Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.50 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 439.00+5.00 EUR SELL - 441.00+0.00
OIL:  BRENT - 69.67-3.02 WTI - 67.26-3.08
COMEX:  GOLD - 3416.00+2.22 SILVER - 37.11+1.23
COMEX:  PLATINUM - 1330.80+2.73
LME:  ALUMINIUM - 2566.00+0.04 COPPER - 9630.50+0.20
LME:  NICKEL - 14987.00+0.34 TIN - 33378.00+2.04
LME:  LEAD - 1971.50+0.05 ZINC - 2727.00-1.21
FOREX:  USD/JPY - 150.83+0.00 EUR/GBP - 1.1584+1.44
FOREX:  EUR/USD - 1.1584+1.44 GBP/USD - 1.3278+0.63
STOCKS RUS:  RTSI - 1069.82-0.17
STOCKS US: DOW JONES - 43588.58-1.23 NASDAQ - 20650.13-2.24
STOCKS US: S&P 500 - 6238.01-1.60
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40799.60-0.66 TOPIX - 2948.65+0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24507.81-1.07 SSEC - 3559.95-0.37
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9068.58-0.70 CAC40 - 7546.16-2.91
STOCKS EUR:  DAX - 23425.97-2.66
01/08/2025  CBA:  USD - 383.55-0.27 GBP - 504.98-2.66
01/08/2025  CBA:  EURO - 437.67-1.34
01/08/2025  CBA:  GOLD - 40679-96 SILVER - 446.64-21.3
COCA-COLA ԲՐԵՆԴՆ ԱՄԵՆԹԱՆԿՆ Է
29/03/2013 15:22
Կիսվել

COCA-COLA ԲՐԵՆԴՆ ԱՄԵՆԹԱՆԿՆ Է

Brandirectory-ին հրապարակել է խմիչքի արտադրության ոլորտում ամենաթանկ ապրանքային նշանների անունները: Ինչպես և սպասվում էր՝ այս ոլորտում ամենթանկ բրենդ է ճանաչվել Coca-Cola-ն, որի արժեքը գնահատվել է 34,20 մլրդ դոլար: Երկրորդ հորիզոնականում Pepsi-ն է. Coca-Cola-ի գլխավոր մրցակցի բրենդի արժեքը գնահատվել է 18,70 մլրդ դոլար:

Երրորդ հորիզոնականում է հայտնվել Budweiser-ը՝ 7,47 մլրդ դոլար, չորրորդում՝ մեքսիկական Corona բրենդը (4,57 մլրդ դոլար): Լավագույն հնգյակը եզրափակում է Miller Genuine Draft-ը (4,38 մլրդ դոլար): 

Բրիտանական Johhine Walker-ը հայտնվել է վեցերորդ հորիզոնականում՝ 4,37 մլրդ դոլար: 4,36 մլրդ բրենդային արժեքով Nestle Pure Life-ը հայտնվել է յոթերորդ հորիզոնականում, որին հաջորդում է Heineken-ը՝ 4,22 մլրդ դոլար: Asahi-ն հայտնվել է իներորդ տեղում՝ 4,1 մլրդ դոլար: Լավագույն տասնյակը եզրափակում է Coca-Cola ընկերությանը պատկանող Sprite-ը՝ 4 մլրդ դոլար:

01/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.55
-0.27
Եվրո (EUR)
437.67
-1.34
Ռուբլի (RUR)
4.786
+0.0204
Լարի (GEL)
141.83
+0.02
40679
-96
Արծաթ
446.64
-21.3