Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 391.00-0.50
EUR BUY - 437.00+1.00 EUR SELL - 445.00+1.00
OIL:  BRENT - 61.57-1.63 WTI - 58.58-1.68
COMEX:  GOLD - 3403.00+0.52 SILVER - 33.02-0.51
COMEX:  PLATINUM - 987.70+0.06
LME:  ALUMINIUM - 2382.50-1.83 COPPER - 9419.50-1.24
LME:  NICKEL - 15548.00-0.96 TIN - 31636.00-1.11
LME:  LEAD - 1957.50+1.79 ZINC - 2616.50-0.61
FOREX:  USD/JPY - 143.63+0.41 EUR/GBP - 1.1325-0.22
FOREX:  EUR/USD - 1.1325-0.22 GBP/USD - 1.3338-0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1103.72+0.59
STOCKS US: DOW JONES - 41113.97+0.70 NASDAQ - 17738.16+0.27
STOCKS US: S&P 500 - 5631.28+0.43
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36928.63+0.41 TOPIX - 2698.72+0.09
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22775.92+0.37 SSEC - 3352.00+0.28
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8559.33-0.44 CAC40 - 7626.84-0.91
STOCKS EUR:  DAX - 23115.96-0.58
08/05/2025  CBA:  USD - 389.25-0.03 GBP - 516.22-3.24
08/05/2025  CBA:  EURO - 439.39-2.99
08/05/2025  CBA:  GOLD - 42453.00+7.00 SILVER - 411.42-1.91
Հաճախորդների օր Beeline–ում.  գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը
26/02/2015 15:04
Կիսվել

Հաճախորդների օր Beeline–ում. գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը

Beeline–ում այսօր հայտարարված է «Հաճախորդների օր» և ընկերության ղեկավարական անձնակազմը ողջ օրն աշխատում և անմիջապես շփվում է բաժանորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման ծրագրի շրջանակում և նպատակ ունի բացահայտել բաժանորդների պահանջներն ու ցանկություններն, ինչպես նաև հնարավորինս պարզ և հարմար դարձնել մատուցվող ծառայությունները։ 

Հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացման հետ կապված ռազմավարությունն ընկերությունը որդեգրել է դեռևս 2013 թվականի աշնանը  և արդեն իսկ իրականացրել է մի շարք ծրագրեր։ Ամենամեծ և հաջողված ծրագիրը, որն ապահովում է անընդմեջ կապ բաժանորդների հետ նրանց շրջանում հարցումների անցկացումն է, որն այս պահին իրականացվում է SMS հաղորդագրության միջոցով։ Ցանկացած բաժանորդ, ով կատարում է գործարք Beeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում կամ զանգահարում  Հաճախորդների սպասարկման կենտրոն, ստանում է SMS հաղորդագրություն, որտեղ բաժանորդը 0–ից 10 բալանոց սանդղակով գնահատում է մեր ծառայությունները, սպասարկող աշխատակազմի բարեհամբուրությունը։ Այնուհետև այդ տեղեկատվությունը համակարգվում է ինչպես բաժանորդների հետ հետադարձ կապի և անհատական խնդիրների լուծման, այնպես էլ կազմակերպության ընդհանուր բարելավման նպատակով: 

«Ավելի քան 2500 աշխատակից յուրաքանչյուր օր և յուրաքանչյուր ժամ աշխատում է Beeline բաժանորդների համար` նպատակ ունենալով մեր կողմից մատուցվող ծառայությունները դարձնել հնարավորինս պարզ և հարմար և ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր բաժանորդին։ Այսօր դեռևս կան հարցեր, որոնք ունեն բարելավման կարիք, սակայն մենք շարունակաբար աշխատում ենք այդ ուղղությամբ և կշարունակենք աշխատել այնքան ժամանակ մինչև կդառնանք ամենահաճախորդամետ օպերատորը շուկայում»,- նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:        

Նշենք, որ միայն վերջին 6 ամիսների ընթացքում կատարված հարցումների արդյունքում իրականացվել է ավելի քան 7300 հեռախոսազանգ հաճախորդներին, որոնց խնդիրներին տրվել են լուծումներ, բարեփոխվել են ավելի քան տասնյակ ընթացակարգեր, վերացվել են հաշիվների լիցքավորման ժամկետները, գրասենյակներում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը, և նվազել են հերթերը, Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը և նվազել է զանգի սպասելաժամանակը, ներդրվել է գնային թափանցիկ և հստակ քաղաքականություն։

08/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.25
-0.03
Եվրո (EUR)
439.39
-2.99
Ռուբլի (RUR)
4.73
-0.09
Լարի (GEL)
141.96
+0.09
42453.00
+7.00
Արծաթ
411.42
-1.91