Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 442.00+0.00 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.14-2.57 WTI - 63.51-2.88
COMEX:  GOLD - 3587.50-0.24 SILVER - 41.03-0.58
COMEX:  PLATINUM - 1431.60+1.73
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 148.25-0.38 EUR/GBP - 1.1654+0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.1654+0.24 GBP/USD - 1.3424+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.32+0.46
STOCKS US: DOW JONES - 45271.23-0.05 NASDAQ - 21497.73+1.02
STOCKS US: S&P 500 - 6448.26+0.51
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41938.89-0.88 TOPIX - 3048.89-1.07
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25343.43-0.60 SSEC - 3813.56-1.16
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9177.99+0.67 CAC40 - 7719.71+0.86
STOCKS EUR:  DAX - 23594.80+0.46
03/09/2025  CBA:  USD - 382.65-0.03 GBP - 512.9+0.95
03/09/2025  CBA:  EURO - 445.56+0.39
03/09/2025  CBA:  GOLD - 42936+183 SILVER - 498.5-0.71
Սկսնակների հիմնական սխալները՝ ի՞նչն է խանգարում հաջող վաճառքներին մարքեթփլեյսերում 
31/03/2025 18:17
Կիսվել

Սկսնակների հիմնական սխալները՝ ի՞նչն է խանգարում հաջող վաճառքներին մարքեթփլեյսերում 

Այսօր մարքեթփլեյսներն ամենադինամիկ զարգացող վաճառքի միջոցներից են: Միայն Ozon-ն արդեն ունի 56,5 միլիոն ակտիվ գնորդ, և այս ցուցանիշն անընդհատ աճում է։ Այնուամենայնիվ, շատ նորեկներ բախվում են խնդիրների, որոնք հանգեցնում են պոտենցիալ հաճախորդների կորստի: Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք առցանց հարթակներում հաջող վաճառքին խոչընդոտող հիմնական սխալներին և իրավիճակը շտկելու լուծումներին։

Այսօր մարքեթփլեյսում կարող եք գտնել այն, ինչ ցանկանում եք: Միանգամից գնել բոլորովին տարբեր կատեգորիաներից ապրանքներ, պատվիրել մի քանի կտտոցով և այնուհետև վերցնել այն Ձեզ հարմար եղանակով: Ահա թե ինչու են առցանց գնումներն այդքան տարածված: Ինչպես ցույց է տալիս վիճակագրությունը, Ozon-ի օգտագործողը տարեկան ձևակերպում է միջինը 26 պատվեր։ Հարթակ մուտքը թույլ է տալիս վաճառողին ընդլայնել իր լսարանն ինչպես երկրի ներսում, այնպես էլ դրա սահմաններից դուրս: Այնուամենայնիվ, կարևոր է հենց սկզբից խուսափել հիմնական սխալներից:

1 Ապրանքի մասին տեղեկատվության բացակայություն 

Գնորդներն ընտրում են ապրանքներ՝ ելնելով դրանց բնութագրերից և մանրամասն նկարագրությունից: Եթե ​​ապրանքի քարտը չի պարունակում չափերի աղյուսակ, կարևոր պարամետրեր կամ իրական լուսանկարներ, ապա վստահությունը վաճառողի նկատմամբ նվազում է: Մարդիկ չեն ցանկանում ռիսկի դիմել՝ կուրորեն գնելով։

Ինչպես ուղղել. Ավելացրեք մանրամասն նկարագրություններ, նշեք ապրանքի նյութը, չափերը, նպատակը և դրա առանձնահատկությունները: Օգտակար է ներառել իրական գնորդների կարծիքները և օգտագործման տարբերակների լուսանկարները: Ozon-ն ունի Գիտելիքների բազա վաճառողների համար, որը պարունակում է առաջարկություններ ապրանքի քարտերը լրացնելու վերաբերյալ:

2 Վատ լուսանկարներ 

Անորակ պատկերները վախեցնում են հաճախորդներին: Մշուշոտ, մուգ և ցածր լուծաչափով լուսանկարները անփութության զգացում են առաջացնում և կասկածներ են ստեղծում արտադրանքի որակի վերաբերյալ:

Ինչպես ուղղել. Օգտագործեք տարբեր անկյուններից արված բարձր լուծաչափով լուսանկարներ: Պրոֆեսիոնալ լուսանկարչությունը ներդրում է, որի ծախսը ելնում է պատվերների ավելացման դեպքում: Վիդեոակնարկները նաև օգնում են զգալիորեն ավելացնել պատվերների քանակը:

