
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ՄԻՋԵՎ ԲԵՌՆԱՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԸ ԿԱՃԵՆ
Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ բեռնափոխադրումների ծավալները տարեցտարի աճում են. 2000 թ-ին այդ թիվը կազմել է 1,5 մլն, իսկ 2008թ-ին հասել է 3 մլն տոննայի: Երկու երկրների միջեւ բեռնափոխադրումների ծավալի աճին կնպաստեն նաեւ «Black sea feries shipping, Ltd» ընկերության նոր կարգավիճակը եւ Փոթիից դեպի «Կովկաս» նավահանգիստ իրականացվող ուղիղ փոխադրումները: «Ռուսասատանի երկաթուղիներ» ԲԲԸ փոխնախագահ Աֆթանդիլ Գորգինաձեն այսօր Երեւանում հրավիրած քննարկման ժամանակ նշեց, որ «Ռուսասատանի երկաթուղիներ» ԲԲԸ եւ բեռնափոխադրումներով զբաղվող «Black Sea ferie Investment» ընկերությունների միջեւ կնքված պայմանագրի արդյունքում ստեղծվել է «Black sea feries shipping, Ltd» ընկերությունը, որի բաժնետոմսերի 51 տոկոսն այժմ պատկանում է «Ռուսասատանի երկաթուղիներ»-ին: Սա նշանակում է, որ հայ-ռուսական համագործակցությունն առեւտրի բնագավառում որոշ չափով «պետական կարգավիճակ» է ստանում:
2008 թ-ին հայկական բեռները Փոթիից հասնում էին Ուկրաինայի «Իլյիչովսկ» նավահանգիստ, այնուհետեւ` Ռուսաստան: Իսկ այսօր արդեն դրանք Փոթիից հասնում են «Կովկաս» նավահանգիստ եւ Նովոռոսիյսկ: Ուղիղ փոխադրումների դեպքում ժամանակի եւ տրանսպորտի ավելորդ ծախսեր չեն լինի:
Ա.Գորգինաձեն նաեւ նշեց, որ բեռնափոխադրումների ծավալներն ավելացնելու նպատակով նախատեսում է «Կովկաս» նավահանգիստը տեխնիկապես վերազինել եւ կառուցել նոր պահեստներ: Կլուծվի նաեւ Հայաստանից այդ ուղղությամբ ակցիզային ապրանքների տեղափոխման հարցը:
Հայ գործընկերների հետ հանիդպման ժամանակ Ա.Գորգինաձեն կարեւորեց Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ առեւտրաշրջանառության ակտիվացումը` նշելով, որ այս նախագիծը լավագույնն է: «Փոթի-«Կովկաս» ուղղության զարգացումը թույլ կտա ներգրավել բեռների լրացուցիչ հոսք Հայաստանից, ինչը մեզ համար կարեւոր է»,- ասաց նա: