1 մլրդ դոլար):
15/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.1
-0.4
Եվրո (EUR)
447.84
-0.59
Ռուբլի (RUR)
4.7893
-0.0159
Լարի (GEL)
141.76
+0.82
41186
-296
Արծաթ
471.92
-4.07