3 Ոչ ադեկվատ գին կամ առաքման արժեք

Եթե գինն ավելի բարձր է, քան մրցակիցների մոտ՝ առանց էական առավելությունների, գնորդը պարզապես կընտրի ավելի մատչելի տարբերակը։ Շատ ցածր գինը, ընդհակառակը, կարող է կասկածներ առաջացնել ապրանքի որակի վերաբերյալ:

Առաքման բարձր արժեքը չգնելու ևս մեկ պատճառ է: Ozon-ում վաճառողները լոգիստիկայի հետ աշխատելու մի քանի սխեմա ունեն: FBO մոդելում հարթակն ինքն է պատասխանատու պահեստավորման, փաթեթավորման և առաքման համար: FBS-ի միջոցով վաճառողն ապրանքը տեղափոխում է մարքեթփլեյսի պահեստ, իսկ realFBS-ի դեպքում նա ինքն է կազմակերպում առաքումը։ Եթե Ozon-ի միջոցով առաքվելիս գնորդն անմիջապես տեսնում է վերջնական գինը՝ առանց թաքնված ծախսերի, ապա realFBS-ի դեպքում փոխադրման արժեքը կարող է չափազանց բարձր լինել՝ երբեմն այն հասնում է ապրանքի գնի մեկ երրորդի:

Ինչպես ուղղել. Վերլուծեք մրցակիցների գները և հաշվի առեք ինքնարժեքը: Ozon-ն ունի «Գնագոյացման ռազմավարություններ» գործիք, որն օգնում է ավտոմատ կերպով կարգավորել գները՝ հիմնվելով շուկայական պայմանների վրա: Առաքման համար ընտրեք հուսալի ծառայություններ և առաջարկեք տարբեր տարբերակներ, որպեսզի հաճախորդները կարողանան ընտրել իրենց պատվերը ստանալու լավագույն տարբերակը:

4 Կարծիքների բացակայություն, մեկնաբանությունների անտեսում

Կարծիքներն ուղղակիորեն ազդում են գնման որոշումների վրա: Եթե ​​վաճառողը անտեսում է մեկնաբանությունները և չի լուծում հաճախորդների խնդիրները, ապա վստահությունը նրանց ապրանքների նկատմամբ ընկնում է, և նրանց որոնման վարկանիշը նվազում է:

Ինչպես ուղղել. Պարբերաբար ստուգեք մեկնաբանությունները, անմիջապես արձագանքեք մեկնաբանություններին և զբաղվեք բացասական արձագանքներով: Խնդրեք գոհ հաճախորդներին թողնել դրական գնահատականներ. կարծիքներով ապրանքները ընկնում են թոփ՝ որոնման արդյունքների մեջ :

5Սեզոնայնության և թրենդների անտեսում 

Որոշ վաճառողներ բաց են թողնում վաճառքներն ավելացնելու հնարավորությունը՝ հաշվի չառնելով սեզոնային ակցիաները, տոները և թրենդները: Օրինակ, եթե դուք ժամանակին չհամալրեք պահեստը Ամանորին կամ մարտի 8-ին, կարող եք կորցնել բազմաթիվ պոտենցիալ հաճախորդների:

Ինչպես ուղղել. Նախապես պլանավորեք ակցիաները և հետևեք թրենդներին: Ozon-ն ունի «Թրենդներ» գործիք, որը ցույց է տալիս պահանջված ապրանքներն ու կատեգորիաները: Անվճար վերլուծությունը կօգնի ընտրել պահանջված դիրքեր, իսկ «Գնորդի դիմանկար» բաժինը կօգնի ավելի լավ հասկանալ թիրախային լսարանը:

Ozon-ում վաճառքը կախված է որակյալ սպասարկումից, անկեղծ տեղեկատվությունից և շուկայի փոփոխություններին հարմարվելու կարողությունից: Աշխատեք ապրանքի քարտերի հետ, վերլուծեք մրցակիցներին, վերահսկեք կարծիքները և օգտագործեք առաջխաղացման գործիքներ: Բոլոր անհրաժեշտ գիտելիքները կարելի է գտնել Ozon Գիտելիքների բազայում և Ozon ուսուցում հարթակում, որտեղ հասանելի են անվճար դասընթացներ և վեբինարներ փորձագետների հետ: Գրանցվեք Ozon.Seller-ում՝ ավելին իմանալու համար:

03/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.65
-0.03
Եվրո (EUR)
445.56
+0.39
Ռուբլի (RUR)
4.7305
-0.0209
Լարի (GEL)
141.97
-0.13
42936
+183
Արծաթ
498.5
-0.71