Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.50+0.00
EUR BUY - 427.00+0.00 EUR SELL - 436.00-2.00
OIL:  BRENT - 63.09-3.80 WTI - 59.57-4.41
COMEX:  GOLD - 3044.10-0.39 SILVER - 29.80+0.00
COMEX:  PLATINUM - 913.10-0.24
LME:  ALUMINIUM - 2378.50-2.84 COPPER - 8780.00-6.26
LME:  NICKEL - 14758.00-6.19 TIN - 35378.00-5.24
LME:  LEAD - 1906.00-2.53 ZINC - 2657.00-2.08
FOREX:  USD/JPY - 145.75-0.78 EUR/GBP - 1.1014+0.54
FOREX:  EUR/USD - 1.1014+0.54 GBP/USD - 1.2905+0.12
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 38314.86-5.50 NASDAQ - 15587.79-5.82
STOCKS US: S&P 500 - 5074.08-5.97
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 31136.58-7.83 TOPIX - 2288.66-7.79
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19828.30-13.22 SSEC - 3096.58-7.34
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8054.98-4.95 CAC40 - 7274.95-4.26
STOCKS EUR:  DAX - 20641.72-4.95
07/04/2025  CBA:  USD - 391.14-0.08 GBP - 501.60-6.79
07/04/2025  CBA:  EURO - 428.65-2.63
07/04/2025  CBA:  GOLD - 38412.00-808.00 SILVER - 394.11-14.36
ՀԿԵ. Մրցութային կարգո՞վ, թե առանց դրա. Կոչ ենք անում ԶԼՄ-ներին ավելի շրջահայաց լինել
07/06/2019 13:05
Կիսվել

ՀԿԵ. Մրցութային կարգո՞վ, թե առանց դրա. Կոչ ենք անում ԶԼՄ-ներին ավելի շրջահայաց լինել

Խոշոր ենթակառուցվածքային ընկերություն հանդիսանալով՝ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն տարբեր ընկերություններից էական ծավալով ապրանքներ և ծառայություններ է գնում: Գնումները կատարվում են մրցութային ընթացակարգերում հաղթած ընկերություններից և բացառապես գին/որակ հարաբերակցություն առավել օպտիմալ առաջարկների հիման վրա:

Երկաթուղու գործունեության արդյունավետության կատարելագործմանն ուղղված այս պրակտիկան ոչ բոլոր պոտենցիալ մատակարարների սրտով է: Մասնավորապես, 2014-2015 թթ-ից սկսած՝ ապրանքներ և ծառայություններ մատակարարող որոշ ընկերություններ սկսել են մրցույթներում պարտվել ավելի ցածր գին և ավելի բարձր որակ առաջարկող մրցակիցներին: Մասնավորապես, «Լիոն Պրինտինգ Սերվիս» և «Շին Արտս» ՍՊԸ-ները՝ մրցութային ընթացակարգերի արդյունավերտության կատարելագործման արդյունքում, սկսել են աստիճանաբար դուրս մղվել ՀԿԵ-ի մատակարարների շարքերից:  Արդյունքում երկաթուղին սկսել է տնտեսել էական ֆինանսական միջոցներ, որոնք փոխանցվում են ռազմավարական ուղղությունների զարգացման ֆինանսավորմանը:

Նշված ընկերությունների հիմնադիրներն ու սեփականատերերը՝ մրցութային հանձնաժողովին ներկայացվող առաջարկների մրցունակությունն և գրավչությունը բարձրացնելու փոխարեն բոլորովին այլ տակտիկա ընտրեցին: Նրանք սկսեցին երկաթուղու գործունեության և ղեկավարության վարկաբեկմանն ուղղված լայնամասշտաբ արշավը ԶԼՄ-ներում: Տպագիր մամուլում և համացանցում հայտնվում են զրպարտչական հոդվածներ և հորինված փաստերով լի հարցազրույցներ, որտեղ իրականությունը ոտքից գլուխ է շրջված:

Սակայն վերջին մի քանի տարիների ընթացքում տարածվող բազմաթիվ ստահոդ հայտարարություններն ու պնդումները այդպես էլ չհաստատվեցին ոչ այն ժամանակ, երբ արշավը նոր էր սկսվում, ոչ էլ այժմ:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն հայտնում է, որ չի պատրաստվում հրաժարվել ընկերության ֆինանսական արդյունավերտության մակարդակի բարձրացման քաղաքականությունից և շարունակելու է գնումներ կատարել մրցութային ընթացակարգերի հիման վրա:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը նաև կոչ է անում ԶԼՄ-ներին հրաժարվել միակողմանի չհաստատված տեղեկատվության, կանխակալ կարծիքների և կասկածելի աղբյուրներից ստացված մանիպուլյատիվ բնույթի հայտարարությունների տարածման պրակտիկայից:

———–

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

07/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.14
-0.08
Եվրո (EUR)
428.65
-2.63
Ռուբլի (RUR)
4.55
-0.08
Լարի (GEL)
142.05
-0.03
38412.00
-808.00
Արծաթ
394.11
-14.36