Ռուսաստանում սմարթֆոնների վաճառքը 2023թ. աճել է 26%-ով. Չինական ապրանքանիշերն ամրապնդում են իրենց դիրքերը
MTS-ը վերլուծել է 2023թ.-ի ռուսական սմարթֆոնների շուկան: Տարվա արդյունքներով Ռուսաստանում վաճառվել է 681 մլրդ ռուբլի ընդհանուր արժողությամբ 30,7 մլն սարք։ Ռուսական շուկայում վաճառքի արդյունքները դարձել են երկրորդը վերջին 5 տարիների ընթացքում՝ ընդհանուր եկամտով և սմարթֆոնների քանակով։
MTS-ի վերլուծաբանները կարծում են, որ հիմնական գործոնը եղել է պահանջարկի անկումը։ Վերջին 5 տարիների ընթացքում սպառողները հակված են հետաձգել սմարթֆոնների գնումները տնտեսական գործոնների պատճառով:
Միևնույն ժամանակ, մանրածախ վաճառողները կարողացան ոչ միայն վերակառուցել մատակարարման շղթաները, այլև ապահովել շարունակական մարքեթինգային գործունեություն։
Ավելի բարձր ցուցանիշներ են գրանցվել 2020թ.՝ սմարթֆոնների քանակով (30,8 մլն), իսկ 2021թ.՝ ընդհանուր արժեքով (728 մլրդ ռուբլի):
2023թ. սմարթֆոնների վաճառքը 2022թ․ համեմատությամբ ավելացել է 26%-ով, իսկ ընդհանուր արժեքով՝ 22%-ով։ Միջին գինը նվազել է 3%-ով՝ մինչև 10,000 ռուբլի կատեգորիայի բարձր պահանջարկի պատճառով։ Տարվա ընթացքում այն աճել է 1,5 անգամ։ Այժմ այն բաժին է ընկնում միավորի վաճառքի 37%-ին:
Չինական սմարթֆոնների մասնաբաժինը միավորներով և ընդհանուր արժեքով կազմել է համապատասխանաբար 81% և 50%։ Սա 10%-ով և 5%-ով ավելի է, քան 1 տարի առաջ։
Infinix-ի և TECNO-ի ժողովրդականությունն ավելի արագ աճեց, քան իրենց մրցակիցները: Օրինակ` Infinix-ի վաճառքներն աճել են 4 անգամ՝ միավոր սմարթֆոնով և 4,5 անգամ՝ ընդհանուր արժեքով: TECNO-ի վաճառքներն աճել են համապատասխանաբար 2,2 և 2,4 անգամ:
Միավորների վաճառքի առումով ամենահայտնի ապրանքանիշը Redmi-ն է: Վաճառված սմարթֆոնների թոթ 10-նյակում 7 սարք Redmi-ից է: Գումարային առումով Apple-ը պահպանում է իր առաջատարությունը թոփ 10-ի համանման ցուցանիշով։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։