Western Union-ը դիմում է կրիպտոյի հետ կապված ԱՄՆ ապրանքանշանների համար
Հաղորդվում է, որ Western Union-ը կարող է դիտարկել կրիպտոարժույթի հետ կապված ապրանքներ և ծառայություններ ներառելու մասին:
Երեքշաբթի (հոկ. 25) ընկերությունը ներկայացրել է ապրանքանշանների մի քանի հայտեր, որոնք առնչվում են կրիպտոյին, հաղորդում է U.Today-ը:
Նրա դիմումները Միացյալ Նահանգների արտոնագրերի և ապրանքանիշերի գրասենյակ (USPTO) ցույց են տալիս, որ Western Union-ը շահագրգռված է վիրտուալ արժույթի փոխանակմամբ, թվային արժույթի դրամապանակներով, կրիպտոարժույթի թոքենով և կրիպտոյի հետ կապված ֆինանսական բրոքերային ծառայություններով, ասվում է զեկույցում:
Ուրբաթ (հոկ. 28) PYMNTS-ին տրամադրված հայտարարության մեջ Western Union-ն ասել է, որ ներկայացրել է նոր լոգոյի ապրանքանշան, և որ այս ներկայացման գործարկմամբ լոգոն թարմացվում է մի քանի ծառայություններում, որոնք բացահայտվել են ավելի հին փաստաթղթերում, որոնցից մեկը կրիպտոարժույթի ծառայությունն էր:
«Ընկերության ռազմավարությունը կրիպտոարժույթի շուրջ ներկայացնելու համար. մենք շարունակ հնարավորություններ ենք փնտրում թվային տարածքում հաճախորդների համար ավելի շատ արժեք ավելացնելու համար, և դա ներառում է կրիպտոարժույթների և հարակից ապրանքների ուսումնասիրությունը, որոնք օգնում են բավարարել մեր հաճախորդների կարիքները», – ասվում է հայտարարության մեջ:
Զեկույցը հրապարակվել է անմիջապես այն բանից հետո, երբ Western Union-ը ներկայացրել է ֆինանսական հեռանկար և ռազմավարություն մինչև 2025 թվականը, որը եկամուտների միտումները դնում է վերընթաց հետագծի վրա՝ սկսած 2023 թվականից:
Ընկերության Evolve 2025 ռազմավարությունը կապում է իր նպատակը՝ բարձրարժեք, մատչելի ֆինանսական ծառայություններ մատուցելով աշխարհի զարգացող բնակչությանը, ասվում է ընկերության հայտարարության մեջ, որը հրապարակվել է հինգշաբթի (հոկ. 20):
«Մեր նոր ռազմավարությունը նախագծված է բարելավելու այն ապրանքներն ու ծառայությունները, որոնք մենք տրամադրում ենք մեր հաճախորդներին», – ասվում է Western Union-ի նախագահ և գործադիր տնօրեն Դևին ՄըքԳրանահանի հաղորդագրության մեջ: «Դա կխթանի այն ամուր հիմքը, որը մենք ստեղծել ենք մեր հաճախորդների հետ ավելի արժեքավոր հարաբերություններ ստեղծելու համար՝ դրամական փոխանցումից դուրս հիմնական ֆինանսական ծառայություններ մատուցելով»:
PYMNTS-ի հետազոտությունը պարզել է, որ հարցված սպառողների 23%-ը, որը ներառում է 8 միլիոն մեծահասակ, ովքեր առցանց վճարումներ կամ փոխանցումներ են կատարել այլ երկրներում գտնվող ընկերներին կամ ընտանիքներին, օգտագործել են կրիպտոարժույթի առնվազն մեկ տեսակ:
Փաստացի, հարցված սպառողների 13%-ն ասել է, որ կրիպտոարժույթներն իրենց ամենաշատ օգտագործվող վճարման եղանակն են առցանց միջսահմանային փոխանցումների համար՝ ըստ The Digital Currency Shift-ի։
Սպառողների կողմից կրիպտոյի նմանատիպ ընդունումը պայմանավորված է վճարման տարբերակի նրանց ցանկությամբ, որը թույլ է տալիս նրանց արագ և ապահով վճարումներ ուղարկել, պարզվել է հետազոտության մեջ:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։