Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 444.00+0.00
OIL:  BRENT - 64.29+0.53 WTI - 59.95+0.52
COMEX:  GOLD - 4086.50-2.65 SILVER - 50.98-3.99
COMEX:  PLATINUM - 1558.40-3.40
LME:  ALUMINIUM - 2858.50-1.24 COPPER - 10852.00-0.84
LME:  NICKEL - 14891.00-1.08 TIN - 36787.00-1.64
LME:  LEAD - 2064.00-1.50 ZINC - 3020.50-1.77
FOREX:  USD/JPY - 154.5+0.08 EUR/GBP - 1.162-0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.17 GBP/USD - 1.3168+0.13
STOCKS RUS:  RTSI - 980.73-1.34
STOCKS US: DOW JONES - 47147.48-0.65 NASDAQ - 22900.59+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 6734.11-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50323.91-0.10 TOPIX - 3347.53-0.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26384.28-0.71 SSEC - 3972.03-0.46
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9698.37-1.11 CAC40 - 8170.09-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23876.55-0.69
17/11/2025  CBA:  USD - 381.72-0.4 GBP - 502.04-0.14
17/11/2025  CBA:  EURO - 442.6-1.19
17/11/2025  CBA:  GOLD - 49963-1582 SILVER - 638.3-23.52
Brand Finance 2018. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ Amazon-ն առաջինն է
01/02/2018 12:38
Կիսվել

Brand Finance 2018. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ Amazon-ն առաջինն է

Brand Finance վերլուծական գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի խոշորագույն բրենդների ցուցակը։

2018թ.-ի առաջատարն է Amazon-ը, որն առաջին անգամ է գլխավորում ցուցակը։ Amazon-ի բրենդը գնահատվել է 150.811 մլրդ դոլար։ 2017թ.-ի համեմատ արձանագրվել է 42% աճ։ 2017թ.-ին Amazon-ը ցուցակի 3-րդ հորիզոնականում էր։

Երկրորդ տեղում է Apple կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 146.311 մլրդ դոլար՝ +37%։ 2017թ.-ին Apple-ը կրկին երկրորդ տեղում էր։

Եռյակը եզրափակում է Google կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 120.911 մլրդ դոլար՝ +10%։ 2017թ.-ին Google-ը ցուցակի առաջատարն էր։

Samsung-ը չորրորդ հորիզոնականում է՝ 92.298 մլրդ դոլար՝ +39%։ 2017թ.-ին Samsung-ը ցուցակի 6-րդ հորիզոնականում էր։

Հինգերորդ հորիզոնականում է Facebook-ը՝ 89.684 մլրդ դոլար՝ +45%։ 2017թ.-ին Facebook-ը ցուցակի 9-րդ հորիզոնականում էր։

Վեցերորդ տեղում է AT&T հեռահաղորդակցական ընկերությունը՝ 82.422 մլրդ դոլար՝ -5%։ 2017թ.-ին AT&T-ն 4-րդն էր։

Յոթերորդ տեղում է Microsoft-ը՝ 81.163 մլրդ դոլար՝ +6%։ 2017թ.-ին Microsoft-ը զբաղեցրել էր ցուցակի 5-րդ հորիզոնականը։

Ութերորդ տեղում է Verizon-ը՝ 62.826 մլրդ դոլար՝ -5%։ 2017թ.-ին Verizon-ը ցուցակի 7-րդ հորիզոնականում էր։

Walmart առևտրային ցանցը ցուցակի 9-րդ հորիզոնականում է՝ -1%։ 2017թ.-ին Walmart-ը 8-րդն էր։

Տասնյակը եզրափակում է չինական ICBC բանկը, որի բրենդը գնահատվել է՝ 59,189 մլրդ դոլար՝ +24%։ 2017թ.-ին չինական խոշորագույն բանկը նույնպես 10-րդն էր։

Առաջին տեսնյակի բրենդներից 8-ը ներկայացնում են ԱՄՆ։ Մեկական բրենդով ներկայացված են Չինաստանը և Հարավային Կորեան։

Վերջին տարում ամենամեծ աճն են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Wuliangye՝ +161%, UQ Communications՝ +140%, Haval՝ +124%, Evergrande՝ +118%, YouTube՝ +114%, Tesla՝ +106%, Gree Electric Appliances՝ +106%, NatWest՝ +100%, Applied Materials՝ +98%, Nvidia՝ +97%։

Ամենամեծ անկում գրանցած բրենդների ցուցակը հետևյալն է.  Toshiba՝ -43%, Under Armour՝ -36%, ExxonMobil՝ -36%, Sumitomo Group՝ -35%։ Poly Real Estate՝ -34%, Lotte Group՝ -28%, Heinz՝ -27%, L’Oréal՝ -25%, Hilton՝ -24%, Hyundai Group՝ -24%։

Brand Finance-ի ներկայացրած առաջատար 500 բրենդների 23% ներկայացնում է Տեխնոլոգիական ոլորտը, այս ոլորտի բրենդների ընդհանուր արժեքը 1,350.6 մլրդ դոլար է։ Բանկային ոլորտ՝ 14% կամ 839.8 մլրդ դոլար։ Հեռահաղորդակցություն՝ 11% կամ 620.6 մլրդ։ Առևտուր՝ 6% կամ 353.8 մլրդ դոլար։ Ավտոմեքենաշինություն՝ 6% կամ 347.5 մլրդ դոլար։ Էներգակիրներ՝ 5% կամ 289 մլրդ դոլար։ Այլ՝ 36% կամ 2,102.8 մլրդ։

2018թ.-ի ցուցակում ԱՄՆ-ն է ներկայացնում բրենդների 43%, 2008թ.-ին սույն ցուցանիշը 48% էր։ Չինաստան՝ 2018՝ 15%, 2008՝ 3%։ Գերմանիա՝ 2018՝ 7%, 2008՝ 7%։ Ճապոնիա՝ 2018՝ 7%, 2008՝ 9%։

17/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.72
-0.4
Եվրո (EUR)
442.6
-1.19
Ռուբլի (RUR)
4.7045
-0.0282
Լարի (GEL)
140.99
-0.25
49963
-1582
Արծաթ
638.3
-23.52