Բիզնես

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 392.00+0.00
EUR BUY - 441.00+1.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.85+2.08 WTI - 64.45+1.98
COMEX:  GOLD - 3341.30-0.46 SILVER - 32.55-0.21
COMEX:  PLATINUM - 976.90+0.38
LME:  ALUMINIUM - 2365.50-0.69 COPPER - 9188.50-0.16
LME:  NICKEL - 15622.00-0.39 TIN - 30643.00-0.51
LME:  LEAD - 1922.00+0.73 ZINC - 2577.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 142.32-0.20 EUR/GBP - 1.1371+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1371+0.05 GBP/USD - 1.3266+0.42
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23-1.33 NASDAQ - 16286.45-0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34377.60+1.35 TOPIX - 2530.23+1.29
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+1.61 SSEC - 3280.34+0.13
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86-0.60
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86-0.49
17/04/2025  CBA:  USD - 390.94-0.33 GBP - 516.82-2.08
17/04/2025  CBA:  EURO - 443.95-0.53
17/04/2025  CBA:  GOLD - 41766.00+1,265.00 SILVER - 414.21+7.76
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

17/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.94
-0.33
Եվրո (EUR)
443.95
-0.53
Ռուբլի (RUR)
4.77
+0.03
Լարի (GEL)
142.24
+0.09
41766.00
+1,265.00
Արծաթ
414.21
+7.76