Մաքսատուրքերը կարող են հանգեցնել համաշխարհային բոյկոտի` ամերիկյան ալկոհոլային ապրանքանիշերի նկատմամբ
Սպառողները կարող են սկսել բոյկոտել ամերիկյան ապրանքները` ներառյալ վիսկին` ի պատասխան Թրամփի վարչակազմի կողմից առևտրային մաքսատուրքերի սահմանմանը: Այս կարծիքին է ճապոնական Suntory Holdings ալկոհոլային ընկերության սեփականատեր Տակեշի Նիինամին, որին պատկանում են Jim Beam և Maker’s Mark վիսկիների ապրանքանիշերը:
«Մենք մշակել ենք 2025 թվականի ռազմավարական և բյուջետային պլան՝ ակնկալելով, որ ամերիկյան ապրանքները, այդ թվում՝ ամերիկյան վիսկին, ավելի քիչ պահանջարկ կունենան ԱՄՆ-ից դուրս: Սրա պատճառը, նախ, մաքսատուրքերն են, ապա էմոցիաները», – ասել է ընկերության սեփականատերը բրիտանական Financial Times-ի հետ զրույցում:
Նա նաև նշել է, որ ընկերությունը նախատեսում է «կրճատել ԱՄՆ-ից այլ երկրներ՝ Եվրոպա, Մեքսիկա և Կանադա արտահանումը»:
Suntory-ի սեփականատիրոջ կարծիքով՝ ԱՄՆ-ն ի վերջո կհրաժարվի առևտրային մաքսատուրքերի ներդրումից: Նա ընդգծել է, որ «եթե մաքսատուրքերը տարածվեն աշխարհի բոլոր ծայրերում, ապա ամենաշատը կտուժի Միացյալ Նահանգները»: