ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ – ԿԱՆԽԱՎՃԱՐԱՅԻՆ-ՀԵՏՎՃԱՐԱՅԻՆ ԲԻԼԼԻՆԳԻ ԿՈՆՎԵՐԳԵՆՑԻԱ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը, «ՄՏՍ» ԲԲԸ-ի (NYSE: MBT) դուստր ձեռնարկությունը, և ESKADENIA Software ընկերությունը` բիլլինգի և CRM-ի (Customer Relationship Management) ծրագրային ապահովման առաջատար մատակարարը, հայտարարում են, որ այսօրվանից ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը սկսում է ESKADENIA® BCRM-ի նորագույն տարբերակի գործարկումը, որն ամբողջովին համատեղելի է Ericsson-ի Գանձումների համակարգի հետ:
ESKADENIA® BCRM-ի ինտեգրումը Ericsson-ի Գանձումների համակարգին թույլ է տալիս կանխավճարայինի-հետվճարայինի կոնվերգենցիայի հնարավորություն բոլոր ձայնային, տվյալների փոխանցման և կոնտենտ ծառայությունների համար: Սա բիլլինգի ամբողջական կոնվերգենցիայի առաջին փուլն է, որը թույլ կտա հետվճարային բաժանորդներին օգտվել կանխավճարային բաժանորդների համար նախատեսված ծառայությունների հնարավորություններից: Այդ հնարավորությունները ներառում են ընթացիկ հաշվեկշռի հարցումը, օնլայն ռեժիմով պարտքերի վերահսկումը, նոր նորարարական ծառայությունները, օնլայն ռեժիմով վճարումների կատարումը և այլն:
Ինչ վերաբերվում է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գործառնություններին, բիլլինգի կոնվերգենցիան կնպաստի նվազագույն ժամանակահատվածում բարդ ապրանքատեսակների և ծառայությունների` բոլոր հետվճարային և կանխավճարային բաժանորդների համար միասնական տվյալների բազայով շուկա ներմուծմանը, ինչը թույլ կտա թողարկել շուկայի տարբեր սեգմենտների համար նախատեսված` տարբերակված կոմպլեքս ծառայությունների փաթեթներ:
«Բիլլինգի կոնվերգենցիան հաճախորդներին ավելի մեծ ճկունության հնարավորություն է ընձեռում, ինչպիսիք են նորարական գնային սխեմաները, կոմպլեքս ծառայությունների փաթեթները և վճարումների մի շարք տարբերակները` բոլոր ձայնային և հաջորդ սերնդի ծառայությունների համար», – հայտարարեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը: «Միասնական բիլլինգ համակարգի թողարկման շնորհիվ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն իր տեխնոլոգիական հնարավորությունների առումով շուկայի առաջատարն է: Բաժանորդների գոհունակությունը և հայաստանյան շուկայում նորամուծությունները մեր ընկերության շարժիչ ուժն ու փաստացի հիմնարար արժեքներն են»:
«Այսպիսի մրցունակ և զարգացող շուկայում օպերատորի հաջողությունն ավելի շատ պայմանավորված է դեպի հաճախորդը, քան դեպի տեխնոլոգիաները կողմնորոշումով»,-ասաց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Տեղեկատվական համակարգերի հարչության պետ Միշել Սակրը: «ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի ուժը պայմանավորված է իր` ժամանակին համընթաց զարգացումով, ինչն էլ ընկերությանն ապահովում է շահույթ և կայունություն»:
«ESKADENIA-ի Բիլլինգ և CRM համակարգի կոնվերգենցիան մանրամասն հետազոտության, զարգացմանն ուղված ջանքերի, շուկայի և կարևոր հաճախորդների պահանջների բավարարման վերաբերյալ ուսումնասիրության արդյունք է: Երկար ժամանակ է, ինչ համագործակցում ենք ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի հետ և շատ ուրախ ենք ընկերությանը տրամադրել այնպիսի լուծումներ, որոնք բավարարում են մեր առաջատար և պրոֆեսիոնալ գործընկերոջ շուկայի պահանջները»,- ասաց ESKADENIA Ծրագրային ապահովման Տնօրեն Նաել Սալահը: