Բիզնես

USD BUY - 385.00-1.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 413.00+1.00 EUR SELL - 420.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.96-1.18 WTI - 77.99-1.59
COMEX:  GOLD - 2310.10-0.05 SILVER - 26.79-0.37
COMEX:  PLATINUM - 966.20-0.14
LME:  ALUMINIUM - 2551.50+0.93 COPPER - 9910.00+1.48
LME:  NICKEL - 19237.00+3.16 TIN - 31983.00+3.27
LME:  LEAD - 2215.00+1.61 ZINC - 2903.00+0.59
FOREX:  USD/JPY - 152.98-0.02 EUR/GBP - 1.0758+0.22
FOREX:  EUR/USD - 1.0758+0.22 GBP/USD - 1.2544-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 1184.68+0.57
STOCKS US: DOW JONES - 38675.68+1.18 NASDAQ - 16156.33+1.99
STOCKS US: S&P 500 - 5127.79+1.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38236.07+0.00 TOPIX - 2728.53+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18475.92+1.48 SSEC - 3104.82+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8213.49+0.51 CAC40 - 7957.57+0.54
STOCKS EUR:  DAX - 18001.60+0.59
03/05/2024  CBA:  USD - 387.32-0.31 GBP - 486.40+1.36
03/05/2024  CBA:  EURO - 416.10+1.18
03/05/2024  CBA:  GOLD - 28502.19-191.06 SILVER - 326.69-3.32
Մեկնարկում է էլեկտրամոբիլների ավտոսպորտի նոր դարաշրջան
23/12/2013 17:01
Կիսվել

Մեկնարկում է էլեկտրամոբիլների ավտոսպորտի նոր դարաշրջան

Ավտոսպորտը նոր տեխնոլոգիաների փորձարկման հարթակ է, և էլեկտրական շարժիչների ներմուծումը այս ոլորտում կանխատեսելի էր:

Այս նորամուծությունը տեղի է ունեցել առաջատար ավտոարտադրողների, և, մասնավորապես, Renault-ի սերիական էլեկտրամոբիլների ստեղծման շնորհիվ:

Սպասվում է, որ միջազգային ավտոմոբիլային ֆեդերացիայի (FIA) նախաձեռնությամբ կազմակերպված Ֆորմուլա-E նոր մրցավազքում կընդգրկվեն էլեկտրական շարժիչով և անթափոն մեկտեղանի ավտոմեքենաներ:

Ֆորմուլա-E առաջնությունը կկայանա 2014թ. սեպտեմբերից մինջև 2015թ. հունիսը: Մրցավազքը կանցնի 10 փուլով, որոնցից յուրաքանչյուրի համար հարթակ կդառնա  Եվրոպայի (Լոնդոն, Բեռլին, Հռոմ), Ասիայի (Պեկին, Բանգկոկ, Պուտռաջայա), Միացյալ Նահանգների և Լատինական Ամերիկայի (Լոս Անջելես, Մայամի, Ռիո դե Ժանեյրո, Բուենոս Այրես) խոշոր քաղաքներից մեկը: Առաջին փուլում 10 թիմերից 20 մրցորդներ կմրցեն Spark-Renault SRT_01E ավտոմեքենաներով:

FIA Ֆորմուլա-E առաջնության նախաձեռնող Ֆորմուլա-E հոլդինգը Spark Racing ընկերության առջև խնդիր էր դրել մշակելու և պատրաստելու առաջին 40 մեկտեղանի մրցավազքային ավտոմեքենաները: Այս ավտոմեքենաները համապատասխանում են ստանդարտներին արտադրողականության, անվտանգության և ծախսատարության տեսանկյունից, ինչը թույլ է տալիս նաև մնացած արտադրողներին մասնակցել այս նախագծում: Ավտոմեքենաների մշակման և արտադրության համար Spark-ը ստեղծել է կոնսորցիում, որին անդամակցել են ավտոսպորտի ամենակարկառուն անունները`

– Renault – ընկերությունը պատասխանատու է էլեկտրական տրանսմիսսիայի ստեղծման, ինչպես նաև դրա անվտանգության, համակարգերի հետ ինտեգրացման և արտադրողականության օպտիմիզացման համար,

– McLaren Electronic Systems – ագրեգատային սարքավորման և էլեկտրական կառավարման սարքավորման մշակում, արտադրում ու հավաքում,

