Բիզնես

USD BUY - 389.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 408.00-1.00 EUR SELL - 411.00-3.00
OIL:  BRENT - 74.41+1.97 WTI - 70.32+2.05
COMEX:  GOLD - 2688.50+1.09 SILVER - 30.99-0.74
COMEX:  PLATINUM - 970.70+0.02
LME:  ALUMINIUM - 2631.50-0.47 COPPER - 9008.50-0.89
LME:  NICKEL - 15714.00-1.21 TIN - 28750.00-0.95
LME:  LEAD - 1999.00-1.09 ZINC - 2990.00+0.08
FOREX:  USD/JPY - 154.32-0.44 EUR/GBP - 1.0473-0.74
FOREX:  EUR/USD - 1.0473-0.74 GBP/USD - 1.2581-0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43870.35+1.06 NASDAQ - 18972.42+0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5948.71+0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38283.85+0.68 TOPIX - 2696.53+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19229.97-1.89 SSEC - 3267.19-3.06
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8149.27+0.79 CAC40 - 7213.32+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 19146.17+0.74
22/11/2024  CBA:  USD - 389.76+0.31 GBP - 488.37-3.58
22/11/2024  CBA:  EURO - 406.40-3.34
22/11/2024  CBA:  GOLD - 33399.07+336.46 SILVER - 389.28+2.75
BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
06/06/2017 16:40
Կիսվել

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Kantar Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2017թ․-ի ցուցակի առաջին եռյակում փոփոխություններ չեն եղել։ Առաջատարը կրկին Google-ն է։ Google բրենդը գնահատվել է 245,581 մլրդ դոլար, 2016թ․-ի համեմատ այն աճել է 7%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 234,671 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 3%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 18%-ով և կազմել 143,222 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Amazon-ը, որի արժեքը 139,286 մլրդ դոլար է։ 2016թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 41%-ով։ Amazon-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 27%-ով և կազմել 129,800 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում AT&T-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 7%-ով և կազմել 115,112 մլրդ դոլար։ Աճի ցածր ցուցանիշի պատճառով AT&T-ն 2 հորիզոնականով նահանջել է։

Յոթերորդ տեղում Visa-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 110,999 մլրդ դոլար։ 2016թ.-ի համեմատ Visa-ն նահանջել է մեկ հորիզոնականով։

Tencent-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 27%-ով և կազմել 108,292 մլրդ դոլար: Tencent-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով։

IBM-ն իններորդն է՝ 102,088 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 18%-ով։ IBM-ի դիրքը 2016թ. համեմատ աճել է 1 հորիզոնականով։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի արժեքն աճել է 10%-ով և կազմել 97,723 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 8%-ով և կազմել 3.6 տրիլիոն դոլար, իսկ 2005թ.-ի համանման ցուցանիշը գերազանցվել է 152%-ով։ Առաջին տասնյակում տեղ գտած 9 բրենդը ներկայացնում են ԱՄՆ, մեկը՝ Չինաստանուը։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 6 տեխնոլոգիական և հեռահաղորդակցության, մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող մեկական բրենդ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 18, Տեխնոլոգիաներ՝ 16, Հեռահաղորդակցություն՝ 13։

Վերջին 12 ամսում ամենամեծ աճն է գրանցել Adidas-ը՝ +58%, երկրորդ տեղում է Alcohol-ը՝ +48% Երրորդ տեղում է Amazon-ը՝ +41%։ Ըստ ոլորտների ամենամեծ աճն արձանագրվել է առևտրի ոլորտում՝ +14%, Տեխնոլոգիաների ոլորտն աճել է 13%-ով, իսկ արագ սննդի ոլորտի աճը կազմել է 7%։

Ցուցակն ամբողջությամբ (PDF).

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

22/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
389.76
+0.31
Եվրո (EUR)
406.40
-3.34
Ռուբլի (RUR)
3.79
-0.07
Լարի (GEL)
142.31
+0.23
33399.07
+336.46
Արծաթ
389.28
+2.75