Բիզնես

USD BUY - 387.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.82-0.90 WTI - 78.09-0.79
COMEX:  GOLD - 2324.50-0.38 SILVER - 27.59-0.14
COMEX:  PLATINUM - 987.60+1.58
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.71 COPPER - 10029.50+1.21
LME:  NICKEL - 19256.00+0.10 TIN - 32593.00+1.91
LME:  LEAD - 2243.50+1.29 ZINC - 2960.00+1.96
FOREX:  USD/JPY - 155.16+0.45 EUR/GBP - 1.0741-0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.0741-0.25 GBP/USD - 1.2481-0.59
STOCKS RUS:  RTSI - 1185.00-0.10
STOCKS US: DOW JONES - 38884.26+0.08 NASDAQ - 16332.56-0.10
STOCKS US: S&P 500 - 5187.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38835.10+1.57 TOPIX - 2746.22+0.65
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18479.37-0.53 SSEC - 3147.74+0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8313.67+1.22 CAC40 - 8075.68+0.99
STOCKS EUR:  DAX - 18430.05+1.40
07/05/2024  CBA:  USD - 387.73-0.19 GBP - 486.33-1.48
07/05/2024  CBA:  EURO - 417.55-0.28
07/05/2024  CBA:  GOLD - 28602.17-14.02 SILVER - 330.34-0.17
Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»
24/09/2018 12:01
Կիսվել

Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»

 Beeline-ում մեկնարկեց հերթական Հաճախորդի օրը, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմն ու տարբեր բաժինների աշխատակիցները 3 օրվա ընթացքում այցելում են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ՝ հաճախորդների հետ շփվելու համար։

Պարբերաբար անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հետադարձ կապ ստանալ հաճախորդներից, լսել նրանց կարծիքներն ու առաջարկությունները։ Այս անգամ Beeline-ի 74 աշխատակիցները կայցելեն 49 վաճառքի և սպասարկման գրասենյակ՝ Երևանում և մարզերում։

Մասնավորապես այս հաճախորդի օրվա նպատակներից է հետադարձ կապ ստանալ Back to school աշնանային ակցիայի, ինչպես նաև սմարթֆոնների տարաժամկետ վաճառքի պայմանների վերաբերյալ, որոնք տրամադրվում են «Սմարթ» սակագնային փաթեթների հետ միասին։

«Beeline-ում Հաճախորդի օրը դարձել է մշակույթի մաս, ինչպես նաև «Հաճախորդի  ձայն» մեր մյուս նախագիծը, որի շրջանակում տարբեր բաժինների աշխատակիցները զանգահարում են բաժանորդներին նրանց խնդիրները և կարծիքները լսելու համար։ Սրանք շատ կարևոր նախագծեր են, որոնք մեզ օգնում են միշտ հիշել, թե ում և ինչի համար ենք մենք ամեն օր գալիս աշխատանքի։ Մեր գլխավոր նպատակը հաճախորդներին որակյալ, պարզ և հարմար ծառայություններ մատուցելն է», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, բացի այդ հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 պատասխանի արդյունք։

07/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.73
-0.19
Եվրո (EUR)
417.55
-0.28
Ռուբլի (RUR)
4.26
+0.00
Լարի (GEL)
144.70
-0.16
28602.17
-14.02
Արծաթ
330.34
-0.17