– Williams Advanced Engineering – մարտկոցի կառուցվածք,

– Dallara – թափքի մշակում և ստեղծում,

– Spark – ավտոմեքենայի դիզայն (աէրոդինամիկա, մեքենայի ամբողջական հավաքում):

Renault ընկերությունը՝ Spark-ի տեխնոլոգիական գործընկերը, լիովին օգտագործել է Renault Sport Technologies և Renault Sport F1 բաժինների ճարտարագետների հմտությունները՝ նոր ավտոմեքենայի արտադրողականության ու անվտանգության վերահսկման և  օպտիմալացման նպատակով:

«Մենք մեծ ոգևորությամբ ենք սկսել այս նախագիծը, քանի որ այն մեզ հնարավորություն տվեց նոր լուծումներ փորձարկել: Ոչ մեկը մեզնից առաջ չի փորձել արտադրել նման արտադրողականություն ունեցող միատեղ էլեկտրական ավտոմեքենաներ՝ փոքր թողարկման քանակով և այսպիսի սեղմ ժամկետներում: Մենք աշխատում էինք սահմանափակ ցուցանիշների պայմաններում, այդ թվում հարկավոր է հաշվի առնել նաև քաշի, անվտանգության և ջերմության չափանիշները: Օգտագործելով նաև կոնսորցիումի մյուս անդամների անփոխարինելի հմտությունները՝ մենք ստեղծել ենք ժամանակակից գիտելիքների մի հիանալի սինթեզ՝ Spark-Renault SRT_01E մրցումային մեքենան: Վստահ ենք, որ այն իր արժանավոր տեղը կզբաղեցնի ավտոսպորտում», – նշել է Renault Sport Technologies-ի տնօրեն և Renault-ի Ֆորմուլա-E համակարգող Ֆրանսուա Շամոն:

Spark-Renault SRT_01E-ն իր մեջ համադրում է էլեկտրական տրանսմիսսիայի տեխնոլոգիան ու տպավորիչ նորարար դիզայնը: Բացի այդ, ավտոմեքենայի կառուցվածքն ունի աէրոդինամիկ հատկություններ, որոնք հեշտացնում են շրջադարձը, ինչպես նաև նա օպտիմալացվել է Ֆորմուլա-E առաջնության քաղաքային մայրուղիների համար՝ բարձրության հաշվին: Ավտոմեքենան համապատասխանում է նաև Ֆորմուլա E-ի ընթացիկ պահանջներին:

Բացի մրցորդի պաշտպանության համակարգից, ավտոմեքենան համալրված է նաև մարտկոցի ծառայության ժամկետի երկարացման տեխնոլոգիայով: 200կգ քաշ ունեցող այս ավտոմեքենան համապատասխանում է միջազգային տրանսպորտային չափանիշներին: Էլեկտրական շարժիչը առջևի քարշակ անիվներն ապահովում են 200 կՎտ, այսինքն 270 ձիաուժ հզորությամբ: Որակավորման փորձարկման ընթացքում վարորդները հնարավորություն կունենան փորձարկել էլեկրտամոբիլների ամբողջական հզորությունը: Իսկ մրցավազքի ժամանակ գործելու է սահմանափակում 133 կՎտ կամ 180 ձիաուժ առավելագույն չափով՝ ամբողջական հզորությունն օգտագործելու հնարավորությունով (Push-To-Pass ռեժիմ): Դա թույլ կտա կտրել այն հեռավորությունը, որն ավտոմեքենան հաղթահարում է միանգամյա լիցքավորման հաշվին, ինչպես նաև վարորդներին հնարավորություն կտա անհրաժեշտության դեպքում վազանց կատարել: Նախագծողներին հաջողվել է նվազեցնել այս փոխադրամիջոցի քաշը. վարորդի հետ այն կկազմի 800կգ: Ավտոմեքենայի մայրուղու վրա շարժման մոդելավորումը ցույց է տվել, որ մեքենան կարող է 0-ից մինչև 100 կմ/ժ արագություն հավաքել ընդհամենը երեք վայրկյանում: Սակայն անվտանգության ապահովման նպատակով քաղաքային մրցավազքերի ժամանակ մեքենայի մաքսիմալ արագությունը սահմանված է 200 կմ/ժ:

03/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.32
-0.31
Եվրո (EUR)
416.10
+1.18
Ռուբլի (RUR)
4.23
+0.01
Լարի (GEL)
144.64
-0.16
28502.19
-191.06
Արծաթ
326.69
-3.32