Բիզնես

USD BUY - 387.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 422.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.79-1.86 WTI - 78.20-2.01
COMEX:  GOLD - 2366.90+0.30 SILVER - 28.40-0.70
COMEX:  PLATINUM - 1005.50+1.08
LME:  ALUMINIUM - 2529.50-1.25 COPPER - 10004.00+1.00
LME:  NICKEL - 18952.00-0.43 TIN - 32093.00-1.51
LME:  LEAD - 2222.50-0.49 ZINC - 2930.50+0.72
FOREX:  USD/JPY - 155.72+0.00 EUR/GBP - 1.0769-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.0769-0.06 GBP/USD - 1.2521+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39512.84+0.32 NASDAQ - 16340.87-0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5222.68+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38229.11+0.07 TOPIX - 2728.21+0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18963.68+3.55 SSEC - 3154.55+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8433.76+0.63 CAC40 - 8219.14+0.38
STOCKS EUR:  DAX - 18772.85+0.46
10/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.00 GBP - 486.25+1.35
10/05/2024  CBA:  EURO - 418.24+1.13
10/05/2024  CBA:  GOLD - 29012.67+76.10 SILVER - 344.62+4.56
BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
06/06/2017 16:40
Կիսվել

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Kantar Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2017թ․-ի ցուցակի առաջին եռյակում փոփոխություններ չեն եղել։ Առաջատարը կրկին Google-ն է։ Google բրենդը գնահատվել է 245,581 մլրդ դոլար, 2016թ․-ի համեմատ այն աճել է 7%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 234,671 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 3%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 18%-ով և կազմել 143,222 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Amazon-ը, որի արժեքը 139,286 մլրդ դոլար է։ 2016թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 41%-ով։ Amazon-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 27%-ով և կազմել 129,800 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում AT&T-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 7%-ով և կազմել 115,112 մլրդ դոլար։ Աճի ցածր ցուցանիշի պատճառով AT&T-ն 2 հորիզոնականով նահանջել է։

Յոթերորդ տեղում Visa-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 110,999 մլրդ դոլար։ 2016թ.-ի համեմատ Visa-ն նահանջել է մեկ հորիզոնականով։

Tencent-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 27%-ով և կազմել 108,292 մլրդ դոլար: Tencent-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով։

IBM-ն իններորդն է՝ 102,088 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 18%-ով։ IBM-ի դիրքը 2016թ. համեմատ աճել է 1 հորիզոնականով։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի արժեքն աճել է 10%-ով և կազմել 97,723 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 8%-ով և կազմել 3.6 տրիլիոն դոլար, իսկ 2005թ.-ի համանման ցուցանիշը գերազանցվել է 152%-ով։ Առաջին տասնյակում տեղ գտած 9 բրենդը ներկայացնում են ԱՄՆ, մեկը՝ Չինաստանուը։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 6 տեխնոլոգիական և հեռահաղորդակցության, մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող մեկական բրենդ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 18, Տեխնոլոգիաներ՝ 16, Հեռահաղորդակցություն՝ 13։

Վերջին 12 ամսում ամենամեծ աճն է գրանցել Adidas-ը՝ +58%, երկրորդ տեղում է Alcohol-ը՝ +48% Երրորդ տեղում է Amazon-ը՝ +41%։ Ըստ ոլորտների ամենամեծ աճն արձանագրվել է առևտրի ոլորտում՝ +14%, Տեխնոլոգիաների ոլորտն աճել է 13%-ով, իսկ արագ սննդի ոլորտի աճը կազմել է 7%։

Ցուցակն ամբողջությամբ (PDF).

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

10/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.00
Եվրո (EUR)
418.24
+1.13
Ռուբլի (RUR)
4.20
-0.01
Լարի (GEL)
145.19
+0.40
29012.67
+76.10
Արծաթ
344.62
+4.56