Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+1.50
EUR BUY - 439.00+0.50 EUR SELL - 443.50+1.00
OIL:  BRENT - 64.13+0.68 WTI - 60.28+0.89
COMEX:  GOLD - 4070.00+1.87 SILVER - 48.02+0.00
COMEX:  PLATINUM - 1588.80+2.56
LME:  ALUMINIUM - 2844.50-0.19 COPPER - 10682.50-0.14
LME:  NICKEL - 15038.00+0.02 TIN - 35845.00+0.55
LME:  LEAD - 2031.50+0.57 ZINC - 3047.00+0.13
FOREX:  USD/JPY - 153.94+0.35 EUR/GBP - 1.1561-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.1561-0.03 GBP/USD - 1.3153-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 995.35+1.12
STOCKS US: DOW JONES - 46987.10+0.16 NASDAQ - 23004.54-0.21
STOCKS US: S&P 500 - 6728.80+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50911.76+0.06 TOPIX - 3317.42+0.12
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26649.06+0.62 SSEC - 4018.60+0.27
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9682.57-0.55 CAC40 - 7950.18-0.18
STOCKS EUR:  DAX - 23569.96-0.69
10/11/2025  CBA:  USD - 382.61+0.07 GBP - 503.51+2.11
10/11/2025  CBA:  EURO - 442.37+0.54
10/11/2025  CBA:  GOLD - 49132+102 SILVER - 599.01+0.24
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

10/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.61
+0.07
Եվրո (EUR)
442.37
+0.54
Ռուբլի (RUR)
4.7154
-0.0108
Լարի (GEL)
141.42
-0.01
49132
+102
Արծաթ
599.01
+0.24