Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+1.50
EUR BUY - 439.00+0.50 EUR SELL - 443.50+1.00
OIL:  BRENT - 64.13+0.68 WTI - 60.28+0.89
COMEX:  GOLD - 4070.00+1.87 SILVER - 48.02+0.00
COMEX:  PLATINUM - 1588.80+2.56
LME:  ALUMINIUM - 2844.50-0.19 COPPER - 10682.50-0.14
LME:  NICKEL - 15038.00+0.02 TIN - 35845.00+0.55
LME:  LEAD - 2031.50+0.57 ZINC - 3047.00+0.13
FOREX:  USD/JPY - 153.94+0.35 EUR/GBP - 1.1561-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.1561-0.03 GBP/USD - 1.3153-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 995.35+1.12
STOCKS US: DOW JONES - 46987.10+0.16 NASDAQ - 23004.54-0.21
STOCKS US: S&P 500 - 6728.80+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50911.76+0.06 TOPIX - 3317.42+0.12
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26649.06+0.62 SSEC - 4018.60+0.27
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9682.57-0.55 CAC40 - 7950.18-0.18
STOCKS EUR:  DAX - 23569.96-0.69
10/11/2025  CBA:  USD - 382.61+0.07 GBP - 503.51+2.11
10/11/2025  CBA:  EURO - 442.37+0.54
10/11/2025  CBA:  GOLD - 49132+102 SILVER - 599.01+0.24
Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»
24/09/2018 12:01
Կիսվել

Beeline. մեկնարկել է «Հաճախորդի օրը»

 Beeline-ում մեկնարկեց հերթական Հաճախորդի օրը, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմն ու տարբեր բաժինների աշխատակիցները 3 օրվա ընթացքում այցելում են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ՝ հաճախորդների հետ շփվելու համար։

Պարբերաբար անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հետադարձ կապ ստանալ հաճախորդներից, լսել նրանց կարծիքներն ու առաջարկությունները։ Այս անգամ Beeline-ի 74 աշխատակիցները կայցելեն 49 վաճառքի և սպասարկման գրասենյակ՝ Երևանում և մարզերում։

Մասնավորապես այս հաճախորդի օրվա նպատակներից է հետադարձ կապ ստանալ Back to school աշնանային ակցիայի, ինչպես նաև սմարթֆոնների տարաժամկետ վաճառքի պայմանների վերաբերյալ, որոնք տրամադրվում են «Սմարթ» սակագնային փաթեթների հետ միասին։

«Beeline-ում Հաճախորդի օրը դարձել է մշակույթի մաս, ինչպես նաև «Հաճախորդի  ձայն» մեր մյուս նախագիծը, որի շրջանակում տարբեր բաժինների աշխատակիցները զանգահարում են բաժանորդներին նրանց խնդիրները և կարծիքները լսելու համար։ Սրանք շատ կարևոր նախագծեր են, որոնք մեզ օգնում են միշտ հիշել, թե ում և ինչի համար ենք մենք ամեն օր գալիս աշխատանքի։ Մեր գլխավոր նպատակը հաճախորդներին որակյալ, պարզ և հարմար ծառայություններ մատուցելն է», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, բացի այդ հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 պատասխանի արդյունք։

10/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.61
+0.07
Եվրո (EUR)
442.37
+0.54
Ռուբլի (RUR)
4.7154
-0.0108
Լարի (GEL)
141.42
-0.01
49132
+102
Արծաթ
599.01
+0.24