Բիզնես

USD BUY - 385.50+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 416.00-1.00 EUR SELL - 424.00-1.00
OIL:  BRENT - 83.28-1.26 WTI - 79.29-1.18
COMEX:  GOLD - 2417.20-0.99 SILVER - 31.64-0.94
COMEX:  PLATINUM - 1043.00-3.92
LME:  ALUMINIUM - 2630.00+0.69 COPPER - 10889.00+2.07
LME:  NICKEL - 21615.00+2.54 TIN - 34468.00+0.63
LME:  LEAD - 2340.50+2.50 ZINC - 3114.00+2.74
FOREX:  USD/JPY - 156.51+0.52 EUR/GBP - 1.0854-0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.0854-0.24 GBP/USD - 1.2705+0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1204.10-0.64
STOCKS US: DOW JONES - 39806.77-0.49 NASDAQ - 16794.87+0.65
STOCKS US: S&P 500 - 5308.13+0.09
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38946.93-0.31 TOPIX - 2759.72-0.30
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19220.62-2.12 SSEC - 3157.97-0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8424.20+0.05 CAC40 - 8195.97+0.35
STOCKS EUR:  DAX - 18768.96+0.35
21/05/2024  CBA:  USD - 388.24+0.27 GBP - 493.69+0.85
21/05/2024  CBA:  EURO - 421.90+0.14
21/05/2024  CBA:  GOLD - 30210.68+241.79 SILVER - 396.87+26.66
Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին
05/04/2024 15:22
Կիսվել

Մեդիագնաճ և բիզնես. Ինչպես հարմարվել ստեղծված իրավիճակին

Գործարարներն այլևս չեն կարողանա ապավինել միայն արագ կատարողական արդյունքներով  մարքեթինգի դասական գործիքներին և ստիպված կլինեն իրենց ուշադրությունը կենտրոնացնել բրենդային գործունեության առաջմղման վրա: Պատճառը մեդիագնաճն է:

Առցանց առաջխաղացումը վաղուց արդեն հաստատվել է որպես ամենաարդյունավետ մարքեթինգային ոլորտներից մեկը՝ հաճախորդների ներգրավման և ապրանքանիշի մասին կայուն իրազեկման համար: Ինչպես ցանկացած ապրանք, այնպես էլ խթանման արժեքը ենթակա է աճման՝ մեդիագնաճի:

Կան մի քանի պատճառներ, որոնց միաժամանակյա համակցությունը հանգեցրել է հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի ռեկորդային մակարդակի։ Դրանք ներառում են բիզնեսի պահպանողականությունը խթանման գործիքների ընտրության հարցում,  գովազդային տեխնոլոգիաների փոփոխությունները, շուկայում առկա վերադասավորումները, մրցակցության բարձր մակարդակ մնացած հարթակներում, դրանցում հիմնական թարմացումները և սպառողների փոփոխվող վարքագիծը:

2022 թվականին բիզնեսի պլանավորման հորիզոնը խիստ կարճ էր, և առաջխաղացումը երկրորդական դիրք էր գրավում ընկերությունների առաջնահերթություններում: 2023-ին գովազդատուների մեծամասնությունը վերադարձել է դասական բիզնես՝ զգալիորեն մեծացնելով մարքեթինգային բյուջեն: Խթանման մեխանիզմը, սակայն, մնաց անփոփոխ. նախապատվությունը տրվեց կատարողական մարքեթինգին, որը կենտրոնացած էր արագ, կանխատեսելի արդյունքների վրա՝ ներդրումների վերադարձի բարձր մակարդակով:

2024-ին ուժեղ և զարգացող ապրանքանիշերը կարող են վնասվել արագ արդյունքների վրա չափազանց մեծ կենտրոնացումից՝ պայմանավորված արդյունավետության, մարքեթինգային «քաղցի» պատճառով: Որոշակի պահի գովազդի գնման առավելագույն ծավալը դադարում է ազդել վաճառքի աճի վրա: Բացի այդ, պետք է խուսափել գովազդային միջոցների ուղղակի արդյունքների գնահատումից, քանի որ դա կարող է անվստահելի եզրակացություններ առաջացնել բիզնեսի վրա դրանց ազդեցության վերաբերյալ:

Երկարաժամկետ պլանավորման, բրենդի հարթակի, ինքնության մշակման և բոլոր առաջխաղացման ուղիների սկզբից մինչև վերջ վերլուծության վրա կենտրոնանալը առավելագույնս կնպաստի ապրանքանիշի կայուն զարգացմանն այս տարի:

21/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.24
+0.27
Եվրո (EUR)
421.90
+0.14
Ռուբլի (RUR)
4.29
+0.00
Լարի (GEL)
142.60
+1.64
30210.68
+241.79
Արծաթ
396.87
+26.66