Nissan-ի բաժնետոմսերը գրանցել են ամենամեծ անկումը վերջին 26 տարում Honda-ի հետ միաձուլման մտավախությունների ֆոնին
Ճապոնական Nissan ավտոարտադրողի բաժնետոմսերը Տոկիոյի առուվաճառքի ժամանակ իջել են 15%-ով, ինչը վերջին 26 տարվա ընթացքում ամենաշատ անկումն է, գրում է Bloomberg-ը։ Դեկտեմբերի 27-ի առուվաճառքի ավարտին անկումը դանդաղել էր մինչև 7․8%: Տոկիոյում Honda-ի բաժնետոմսերը թանկացել են 2%-ով:
Գնանշումների նվազման պատճառը ներդրողների մտահոգություններն էին Honda-ի հետ Nissan-ի առաջիկա միաձուլման վերաբերյալ. նրանք հիասթափված էին դաշինքում մասնաբաժնի գնահատականներից, գրում է Bloomberg-ը։ Nikkei-ի գնահատմամբ՝ Honda-ի և Nissan-ի համատեղ հոլդինգը կունենա նախնական 5:1 հարաբերակցություն՝ հիմնված ընկերությունների ընթացիկ շուկայական կապիտալիզացիայի վրա: Nissan-ի կապիտալիզացիան դեկտեմբերի 27-ի դրությամբ կազմել է 1․86 տրլն իեն (11․8 մլրդ դոլար), Honda-ն՝ 7․1 տրլն իեն (45 մլրդ դոլար): Բաժնետոմսերի այդ հարաբերակցության դաժան իրականությունը կարող է վրդովեցնել ներդրողներին, ովքեր հույս ունեին Nissan-ի բաժնետոմսերի մեծ աճի տարիներ թույլ արդյունքից հետո, ասում է Bloomberg Intelligence-ի ավագ վերլուծաբան Տացուո Յոշիդան: Nissan-ի և Honda-ի միջև պայմանագրի ստույգ պայմանները դեռ համաձայնեցված չեն։
Nissan-ի բաժնետոմսերն ուրբաթ օրը դարձել են ճապոնական Topix ինդեքսի ծավալով ամենաշատ վաճառվողները, նշում է Bloomberg-ը։ Այս արժեթղթերի առուվաճառքի ծավալը գերազանցել է եռամսյա միջինը ավելի քան 600%-ով, հաշվարկել է գործակալությունը։ Նույնիսկ դեկտեմբերի 27-ի անկումը հաշվի առնելով՝ Nissan-ի բաժնետոմսերը մեկ շաբաթվա ընթացքում թանկացել են 15%-ով։ Առևտուրը չափազանց անկայուն է եղել. դեկտեմբերի 18-ին այն աճել է 24%-ով՝ ցույց տալով ամենաբարձր օրական աճը վերջին 50 տարվա ընթացքում:
Nissan-ի բաժնետոմսերի աճը պետք է դիտարկել որպես ժամանակավոր և կարճաժամկետ, քանի որ Honda-ի հետ ինտեգրումը հիմնված կլինի «խելամիտ գնահատականների վրա», – ասել է Տացուո Յոշիդան: Citigroup-ի վերլուծաբան Արիֆումի Յոշիդան ավելացնում է, որ ընկերությանը սպասվում է վերակառուցման ծախսեր, որոնք կարող են ազդել միաձուլման պայմանների վրա։
Դեկտեմբերի 23-ին Honda-ն և Nissan-ը պաշտոնապես հայտարարեցին միավորվելու պլանների մասին: Սպասվում է, որ այս հարցի շուրջ բանակցությունները կավարտվեն մինչև 2025 թվականի ամառ, իսկ միավորված հոլդինգը կհայտնվի 2026 թվականին։ Այն կդառնա աշխարհում ավտոմեքենաների վաճառքի ծավալով երրորդը՝ զիջելով միայն Toyota-ին և Volkswagen-ին։ Honda-ն հայտարարել է բաժնետոմսերի հետգնման մասին, որը կոչված է նվազեցնելու բաժնետերերի մտահոգությունները միաձուլման վերաբերյալ, նշել է Bloomberg-ը։
Այս միաձուլումը «Nissan-ի փրկությունը չէ», ընդգծել է Honda-ի գործադիր տնօրեն Տոշիհիրո Միբեն: Nissan-ը վերջերս բախվել է մի շարք դժվարությունների՝ ընկերության պարտքի ծանրաբեռնվածությունն աճում է առավելագույնը, զուտ շահույթը առաջին կիսամյակում նվազել է 94%-ով, իսկ գործառնական շահույթի կանխատեսումը զգալիորեն կրճատվել է։ Տնտեսական խնդիրների պատճառով Nissan-ը որոշեց կրճատել 9,000 աշխատողների և արտադրական հզորությունների 20%-ը:
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։